#951 Skrevet April 20, 2010 nja er ikke det ALT FOR OFFTOPIC A? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#952 Skrevet April 20, 2010 Tok Tatto i dag:) Var det ikke deilig: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#953 Skrevet April 20, 2010 Var ikke feil det nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#954 Skrevet April 20, 2010 Var ikke feil det nei:) få seeeeeeeee: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#955 Skrevet April 20, 2010 bilde da? Stian: Felgene ble kanon på bilen! Bare få den ned i raua så blir det konge! ja blei sjef takk for tipset sjef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#956 Skrevet April 20, 2010 bare hyggelig Må lære å høre med en gang! hehe Men sleng ut bilde da! er konge fra skrå, når man ser hvor sykt konkave de er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#957 Skrevet April 20, 2010 (endret) Hvor mye kan man senke en golf IV uten å skifte stab stag tro.. blir sagt 40mm, men kunne jo være det gikk litt til: rolleyes Får vel noe senk fra Håkon i løpet av uka men får ikke byttet stab stag og (har isiasj skiveprolaps, så heldig om jeg får byttet fjærer/dempere) Så dere får ta bilen som den er når vi reiser på lørdag, får jeg rekker nok ikke fått gjort den helt klar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#958 Skrevet April 20, 2010 så ett bilde av bilen med nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#959 Skrevet April 20, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#960 Skrevet April 20, 2010 ser mye råere ut irl stian! spacere og senk bak så er det krem! Ole Petter: Du kan senke mye mer enn 40mm før du subber i staget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#961 Skrevet April 21, 2010 ser mye råere ut irl stian! spacere og senk bak så er det krem! Ole Petter: Du kan senke mye mer enn 40mm før du subber i staget.. helt enig moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#962 Skrevet April 21, 2010 jeg slipper den ned så langt det går uten at den tar i staget. Men det er jo ett kjent problem spes. på golf IV;) Kommer r32 stag og men var den tiden da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#963 Skrevet April 21, 2010 jeg slipper den ned så langt det går uten at den tar i staget. Men det er jo ett kjent problem spes. på golf IV;) Kommer r32 stag og men var den tiden da... Brodern har senket sinn ca 65 og han subber ikke i staget, men jeg subbet i det staget, og det å bytte det staget vært verdt de pengene, ble mye bedre i sviger... Samt ikke noe subbing:) Og stian... Jeg elsker konkave feger!!!!Dim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#964 Skrevet April 21, 2010 8.5x19 med 225/35 Et40 rundt baut.. helt sykt og konkave de er til å være 8.5" og Et40! eikene går helt jevnt med anleggsflaten! 2-3mm klaring til kalipper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#965 Skrevet April 21, 2010 8.5x19 med 225/35 Et40 rundt baut.. helt sykt og konkave de er til å være 8.5" og Et40! eikene går helt jevnt med anleggsflaten! 2-3mm klaring til kalipper... om ikke mindre klaring skal få lakka litt kalippere og skit samt senke den før treffet så nå blir hu snasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#966 Skrevet April 21, 2010 blir bra kjekken! få den heeeeelt ned i raua oooog litt til forran Sølv kalippere eller? Tror sorte blir veldig anonyme iom felgene er så åpne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#967 Skrevet April 21, 2010 Idag kom senken og har fått liv i DD elementet. Blei visst bass i golfen å gitt;) Så tror jeg skal få sammen bilen i morgen så den kan kjøres og får satt på senk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#968 Skrevet April 21, 2010 Det er nesten sånn at jeg må kjøre en tur ut til deg Stian bare for å se på felgene:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#969 Skrevet April 21, 2010 blir bra kjekken! få den heeeeelt ned i raua oooog litt til forran Sølv kalippere eller? Tror sorte blir veldig anonyme iom felgene er så åpne.. tenker sølv og sort med de detaljene vi babla om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#970 Skrevet April 21, 2010 Det er nesten sånn at jeg må kjøre en tur ut til deg Stian bare for å se på felgene:D alltid velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#971 Skrevet April 21, 2010 Idag kom senken og har fått liv i DD elementet. Blei visst bass i golfen å gitt;) Så tror jeg skal få sammen bilen i morgen så den kan kjøres og får satt på senk:) DD burde funke greit det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#972 Skrevet April 22, 2010 hehe står på hele dagen for å få myknet det litt før jeg forer det med 10 ganger mer effekt enn nå bruker bare basskanalen på Hertzen nå. Men skal hive inn mosconi forsterkeren til lørdag: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#973 Skrevet April 23, 2010 Ole: Fått den ned i bakken? Stian: Fått den ned i bakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#974 Skrevet April 23, 2010 Ole: Fått den ned i bakken? Stian: Fått den ned i bakken? får den ned når marius har henta bilen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#975 Skrevet April 23, 2010 få seeeeeeeee: haha : vi får ta det når den har grodd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...