#1201 Skrevet Juli 4, 2010 Få se på Fet** di!!!!!!!!!!!! Jeg veit at du har ei !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1202 Skrevet Juli 4, 2010 Det kan jeg gjøre vettu mats ikke no problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1203 Skrevet Juli 5, 2010 Gatebil til helga noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1204 Skrevet Juli 5, 2010 Marius : det er en volkswagen vento jeg har foringen og kula i bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1205 Skrevet Juli 5, 2010 marius med kjønnshår i munnen er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1206 Skrevet Juli 5, 2010 greit skal huske det til neste gang.. (håper ikke han har hatt kjønnshår i munnen ? :\) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1207 Skrevet Juli 5, 2010 Hahahahah! ;P er du gretten ? Haha, fort for å bli det med sånne resultater ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1208 Skrevet Juli 5, 2010 Gatebil til helga noen ? Regner med dagstur på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1209 Skrevet Juli 5, 2010 Ikke lørdag altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1210 Skrevet Juli 5, 2010 Planen er hele helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1211 Skrevet Juli 6, 2010 Oppererte håndleddet i går, så trur ikke å tilbringe helgen på gatebil vil være så lurt Blir nok med fatter og cruiser tur-retur med Cadillac'n på søndag tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1212 Skrevet Juli 7, 2010 Noen som har ei sånn sirkel jær sag eller hva faen det heter? SKal kappe terasse bord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1213 Skrevet Juli 7, 2010 Makan til dårlig service man får rundt omkring i butikkene i Skien og Porsgrunn! Men finnes heldigvis de som fremdeles gjør alt for kundene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1214 Skrevet Juli 7, 2010 Service ja. enkelte vet ikke hva det er. Uten ¨å henge ut noen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1215 Skrevet Juli 7, 2010 Takk for kampen guttær.. seriøs gaming! Heidi du som var ute å kjørte nettopp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1216 Skrevet Juli 7, 2010 takk for "kampen" ja! hehe seriøs gaming ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1217 Skrevet Juli 7, 2010 .. eller ikke .... ;PppP kom på facebook anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1218 Skrevet Juli 7, 2010 (endret) Er fornøyd det fremdeles finnes noen der ute som gir oss som kunder god service Kjørte fra woken på BB litt over 9 og mot Hovenga, etter det har jeg ikke vært ute. Tror det er 4-5 røde golf 3 cab`er som cruiser rundt i gatene her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1219 Skrevet Juli 7, 2010 Stemmer nokk greit det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1220 Skrevet Juli 8, 2010 Takk for kamp i går ja, man ser at jeg har ett talent;) Og takk for besøket:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1221 Skrevet Juli 8, 2010 Blir bra casa del Kvaalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1222 Skrevet Juli 8, 2010 Noen som har lyst å kjøre meg å brodern ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1223 Skrevet Juli 8, 2010 Ingen som kjenner noen som vil ha en Golf 3 stv "litt" utenom det vanlige? går for 60k uten alle delene jeg har liggende.. det er billig mtp alt som er gjort med bilen vil jeg si.. Bare air riden og felgene/adapterne/dekka er 40 000! med delene så blir det litt ekstra.. kan kjøpe de delene dere trenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1224 Skrevet Juli 9, 2010 takk for kampen guttær !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1225 Skrevet Juli 10, 2010 Hvor får jeg tak i bremseklosser og olje til ventoen ? Regreim er sikkert ikke skifta på 9 og ett halv år men det tar vi senere ;P.. Og btw jeg har kjørt litt på utslitte klosser så skiva er sikkert litt oppskrapa og har fått spor .. kan jeg bare kjøpe nye klosser da eller går de sunt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...