#851 Skrevet Mars 27, 2010 da bærer det ut for å få ordnet noe med bilstereo igjen:) Godt med eget hus/tomt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#852 Skrevet Mars 27, 2010 høres digg ut det nå kom det senk i hus gitt !!!! montering i påska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#853 Skrevet Mars 27, 2010 høres digg ut det nå kom det senk i hus gitt !!!! montering i påska Hva senk gikk du for denne gang Stian ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#854 Skrevet Mars 27, 2010 Han gikk for Redline, men fikk TA.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#855 Skrevet Mars 27, 2010 blei tydeligvis TA gitt gikk for billig senk denna gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#856 Skrevet Mars 28, 2010 ingen her inne som driver med graving vel? Skulle ha fått vekk noe jord/stein... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#857 Skrevet Mars 28, 2010 Jo. vi har to gravere, men er litt usikker på om du får vekk det du vil:p (hundene:o) Nei da. Men har en i familien som graver, mulig han er grei på pris og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#858 Skrevet Mars 28, 2010 Kjenner alltids noen Ole Petter..... Men fra grus til betong.....-----------> Satt å leste nye treffpunkt, og vi burde legge inn reportasje el lignende i neste treffpunkt om treffet ifjor. Sånn at vi kan få reklamert litt. Jeg kan bidra med bilder, har tross alt litt bilder fra i fjor og sikkert noen som kan skrive litt bedre enn meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#859 Skrevet Mars 28, 2010 jeg etterlyste vel for en liten tid tilbake ett møte med noe litt mere konstruktivt enn hos Stian;) Men helt enig med deg Mats. Er vel tid for å reklamere litt. Burde vi hatt noe form for reklame ala t-skjorter el noe når vi er rundt på treff å? P.S Gir beskjed når gravingen er aktuelt. Blir så fort leiligheten er solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#860 Skrevet Mars 29, 2010 veit ikke hvor mange av dere som er hjemme i påska ? men vi burde vel kunne få til no straks ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#861 Skrevet Mars 29, 2010 Jeg er hjemme jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#862 Skrevet Mars 29, 2010 hjemme å ingen planer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#863 Skrevet Mars 29, 2010 hjemme å ingen planer:) Nå må jeg bare spørre her. Er det du som er pølsemakern eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#864 Skrevet Mars 29, 2010 LOHOHOHOHOHOOOOL: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#865 Skrevet Mars 29, 2010 Nå må jeg bare spørre her. Er det du som er pølsemakern eller? Stemmer det;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#866 Skrevet Mars 29, 2010 Jeg drar på hytta i morgen og er hjemme igjen på lørdag, men har barnedåp til unge lovende Kvaalen på søndag så er litt ''bissi''... Men Mandag passer meg,..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#867 Skrevet Mars 29, 2010 fest på mandag da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#868 Skrevet Mars 30, 2010 fri hele uka så er med jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#869 Skrevet Mars 30, 2010 skal vi prøve oss på mandag ? hvem vil ha det hos seg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#870 Skrevet Mars 30, 2010 Garasjen hos Anders:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#871 Skrevet Mars 30, 2010 kommer jeg;) tar med en tyrker til alle;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#872 Skrevet Mars 30, 2010 Den er nok desverre snudd på hodet... Skal sveise kanal fra lørdag/søndag tenkte jeg.. og sikkert ikke ferdig med det første hehe :9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#873 Skrevet Mars 30, 2010 straffa for at du ikke blei med sist !!!!! fy faen i dag har jeg sveisa fast mye rart takk til marius for skruhjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#874 Skrevet Mars 31, 2010 Snø over siljan i natt/dag sa de på radioen.. Samt såpeglatt... Kanskje greit jeg ikke har lagt om ennå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#875 Skrevet Mars 31, 2010 hjemme i påsken her og gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...