#1151 Skrevet Juni 10, 2010 Takker så mye gutter ! Kontrakt ble skrivd idag og overtagelse blir imidten av Juli. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22350466 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1152 Skrevet Juni 10, 2010 burde bli bra det lars erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1153 Skrevet Juni 10, 2010 Flott leilighet i barnevennlig område jasså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1154 Skrevet Juni 10, 2010 jasså... Er ikke heeeelt planen det enda værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1155 Skrevet Juni 10, 2010 Er ikke heeeelt planen det enda værtfall Ska'kke gå helt etter planen vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1156 Skrevet Juni 10, 2010 utrolig hvor lett det kan gå en glipp der ja;) Og det værste er at det styrer nok ikke vi gutter i det hele tatt... der har kvinnfolka all makt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1157 Skrevet Juni 11, 2010 trudde ikke du dreiv med sån lars erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1158 Skrevet Juni 13, 2010 Da blir golfen lagt ut for salg.... http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1147389;Modified=1276449628 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1159 Skrevet Juni 13, 2010 Kan gi deg ett tips for og gjøre salget lettere Ole Petter. Ta noen bilder bilen ser hel ut. Litt ryddig og ren bil og bilder av hele bilen. Jeg ville aldri giddi og lest hele den annonsen din med de bildene du har lagt ut. Det første jeg registerer når jeg ser på en annonse for noe til salgs er bildet som igjen gir førsteinntrykket..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1160 Skrevet Juni 13, 2010 Nei men HVIS du leser står det og at bilen er til lakkering så nye bilder er ikke helt greit å ta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1161 Skrevet Juni 13, 2010 Nei men HVIS du leser står det og at bilen er til lakkering så nye bilder er ikke helt greit å ta;) Men da ville jeg VENTET til du hadde fått den tilbake fra lakk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1162 Skrevet Juni 13, 2010 Tok vekk bildene fra inni bilen å la til enn nytt utenifra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1163 Skrevet Juni 13, 2010 takk for en hyggelig handel Lars;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1164 Skrevet Juni 13, 2010 Jan Erik var full igår hahhaah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1165 Skrevet Juni 14, 2010 Møtte han på byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1166 Skrevet Juni 14, 2010 skjønner ikke hvordan folk kjenner igjen folk på byn jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1167 Skrevet Juni 14, 2010 takk for en hyggelig handel Lars;) No problem Bare og si ifra om du skulle trenge eks drensrør eller slikt så skaffer jeg det også til en fornuftig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1168 Skrevet Juni 14, 2010 No problem Bare og si ifra om du skulle trenge eks drensrør eller slikt så skaffer jeg det også til en fornuftig pris will do! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1169 Skrevet Juni 15, 2010 ikke bli overraska om jeg også sier ifra Lars Erik leite leite !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1170 Skrevet Juni 16, 2010 Hei. Har sakt opp han som var i laaven naa saa kan vaere muligheter for mekkeplass/lagringsplass i skiens omraadet. Gi meg en pm ved interesse. Mvh Andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1171 Skrevet Juni 16, 2010 Knipset noen bilder her om dagen Kommer fler etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1172 Skrevet Juni 19, 2010 Greit skyv i familievogna nå ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1173 Skrevet Juni 19, 2010 hehe har du noen små på gang el? kjøpt leilighet, bytte ut sedan... også er plutselig S2 blitt familievogn: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1174 Skrevet Juni 19, 2010 hehe har du noen små på gang el? kjøpt leilighet, bytte ut sedan... også er plutselig S2 blitt familievogn: rolleyes hahaha:P ånei, det er ikke planen værtfall... vurderer salg av a6en fordi jeg kunne tenkt meg TDI som bruksbil... S2en har alltid vært familiebilen: smil : med litt att åt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1175 Skrevet Juni 19, 2010 hehe , pluteselig så står du der med vogn og div... Skjer fortere enn du tror! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...