#1126 Skrevet Mai 30, 2010 Noen som har bajonettsag eller hva det heter? Skal kappe 2 bolter til hengerfestet mitt.. Men 2 skruer på fangeren som bare sviver.. Så tenkte bare å kappe boltene.. Men kommer ikke til med vinkelkutter.. Haster litt da jeg ikke orker å ha det bak meg hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1127 Skrevet Mai 31, 2010 Hvit audi 90 med B4 front sedan med S2 motor, noen som kjenner til eier ? medlem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1128 Skrevet Juni 1, 2010 Bare jeg, Marius og Stian her som skal til Våler eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1129 Skrevet Juni 3, 2010 hahaha jeg daueeeer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1130 Skrevet Juni 3, 2010 Bare jeg, Marius og Stian her som skal til Våler eller ? noen formening om når vi reiser i morgen ? tenkte vi burde klare å dra klokka 5 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1131 Skrevet Juni 3, 2010 http://www.machovideo.com/video/Grid_girl_passes_out_on_car_18982/ hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1132 Skrevet Juni 3, 2010 når kommer du idag Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1133 Skrevet Juni 3, 2010 Hei . Noen av dere som har plass til noen 17" felger fra våler ? a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1134 Skrevet Juni 3, 2010 når kommer du idag Stian? kan komme nå straks jeg hvis det passer best ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1135 Skrevet Juni 3, 2010 Hei . Noen av dere som har plass til noen 17" felger fra våler ? a ikke alle men kan sikkert få plass til 2 hvis de er pakka GODT inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1136 Skrevet Juni 3, 2010 Om en til kan ta med 2 stk så skal jeg høre med han om han kan få kjøpt sånn dekkposer som er nye så blir ikke bilene deres skitne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1137 Skrevet Juni 3, 2010 noen formening om når vi reiser i morgen ? tenkte vi burde klare å dra klokka 5 ? Ja, senest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1138 Skrevet Juni 4, 2010 Om en til kan ta med 2 stk så skal jeg høre med han om han kan få kjøpt sånn dekkposer som er nye så blir ikke bilene deres skitne 98049272 om det blir no Andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1139 Skrevet Juni 4, 2010 Våler banen neste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1140 Skrevet Juni 4, 2010 stian : bare tar de når jeg kommer bort selv. Hjertelig takk for tilbudet. mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1141 Skrevet Juni 5, 2010 Noen som har lyst til å senke en A6 i dag ell ? Eller hjelpe ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1142 Skrevet Juni 8, 2010 Skakke mekke noe sommer party da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1143 Skrevet Juni 9, 2010 Jeg skulle jo ha grill fest. men må finne en dato som passer da:) Første helga jeg har tid er helga etter sankt. hans. Altså 25/26 juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1144 Skrevet Juni 9, 2010 bare å sette en dato det Ole Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1145 Skrevet Juni 9, 2010 Da har jeg og kjerringa endelig fått tilslag på bolig etter forkjøpsretten har gått ut. Så da har vi blitt heldige eiere av leilighet btw, audi quattro for salg ! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=188271 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1146 Skrevet Juni 9, 2010 Grattis:) Når er det innflyttningsfest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1147 Skrevet Juni 9, 2010 gratulerer med bolig, link til finn.no`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1148 Skrevet Juni 9, 2010 Grattis med bolig Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1149 Skrevet Juni 10, 2010 gratulerer som minus miljonær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1150 Skrevet Juni 10, 2010 gratulerer som minus miljonær x 2! Og velkommen i gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...