#776 Skrevet Mars 16, 2010 Jeg har heller ikke fått mitt men det er mange i klubben som ikke har..... For dårlig da det skjer hvert år.. må være mulig å bestille opp kortene tidligere... Bør jo komme snart da:p Håper bare det kommer før jeg skal handle deler til bilen.. Regner med den trenger litt nytt til eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#777 Skrevet Mars 16, 2010 fant ut at den filmen var dritt du også ja reiv du av den filmen du skrøyt så av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#778 Skrevet Mars 16, 2010 Gikk den i stykker når du reiv den av Stian? Kanskje jeg kan bruke den på Aygoen hvis den ikke ble altfor schtøgg..? (...neida... Men fra revolver til gevær. Bør vi ikke kjøre i gang et lokallagsmøte om ikke så altfor lenge? Mtp treffet lix. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#779 Skrevet Mars 16, 2010 Kan sikkert fixe stål til deg jeg anders, ligger masser rester i konteinerne her ute. Åssen kvalitet er du ute etter a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#780 Skrevet Mars 16, 2010 hadde vært knall Per Anders! Skal bruke det til å sveise på karroseriet med.. Så hvis du har vanlig svartstål i 0.8mm, 1mm plater eller noe så hadde det vært supert! Og de må være frie for rust da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#781 Skrevet Mars 16, 2010 Meste er rustent om det har vært innom maskina, men lurer på om det faktisk ligger en helt "ny" 1250x2500x1mm som du sikkert kan få en bit av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#782 Skrevet Mars 16, 2010 Er på jobb så jeg tok en titt på den, har fått seg en vann sprut så er noen lett rust sjolder rundt forbi på den, men du kan jo se påen en dag om du vill. Sjeldent vi har sånt tynne matrialer inne, mest for laser gutta det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#783 Skrevet Mars 16, 2010 hvis du kunne ordnet noe fra den hadde det vært knall! kappet ut det du føler du kan "fjerne" fra lageret hehe Skal du jobbe i morgen? evt når kunne jeg hentet den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#784 Skrevet Mars 17, 2010 stian sier også ja takk til litt stålbiter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#785 Skrevet Mars 17, 2010 ja den gikk rett av igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#786 Skrevet Mars 17, 2010 Er på jobb fram til 23.30 i kveld jeg, så bare å slenge innom en tur. Digg med 08.00 til 23.30 dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#787 Skrevet Mars 17, 2010 hehe såpass! hvor ligger det? Men har du noen planer for bilen i år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#788 Skrevet Mars 17, 2010 Ligger på heistad, inn lundedalen. Tja veit nå ikke heilt, mye en kunne ha tenkt seg, men får se hva lommboka tillater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#789 Skrevet Mars 17, 2010 så langt vekk ja.. Da får jeg ikke det til i kveld men hvordan jobber du resten av uka da? Sant det ja.. Desverre den som avgjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#790 Skrevet Mars 17, 2010 Hehe jeppz, men kunne tenkt meg å få valsa buene eller kanskje bredda skjermene i løpet av våren, kjenner du noen som er gode på det el? Regner med det blir utover kvelden i morgen oxo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#791 Skrevet Mars 17, 2010 Vet om en som valser.. Han er flink, og er det kun legge inn kanten så sprekker ikke lakken osv.. tar 350pr bue.. Men du kjører vel ikke forbi coopern på vei til eller fra jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#792 Skrevet Mars 17, 2010 Høres bra ut, 350 var jo en trivelig pris. Er sjeldent jeg er forbi der nå om dagen. Men vi kan jo ringas i morgen så ser vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#793 Skrevet Mars 17, 2010 ja 350 er ingen ting å si på! Har tlfnr hans på mobilen.. Ja kan jo det Er på jobb fra 9 i morgen.. Har du nr mitt? Hvis ikke er det 40013349. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#794 Skrevet Mars 18, 2010 Noen av dere som vet om noen som er drevne på rustfjerning? (Og lakking) Og som ikke koster skjorta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#795 Skrevet Mars 19, 2010 sorry, kan ikke hjelpe deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#796 Skrevet Mars 19, 2010 taaadaaa helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#797 Skrevet Mars 19, 2010 Var ikke feil det nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#798 Skrevet Mars 19, 2010 Var ikke feil det nå! Ikke helt enig. Heldigvis er det bare et par dager til mandag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#799 Skrevet Mars 19, 2010 I morgen kveld braker det løs med rustsveising! Så bare å ta turen Kanalen på førersiden ryker da.. Noen som forresten har avdrager til foringer? Slik "klo" man kan bruke gjengestang etc mellom? Må bytte foringene bak 2er feil på eu godkjenninga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#800 Skrevet Mars 19, 2010 Noen som forresten har avdrager til foringer? Slik "klo" man kan bruke gjengestang etc mellom? Må bytte foringene bak 2er feil på eu godkjenninga.. Er det vanskelig å bytte foringene? Eller er det enkel "gjør det selv jobb"? Regner med å måtte bytte mine i forbindelse med eu`n:o Vært å vaska bilen rein:) Og blei igrunn ganske så sjokka over hvor mye rust som har kommet på ganske kort tid... Dørene ser ikke ut:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...