#1101 Skrevet Mai 24, 2010 Hørte rykter om festen din på lørdag marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1102 Skrevet Mai 25, 2010 Noen her som er flinke med kamera? Skulle hatt noen skikkelige bilder av bilen Har bare kompaktkamera og mobil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1103 Skrevet Mai 25, 2010 Vi har speil refleks kamera og kjerringa tar ganske greie bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1104 Skrevet Mai 25, 2010 BIlen min er "død" igjen 3 gangen siden forrige lørdag: dum : Ole Petter: Er speilreflekskamera veldig mye bedre enn vanlig digitalt? Har 10 mgp(?) digitalt kamera. Men har lyst på speilreflekskamera:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1105 Skrevet Mai 25, 2010 vil si det er veldig stor forskjell ja;) Hvorfor dør bilen din da? må¨da være grei skuring å få fikset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1106 Skrevet Mai 25, 2010 (endret) Hakke peiling Kjøpte nytt batteri forrige tirsdag. men idag var den "død" igjen.. Har lagt ut tråd på teknisk. så skal ut og se litt mer på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1107 Skrevet Mai 25, 2010 Dynamo kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1108 Skrevet Mai 25, 2010 Noen som skal til våler her eller...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1109 Skrevet Mai 25, 2010 Tanken har slått meg men med 3 unger prioriterer jeg Bug Run: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1110 Skrevet Mai 25, 2010 Noen som skal til våler her eller...?? jeg og marius slår oss sammen i bilen min så vi skal oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1111 Skrevet Mai 25, 2010 da var alle høytalerkabler og strømkabelen trekt takk til marius som kom innom å tokk seg av siste rest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1112 Skrevet Mai 25, 2010 Er klaer for våler vi ja Stian Nyskjerrig som jeg er må jeg jo ha en finger med i spillet vettu flink du Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1113 Skrevet Mai 26, 2010 Flink du er:) bare vente ¨på at posten får ut fingeren da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1114 Skrevet Mai 26, 2010 blir det noe felleskjøring da..? drar på lørdags morgen hadde jeg tenkt!! Freddy rekker vel ikke å ta turen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1115 Skrevet Mai 26, 2010 skal til våler ja ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1116 Skrevet Mai 27, 2010 tenker å dra fredag etter jobb igrunn orker ikke tekninsk på lørdag morgen HVIS det er no da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1117 Skrevet Mai 27, 2010 Flink du er:) bare vente ¨på at posten får ut fingeren da;) jepp nå er kasse og gulv også bygd så mangler igrunn bare komponenter og litt kobling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1118 Skrevet Mai 27, 2010 sleng opp bilder dA:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1119 Skrevet Mai 28, 2010 he he skal fikse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1120 Skrevet Mai 28, 2010 Liten bilde serie av byggingen og trekkingen som jeg har gjort til anlegget: litt ribbing: Litt trekking: Demping og stoff til bagasjen: Litt av kasse og "topplate" Blei til at jeg ofret skjerfet mitt for å få litt særpreg på bygget !! Forsterkeren blir felt inn/ned i "topplata" sentrert og ca 15 cm fra seteryggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1121 Skrevet Mai 29, 2010 OLE PETTER redder dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1122 Skrevet Mai 29, 2010 Tar gjerne bilder når dette er montert å Takk for "gaven" forresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1123 Skrevet Mai 29, 2010 Tar gjerne bilder når dette er montert å Takk for "gaven" forresten:) fått alt inn i bilen nå speller meeeget bra selv uten no fornuftig justering.... kommer litt bilder i tråden min i morgen når ting er på stell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1124 Skrevet Mai 30, 2010 (endret) det er bra det blei grei lyd. tipper det blir enda mye bedre når elementene får "løsnet" litt:) Sving gjerne innom når du har tid så jeg får hørt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1125 Skrevet Mai 30, 2010 det er bra det blei grei lyd. tipper det blir enda mye bedre når elementene får "løsnet" litt:) Sving gjerne innom når du har tid så jeg får hørt;) Jepp pleier å hjelpe en del det skal få montert resten av interiøret idag og se om jeg må heve den topplata jeg laga baki .... mulig basseren slår litt for mye lar den stå å spille idag og kommer sikkert innom iløpet av dagen tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...