#1251 Skrevet Juli 13, 2010 Noen som har en plass jeg kan stå å skifte bremser ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1252 Skrevet Juli 13, 2010 Marius: åssen ligger det ann med senken vår? Prøvd å ringe deg ørti ganger i dag, er skikkerlig spent nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1253 Skrevet Juli 14, 2010 den gutten er vel rimelig full nå Vaag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1254 Skrevet Juli 14, 2010 Tviler jeg ikke på engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1255 Skrevet Juli 15, 2010 Noen som skal til oslo en av de nærmeste dagene? har 4 felger der jeg skulle hatt ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1256 Skrevet Juli 15, 2010 satan ...... vinkelsliperen bestemte seg for å dø........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1257 Skrevet Juli 15, 2010 Mister Kvaalen, Nå er det ikke lenge før det blir inkassosak på deg asså Ringer meg når du kom hjem du liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1258 Skrevet Juli 15, 2010 må passe deg lars ..... trur han har rømt fylket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1259 Skrevet Juli 15, 2010 Lars! Glemte helt å hente den freseren! Sorry! Når er det mulig å hente den evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1260 Skrevet Juli 15, 2010 Haha. Faen jeg må ha mer av den laminat greia anders ;P tar til soverommet også! du er på jobb imorra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1261 Skrevet Juli 15, 2010 kjekt med billig gulv! Er på jobb til 4 i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1262 Skrevet Juli 15, 2010 Lars! Glemte helt å hente den freseren! Sorry! Når er det mulig å hente den evt? Nå er den i stålkontaineren Kom og hent imorgen? Jeg jobber bare til 11 imorgen. MEN skal ha med lastebilen fra jobb og kan evnt frakte den fra jobb til eidanger/porsgrunn. evnt om du er hjemme ved 12 tiden så kan jeg kjøre innom deg med den da jeg skal hente vaskemaskin og greier i Porsgrunn og ikke lange sveipen til skien.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1263 Skrevet Juli 15, 2010 er på jobb i morgen, men hvis du hadde giddi så kan du bare dumpe den forran garasjen? Ellers kan jeg hente den hos deg evt i morgen ettermiddag/kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1264 Skrevet Juli 15, 2010 er på jobb i morgen, men hvis du hadde giddi så kan du bare dumpe den forran garasjen?Ellers kan jeg hente den hos deg evt i morgen ettermiddag/kveld? Tror det er en fordel og være 2 på løfte den...... Vis ikke blir den litt skeivere enn det den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1265 Skrevet Juli 15, 2010 BTW, finnes det noe billig arbeidskraft her ? bæring av vaskemaskin til 2 etg og seng og kjøleskap, komfyr, sofa, tv, stereo ++++ men det skal bare i 1 etg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1266 Skrevet Juli 15, 2010 Tja .. Hva snakker vi ? minker på konti haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1267 Skrevet Juli 15, 2010 jævla skravle kjerringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1268 Skrevet Juli 15, 2010 Lalala.. skal ha grillfest her asså når jeg er ferdig da skal det skravlast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1269 Skrevet Juli 16, 2010 stian : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22891023 hvordan var formen på jobb idag btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1270 Skrevet Juli 16, 2010 kjenter at jeg levde får å si det sånn !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1271 Skrevet Juli 16, 2010 Og da har vi endelig flyttet Første natta her idag jaaaa =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1272 Skrevet Juli 16, 2010 Nå skarre pulas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1273 Skrevet Juli 16, 2010 woop woop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1274 Skrevet Juli 17, 2010 Nå skarre pulas Hahaha !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1275 Skrevet Juli 17, 2010 Kom akk hjem Lars Erik(Vært en uke i St Tropez:) ) Ringer deg i morgen så svinger jeg utom med penger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...