Anbefalte innlegg

Snø over siljan i natt/dag sa de på radioen.. Samt såpeglatt... Kanskje greit jeg ikke har lagt om ennå!

Pingle : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt sommer dekk på i hele vinter jeg!! :) Ikke noe problem i det heletatt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg ikke har hatt lyd i golfen måtte jeg hive inn noe jeg hadde da noen produkter lar vente på seg... Så hvis noen har vurdert Hertz EP5 el audio system frontsett så kan det ordnes en prøvelytt nå...

Kan forøvrig si jeg er overrasket over den forsterkeren. Koster jo nesten ikke noe men driver 16" helt greit:)Samt frontsett da.

DSC00626 (Large).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pingle : haha :

haha :) Men har bestilt dekk nå da! Og ligger en felg i gangen nå.. ( skal strippe den for klarlakk i kveld)

Hatt sommer dekk på i hele vinter jeg!! :) Ikke noe problem i det heletatt;)

Hatt på ja, men ikke kjørt... hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he! :)

Jo kjørte faktisk hjemme ifra og til verksted på snø føre!! holdt det!!

Trodde du var ferdig med felgene jeg nå Anders, testet poler settet...??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ferdig faktisk! : haha : ikke noe stress ennå heldigvis.. Må få dekka først samt eu godkjent bilen.. men fant polyforinger til bakstilinga nå(til din og) og de skal ikke være så vanskelig å montere.. Så vurderer å bestille det!

Mats har testet det.. men kommer ikke til over alt med de skivene.. de er for breie :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe stress nei, det har jeg sagt i vinter også, brukt 5 måneder på å pusse noen rør deler og ennå ikke fått levert de til lakk:) hehe

Plutselig sommer og sol til uka vet du, og da hadde det vært morro med noen sommer hjul på! har ett sett liggende da hvis du skulle føle trangen for å få på noe;)

Du må slutte å se etter ting til min bil også.. hehe!! men si ifra når du skal bestille foringer, så henger jeg meg på den bestillinga der! komplett sett da eller?

Mats som ble satt på oppdrag, hehe! de kan nok bli litt knot å komme til med ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vet :( Men dekka er tomme i nederland osv(1.5mill dekk på lager) men ikke 195/40 :(

Men får jeg litt hjelp av Mats(han har 5x112 på bilen) så går pussinga fort! Men air riden blir ikke lansert for 15 april, så har det uansett ikke før april/mai da :( Så skal ikke ha felgene på før det.... tror jeg :)

Jeg tenkte bare på foringene til bakstillinga, men skal du ha komplett forran og bak? Skulle gjerne bestilt så fort som mulig.. Han sier de foringene han har er lettere å sette inn enn det er å demontere de gamle... Så det lover jo egentlig bra :)

Se her:

http://www.clausvonessen.de/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare si en dag det så kommer jeg opp en tur så tar vi felgene dine...samt skrur opp bilen min for EU kontrollen!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant en guide på hvordan jeg får senka forran uten å ta ut den forbanna bolten :D noen som har testa på b5/b6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant en guide på hvordan jeg får senka forran uten å ta ut den forbanna bolten :D noen som har testa på b5/b6

Å? er det multilink på B6 å?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe møte i morgen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen har tips om hvor jeg kan eu-godkjenne bilen? Altså noen som ikke *legger merke til senken og solfilmen*: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe møte i morgen?

Lurer på dette jeg å!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hø? Møte? Når? Hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble nok ikke noe møte i dag...... Men det er vel lurt å få til ett møte snart!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fri hele uka jeg: smil : så bare si en dag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag etter 19.00 funker for meg ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe jetta inspirasjonstopic her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om jeg kan på torsdag grunnet overtid på jobb :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble nok ikke noe møte i dag...... Men det er vel lurt å få til ett møte snart!

Å her var det stor oppslutning;) vel synes og vi burde hatt ett møte snart og kan idag jeg. Så får det bli sånn at de som er der bestemmer uavhengig av hva andre måtte mene;) alle ville ha nytt treff men etter da så ble det stilt gitt...og hvis vi sier 8 har alle fått unga i seng;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på treff!

Men har besøk fra England, så passer dårlig idag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.