#1276 Skrevet Juli 18, 2010 SKruene på felgene mye skal de dras til med? 20 nm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1277 Skrevet Juli 19, 2010 SKruene på felgene mye skal de dras til med? 20 nm? Hjulboltene? 120nm isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1278 Skrevet Juli 19, 2010 Boltene det ;P.. Skruene på 2 delte felger.. fant det ut var 16-18 nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1279 Skrevet Juli 19, 2010 FOOOLKENS!.. noen som har 12 kant 8mm ?? jeg trenger til å skru fast felg ringene ! var ikke å oppdrive på biltema ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1280 Skrevet Juli 20, 2010 Fy faen lite liv det er i dere Telemarkinger.. Jeg har nå moment pipe om noen skal skru isammen 2 delte felger. + Jeg skal til stavanger en tur om 1 og halv uke. om noen trenger frakt av noe. tilbake den helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1281 Skrevet Juli 20, 2010 Ble det bil på det anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1282 Skrevet Juli 20, 2010 campils? hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1283 Skrevet Juli 20, 2010 (endret) André: det gjorde det! Men reiser på ferie i morgen så blir ingen bilder før jeg er tilbake Bilen er forresten en 2004mod Passat Highline 1.9tdi 4Motion.. Rullet 223000km, men alt var tight og fint Godt utstyrt var den og Men uvant med så stor og duvende bil! Så blir vel å bestille enten kw v1 eller FK silverline.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1284 Skrevet Juli 22, 2010 så var det igang igjen Moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1285 Skrevet Juli 22, 2010 så var det igang igjen Moen Må snart gjøre noe med msnen din:p Får sånn ca 10-15 meldinger av deg hver dag som det står ; hi ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1286 Skrevet Juli 22, 2010 Noen som vet hvor lang ventetid det er hos BT for å få godkjent senk forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1287 Skrevet Juli 22, 2010 Noen som vet hvor lang ventetid det er hos BT for å få godkjent senk forresten ? Kompis hadde nylig bilen sin innom, (Nissan 200sx s13) og fikk 4 uker ventetid. Han ringte ett par ganger i uka og hørte etter avbestillingstimer og han fikk en time 2 uker tidligere grunnet en som avbestilte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1288 Skrevet Juli 22, 2010 Kompis hadde nylig bilen sin innom, (Nissan 200sx s13) og fikk 4 uker ventetid. Han ringte ett par ganger i uka og hørte etter avbestillingstimer og han fikk en time 2 uker tidligere grunnet en som avbestilte. Får forhåpentligvis riktig senk til mandag, så kan egentlig bestille i morgen da. Da er det kanskje håp om å få time iløpet av de to første ukene i August 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1289 Skrevet Juli 23, 2010 Grattis med dagen Strand Racing ! Begynner og få grå hår nå du vell: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1290 Skrevet Juli 23, 2010 Stian: er ikke i gang igjen jeg;) skal ikke bli noe prosjekt dette.. Blir bare småtteri.. Nå er jeg på ferie(fjellet), så sitter på mobilen.. Hehe men fikk bestilt 6000k pærer til xenon lyktene samt xenon til grøftelysa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1291 Skrevet Juli 24, 2010 liker det moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1292 Skrevet Juli 24, 2010 Koslig hos Rodal !!! hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1293 Skrevet Juli 24, 2010 Noen som skal ut idag? ;P har fått lagt gulvet på kjøkkenet så vurdere noe pils idag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1294 Skrevet Juli 26, 2010 Kjøkken montering uten monteringsanvisning??? BLÆ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1295 Skrevet Juli 27, 2010 lett for deg det kjekken Pen bil Moen !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1296 Skrevet Juli 27, 2010 Takk for det Stian! Og takk for hjelpen i dag Stian og Marius! EVIG takknemlig for det! Får ta en grillings snart så få jeg stå for mat og drikke som takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1297 Skrevet Juli 27, 2010 Ordna seg det .. Hva faen har dere gjort da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1298 Skrevet Juli 28, 2010 bare hyggelig Moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1299 Skrevet Juli 28, 2010 bare hyggelig passer på den jeg ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1300 Skrevet Juli 29, 2010 Faen stian nå skulle vi hatt baileys cam.. står her på badet i boxern .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...