#1076 Skrevet Mai 16, 2010 Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1077 Skrevet Mai 17, 2010 Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdig!!! Gratulerer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1078 Skrevet Mai 17, 2010 ikke bilde`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1079 Skrevet Mai 17, 2010 jo det ligger ett bilde i tråden hans! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1080 Skrevet Mai 18, 2010 Da er faktisk justerbart på vei til passaten å Sammen med spacere til golfen. Blir nok ikke så lav men må ha 4 nye dempere og 4 nye fjærer. Og da var faktisk justerbart det billigste:) Og handlet felger idag. Ble noen kjipe 5 eika 15" men er familiebil så fikk ikke lov å blåse ut for mye i felg/dekk:( Men dog bedre enn stålfelger med kapsler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1081 Skrevet Mai 18, 2010 tipper det hjelper en god del hvor i skien bor du ole petter ? lurte på om du kunne tittet litt på en løsning jeg har kommet frem til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1082 Skrevet Mai 18, 2010 Bor rett over veien for klyve ungdomsskole:) Kjør inn ved prix og ta andre til høyre, første er til meninghetshuset: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1083 Skrevet Mai 18, 2010 aha ..... mulig jeg svinger innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1084 Skrevet Mai 20, 2010 Da var det ut å bytte drivaksel mansjett og bremseklosser på golfen.. Også finne lekasjen med kjølevæske. Bilen har stått en stund nå så tok den for å fylle bensin igår... å da lakk det jaggu en haug med kjøle væske under:( Har fått spacere å da så må vel sette på de: smil : Også blir det senk på passaten hvis jeg rekker før kjerringa skal på jobb:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1085 Skrevet Mai 20, 2010 Da var felger byttet på passaten Før og etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1086 Skrevet Mai 20, 2010 Fikk å byttet mansjett og bremser på golfen. Så var det på med spacere, trodde jeg. Viser seg at den typen bolter jeg har er ikke å få lengere her i byen så fikk ikke satt på sommer hjula foran idag heller:( Men fikk satt på sapcere bak da da dette er skrudde:) Ble igrunn veldig greit og hjulet kan ikke lengere ut før det tar i skjermen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1087 Skrevet Mai 20, 2010 fikk da gjort noe iallefall blir bra når du får på forran også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1088 Skrevet Mai 22, 2010 Godt vær idag og skal faktisk montere hengerfeste på passaten (må ha det når man skal bygge garasje sier svigerfar;)) Også håper jeg å få montert det justerbare på passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1089 Skrevet Mai 22, 2010 Du skal vell også montere en BT enhet også ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1090 Skrevet Mai 22, 2010 Det er allerede gjort det;) Han reiste herfra klokka ni han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1091 Skrevet Mai 22, 2010 såpass.... funka det fett eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1092 Skrevet Mai 22, 2010 Ja når vi fant fram på tlf hans hvordan han skulle søke etter enheten så Men ble veldig greit. Virket som han ble fornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1093 Skrevet Mai 23, 2010 fytti rakkern å det blei liv hos marius igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1094 Skrevet Mai 23, 2010 haha, tok jo helt av Aldri festa i en dyrehage før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1095 Skrevet Mai 23, 2010 haha, tok jo helt av Aldri festa i en dyrehage før hahaha skal ta litt av !! Marius har ett fint bilde av selveste cash på mobilen Tony 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1096 Skrevet Mai 24, 2010 Vis noen skulle ha en bilhenger for hånda så er det jo bare og gi lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1097 Skrevet Mai 24, 2010 Det er noe man stadig har bruk for. Kanskje man skulle hatt spleiselag i klubben å kjøpt en som tilhørte lokallaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1098 Skrevet Mai 24, 2010 Tok litt av i garasjen ja, hehe Bilde fra garasjen er etter jeg hadde sopa og ryddet i 15 min Og et av Tony Cash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1099 Skrevet Mai 24, 2010 Der kom noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1100 Skrevet Mai 24, 2010 Ja, ser ut som det var litt og rydde opp ja hehe Morro var det, tar det snart igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...