#751 Skrevet Mars 11, 2010 Sykt med tid.... men så lenge det ikke gjør vondt hver bidige dag i 4 mnd, så går jo ventetiden ann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Mars 11, 2010 stian har ikke godt av å lese prosjekttråder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Mars 11, 2010 Hva skal du sette i gang med nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Mars 12, 2010 leser ivrig i den til han derre ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Mars 12, 2010 hvem av de ...! hehe har ikke noen bilder faktisk, men kan jo ta ett par! tok mine på http://www.tjollingtattoo.no/ Han har greie priser også Bare å kjøre på med tattis folkens, har du tatt en så vil du ha flere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Mars 13, 2010 (endret) Her er hele pakka Anders:) feil bil, men liker nå resultatet:)Blir litt testing til neste helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Mars 14, 2010 det der så snadder ut Kenneth :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet Mars 14, 2010 var det sånnn at du ville bruke audien min som testbil? Der har du mye å bryne deg på! Send meg en mld om hvor jeg skal levere den fra meg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet Mars 14, 2010 Hoy folkens. Vurderer å flytte opp på gården, noen som har jobb til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet Mars 14, 2010 kom til gården! hehe Vet ikke om noen jobb desverre.. Men ville sjekket litt rundt med div. oppretter/lakkerer verksteder hvis du er ute etter slik jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet Mars 14, 2010 Blir testing til neste helg Mats, så da regner jeg med at bilen din står på plass fra fredagen:) da rekker du å isolere og kle garasjen men men jeg tar bilen din! det passet jo kjempe bra:) hehe Har fast helg jobb til deg neste helg Andrè... noen biler som skal shines! tar du jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet Mars 14, 2010 hehe fin deal det kenneth Men Stian, sleng ut bildeav Qen! jeg fikk ingen på mms... Noen som har noen stålplater de vil kvitte seg med? skal sveise gulvet på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet Mars 14, 2010 Ble du ferdig med bilen Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet Mars 14, 2010 han reiv det av igjen Tror han ville være med på rullen vi skal handle med film.. Satser på den er bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet Mars 14, 2010 Ja det frister mer og mer må jeg si! , Er åpen for det meste av jobber forsåvidt . Haha Kenneth , hadde jeg vært god med poleringsmaskinen kunne jeg vurdert det! Jeg så Grenland auto søkte 2 mekanikere , trenger bare 1 år der så hadde jeg evt hatt fagbrev..hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet Mars 15, 2010 nå liggern på sia i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet Mars 15, 2010 Jeg også kunne tenkt meg noe solfilm.... er prisen på metern på den a ? merke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet Mars 15, 2010 Noen som har fått medlemskortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet Mars 15, 2010 han reiv det av igjen Tror han ville være med på rullen vi skal handle med film.. Satser på den er bedre hmm... konge det da, blir billigere frakt da:) Og Heidi, jeg har fått medlemskortet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet Mars 15, 2010 Ja, hva skjer med medlemskort..? Har ikke fått det jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet Mars 15, 2010 det fikk jeg i januar... Ikke dyrt for metern! er vel ca 150$inkl frakt for 30meter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet Mars 15, 2010 fra hvor ? medlemskortet mitt fikk jeg også i januar..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet Mars 15, 2010 Får håpe de kommer snart da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet Mars 16, 2010 fant ut at den filmen var dritt du også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet Mars 16, 2010 Jeg har heller ikke fått mitt men det er mange i klubben som ikke har..... For dårlig da det skjer hvert år.. må være mulig å bestille opp kortene tidligere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...