#1001 Skrevet April 27, 2010 lurte ivertfall meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1002 Skrevet April 27, 2010 Hepp folkens , Trenger hvitevarer om noen har eller vet om! Kjøkken hvitevarer må være i svart eller stål/blank utførelse. Klesvaskemaskinen kan være hva farge den vil så lenge den fungerer BRA og ikke er for gammal. noen som har? andré Sjekk "kjøpe/selge/gi bort i grenland" som er på facebook. Mener det var noen som skulle selge vaskemaskin billig der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1003 Skrevet April 29, 2010 Da er leiligheten solgt og det skal dreneres. Noen å anbefale her i Grenland til jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1004 Skrevet April 29, 2010 hvitt el svart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1005 Skrevet April 29, 2010 det kan du igrunn velge;) Men skal ha jobben ordentlig gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1006 Skrevet April 29, 2010 Hvis du skal ha et firma til å gjøre det, er det store prisforskjeller. Hør med Maskinentreprenør Nærum (Roger Nærum) http://www.nærum.net Nabo'n drenerte rundt hele huset, og fikk forskjellige tilbud på jobben, men han var desidert billigst. Vi skal bygge garasje nå, og har fått forskellige tilbud fra gravefirmaer, og der er også Nærum billigst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1007 Skrevet April 29, 2010 ja har fått med meg at prisene svinger. HAr fått alt fra 1200kr m med moms til 1500kr m pluss moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1008 Skrevet April 29, 2010 Tar det egentligt som en selvfølge men er det skytterlag i SKien ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1009 Skrevet April 29, 2010 Jippi, føler jeg har all lykke med meg om dagen.... først rådedritt med S2en, så igår røyk drivknuta på A6en når jeg skulle ta piruetter med den igår.... menmen, Ny knute montert idag.... Så da gjenstår det igrunn bare justerbart understell montering igjen..... hmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1010 Skrevet April 29, 2010 skjer med forumet egentlig? Er det baare hos meeg at sia er fucked ? ikke noen bilder eller noe, bare hvit bakgrunn.. og ikke noe hovedside? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1011 Skrevet April 29, 2010 Litt krangler med styre eller noe;) Og Det er vel noen skytterlag her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1012 Skrevet Mai 1, 2010 Ser de er ganske nazi på senk om dagen så er vel bare å få godkjent. Hvor lav kan golf IV være for å få grønne tall på 4 hjulskontroll og hvor ta dette i grenland (rimeligst)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1013 Skrevet Mai 1, 2010 min var i bunn bak, og var faktisk 4 mm høyere foran da jeg godkjente den på BT... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1014 Skrevet Mai 1, 2010 må man ha grønne tall ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1015 Skrevet Mai 1, 2010 må man ha grønne tall ? Er vel bare å putte arket i kopimaskin med sort/hvit utskrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1016 Skrevet Mai 1, 2010 må man ha grønne tall ? Jeg hørte at hvis man hadde noen røde tall så fikk man det ikke godkjent. Men om det stemmer vet jeg ikke. Bt sa bare at jeg måtte ha papirer på 4-hjulskontroll og papir på at justering av lys/lasteventil var utført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1017 Skrevet Mai 1, 2010 Jeg hørte at hvis man hadde noen røde tall så fikk man det ikke godkjent. Men om det stemmer vet jeg ikke. Bt sa bare at jeg måtte ha papirer på 4-hjulskontroll og papir på at justering av lys/lasteventil var utført. Jeg var på firhjulskontroll her omdagen, fikk røde tall på spissing og camber bak. går jo ikke ann å stille på engang. men fikk han til å skrive ut i svart/hvit Men spissinga og camber skal jo ikke endres når man har på senkesettet? er jo hel "aksel" så den flyttes jo ikke på andre måter enn opp og ned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1018 Skrevet Mai 1, 2010 vinklene på bærearmene endrer seg en del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1019 Skrevet Mai 1, 2010 På S2en tok jeg firehjulskontroll tidlig ifjor og da var den greit lav. Når jeg skulle til BT tok jeg bare og skrudde den opp nesten 4 cm gjenger og brukte de gamle arkene. De er gyldige for BT i 6mnd. bare. Der var det tall som ikke var innenfor men jeg forsto det sånn på han fra BT at de hovedsaklig ser på spissing er god. Så sjekker de camber og at det ikke er helt spinnvilt bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1020 Skrevet Mai 2, 2010 skjønner skjønner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1021 Skrevet Mai 2, 2010 Da har endelig A6en fått bakkekontakt og prøvd avus felgene fra s2en på den. Siden jeg manglet 3 bolter til 19" tommærsene så ble det disse ett par dager.... Har sett værre felgvalg til A6. Eneste er at de skulle vært ett par cm lengre ut og kanskje en cm lengre ned.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1022 Skrevet Mai 2, 2010 gjorde seg med litt mindre luft mellom felg og bue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1023 Skrevet Mai 3, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1979904#post1979904 Takk for all hjelp om det finnes;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1024 Skrevet Mai 3, 2010 det suger mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1025 Skrevet Mai 3, 2010 ny høytrykkspyler idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...