#801 Skrevet Mars 19, 2010 Bør ha skrudd litt.. Møller har satt av 5 timer til en slik jobb på min.. Så ikke noe som er fort gjort desverre Så må få prøve å få byttet de så fort jeg får tid og penger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet Mars 19, 2010 Såpass ja. Blir nok en fin pris det. Skal mest sansynlig gjøre det med en mekaniker, så da blir bilen hvertfall kjørbar etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet Mars 19, 2010 Bakaksel foringene på golf 3 er ikke morsomme og bytte Men det lar seg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet Mars 19, 2010 Den tid den sorg:p Nå er det (u)heldigligvis rust og godkjenning av senk som står først på programmet. og ja, har vært grusomm treig med den senken. men sånn er det *når jeg skal gjøre det i morra* (og det ikke blir gjort :pmen nå må jeg, hvis ikke så blir den vel ike eu-godkjent:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet Mars 20, 2010 eu godkjent golfen med senk 2 ganger (4 år)jeg. ikke vært noe problem det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet Mars 20, 2010 næ det er ikke no problem med litt senk men det man ikke burde er å sveise uten maske faen å solbrent man blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet Mars 20, 2010 Bakaksel foringene på golf 3 er ikke morsomme og bytte Men det lar seg gjøre Ja var det jeg regnet med Men du har kanskje noen tips du da? stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet Mars 20, 2010 Men da er senken godkjent på bt eller? Så fort sommerdekka kommer på skal jeg heve bilen, også dra å godkjenne den:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet Mars 20, 2010 Fikk den ene 80'n min fint gjennom eu med senk som ikke var godkjent hos BT for et par år siden. Satser på å få det til igjen til onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet Mars 20, 2010 min er ikke godkjent heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet Mars 20, 2010 Må jo uansett godkjenne det. Men hvis den går gjennom uten, så skal jeg ikke klage:) Tror nok jeg må skru den litt opp da. Målte på den, og på det laveste så var det ca 8,5 cm bakkeklaring;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet Mars 20, 2010 Må jo uansett godkjenne det. Men hvis den går gjennom uten, så skal jeg ikke klage:) Tror nok jeg må skru den litt opp da. Målte på den, og på det laveste så var det ca 8,5 cm bakkeklaring;) Ikke laveste punkt som teller;) Men laveste faste punkt (travers girkasse osv eksos er ikke fast) Viste min her om dagen og måtte rygge ut av hallen da jeg ikke kom over bukken der som vist nok er 9cm: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet Mars 20, 2010 Ikke laveste punkt som teller;)Men laveste faste punkt (travers girkasse osv eksos er ikke fast) Viste min her om dagen og måtte rygge ut av hallen da jeg ikke kom over bukken der som vist nok er 9cm: haha : Hørte rykter om at de hadde begynt med 11 cm faenskapet her å? De hadde værtfall ikke det i fjor da jeg godkjente Golfen, den hadde 8 cm da den ble godkjent(Ble selvfølgelig skrudd ned da jeg hadde godkjent;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet Mars 20, 2010 Hørte rykter om at de hadde begynt med 11 cm faenskapet her å? De hadde værtfall ikke det i fjor da jeg godkjente Golfen, den hadde 8 cm da den ble godkjent(Ble selvfølgelig skrudd ned da jeg hadde godkjent;) ) Stemmer det ja. men til faste punkter på bilen som han sa. han sjekket det ikke men sa det bare. slapp også kjøre opp på de klossene de har:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet Mars 20, 2010 (endret) For bilens skyld så hever jeg den før kontrollen, skal jo tross alt få grønne tall på 4-hjulskontrollen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet Mars 20, 2010 endelig litt bedre i trynet nå blir nok å ønske seg maske til bursdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet Mars 20, 2010 endelig litt bedre i trynet nå blir nok å ønske seg maske til bursdagen Og om du ikke får det... så har de en forferdelig bra aloe vera krem på parfymeriet på Hovenga sentret:p Den funker maksimalt på solbrent hud;) Og kjøler ned:o Som om det ikke er nok så koster den rundt 60-70 kr for en ganske så stor boks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet Mars 21, 2010 Stemmer det ja. men til faste punkter på bilen som han sa.han sjekket det ikke men sa det bare. slapp også kjøre opp på de klossene de har:p Jeg får ta en telefon ut å sjekke før jeg skal godkjenne Audien:) Hadde min første subb i innerskjermen i natt:) JOho! Takk for burgern Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet Mars 21, 2010 Og om du ikke får det... så har de en forferdelig bra aloe vera krem på parfymeriet på Hovenga sentret:pDen funker maksimalt på solbrent hud;) Og kjøler ned:o Som om det ikke er nok så koster den rundt 60-70 kr for en ganske så stor boks:) syns det blei jævli stivt i tryne med alo vera igrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet Mars 21, 2010 Jeg får ta en telefon ut å sjekke før jeg skal godkjenne Audien:) Hadde min første subb i innerskjermen i natt:) JOho! Takk for burgern Anders gratulerer med første subb din pysesenker !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet Mars 21, 2010 Takk, Må legge til at det er familie bil med vinterhøyde;) Og jeg har ikke kappet i innerskjermene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet Mars 21, 2010 Da er det ut i garasjen å fortsette med sveitserost gulvet mitt.... FUCK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet Mars 21, 2010 Da var du igang igjen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet Mars 22, 2010 Vært å hørt på pris på lakkering idag.... 14 000 bare for dørene:o Tror nok jeg skal forhøre meg flere steder ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet Mars 22, 2010 da ser det ut som KW gen1 geweinde er på plass til bruksbilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...