#1051 Skrevet Mai 12, 2010 Da var lyktene lakka matt sort innvendig bøllete !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1052 Skrevet Mai 12, 2010 Bilder??! btw: hvor ble du av? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1053 Skrevet Mai 12, 2010 Ble bra det stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1054 Skrevet Mai 12, 2010 stian kommer han vøtt .... man veit bare ikke når 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1055 Skrevet Mai 13, 2010 Da har jeg begynt på prosjekt: Heve taket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1056 Skrevet Mai 14, 2010 Da har jeg begynt på prosjekt: Heve taket! somregel pleier folk å taksenke bilene sine men fiffig at noen går mot strømmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1057 Skrevet Mai 14, 2010 somregel pleier folk å taksenke bilene sine men fiffig at noen går mot strømmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1058 Skrevet Mai 14, 2010 hehe, du er bare sjalu du Stian, at jeg går mot strømmen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1059 Skrevet Mai 14, 2010 jippi, da har Strand og jeg bygd opp en motor igjen som jeg håper fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1060 Skrevet Mai 14, 2010 Gratulerer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1061 Skrevet Mai 15, 2010 satan så fine veier det har blitt ut til deg nå var en tur på oddanesand i går .... er jo en drøm å kjøre der nå !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1062 Skrevet Mai 15, 2010 hehe, du er bare sjalu du Stian, at jeg går mot strømmen;) ja egentlig jeg vil også ha hus hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1063 Skrevet Mai 15, 2010 ja egentlig jeg vil også ha hus hehe hehe, det er så typisk, det har jo vært ok vær i 4 uker og 2 dager etter jeg startet med mitt lille prosjekt så regner det små jævlar som fytti faen.... Deilig med vannlekasje i 3 rom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1064 Skrevet Mai 15, 2010 kødder du?? Også på den siden av huset du har pusset opp innvendig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1065 Skrevet Mai 15, 2010 hehe, det er så typisk, det har jo vært ok vær i 4 uker og 2 dager etter jeg startet med mitt lille prosjekt så regner det små jævlar som fytti faen.... Deilig med vannlekasje i 3 rom! Kan du si. jeg har leid lift å holder på å vaske hus... sluttet å regne når jeg ga meg for kvelden da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1066 Skrevet Mai 15, 2010 hehe, det er så typisk, det har jo vært ok vær i 4 uker og 2 dager etter jeg startet med mitt lille prosjekt så regner det små jævlar som fytti faen.... Deilig med vannlekasje i 3 rom! føler med deg Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1067 Skrevet Mai 15, 2010 Ikke akk moro nei, men har fått tettet lekasjen nuh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1068 Skrevet Mai 15, 2010 det er bra hvordan ser det ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1069 Skrevet Mai 16, 2010 vasket taket igår å ser at det skriker etter å bli skiftet.... lektene under takstein begynner å gi seg flere steder... så er vel bare å brette opp armene og sette igang da:) Gøy med hus;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1070 Skrevet Mai 16, 2010 Må bytte foringer\listverk på badet, taket på kjøkkenet må sparkles og males ett strøk til tenker jeg. Ellers så reddet jeg det meste. Jævlig kjipt med regn ute nå... Får lissom ikke gjort noe, tør ikke å fortsette i dette utrygge været! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1071 Skrevet Mai 16, 2010 Hørtes ikke så artig ut akkurat nei. Men er godt du er fagmann da Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1072 Skrevet Mai 16, 2010 satan så fine veier det har blitt ut til deg nå var en tur på oddanesand i går .... er jo en drøm å kjøre der nå !!! Ja har blitt helt topp igjennom skauen nå går jo ann å holde siget der, uten at det subber i alt som er!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1073 Skrevet Mai 16, 2010 vasket taket igår å ser at det skriker etter å bli skiftet.... lektene under takstein begynner å gi seg flere steder... så er vel bare å brette opp armene og sette igang da:) Gøy med hus;) slipper å lure på hva du skal finne på på fritiden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1074 Skrevet Mai 16, 2010 Ja har blitt helt topp igjennom skauen nå går jo ann å holde siget der, uten at det subber i alt som er!! merka det eneste som er dumt er at jeg hadde rimelig god oversikt over alle hull og spor .... det var hjerneplass som jeg kunne brukt til no annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1075 Skrevet Mai 16, 2010 Luftet litt Corvette i dag.. Det er igrunn en litt artig bil altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...