#1301 Skrevet Juli 30, 2010 Om noen har tid i morgen så hadde jeg trengt litt bære hjelp kommer med flyttelass.. sikkert i 4-5 tiden MVH the king 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1302 Skrevet Juli 31, 2010 Takk for det Stian! Og takk for hjelpen i dag Stian og Marius! EVIG takknemlig for det! Får ta en grillings snart så få jeg stå for mat og drikke som takk for hjelpen! ja det hadde vært på sin plass:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1303 Skrevet Juli 31, 2010 Faen stian nå skulle vi hatt baileys cam.. står her på badet i boxern .. hahah tviler ikke skal i bursdag som rockestjerne idag !!!! så hvis du møter meg på byn så tenker jeg du får deg en latter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1304 Skrevet August 1, 2010 Skal til Tønsberg å godkjenne senk neste mandag (9. august), da regner jeg med at de tar lysjustering også ? Litt skummelt isåfall mtp at jeg har xenon i nær og fjern lys. Det er vel ingen her i området som har et par ®S2, evnt 80 V6/cab lykter å låne bort en dag ? EDIT: Kan hende det holder med plastdekslene bak lyktene også, så kan jeg bare røske vekk kablene og bruke vanlige pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1305 Skrevet August 1, 2010 lysjustering må være i orden før du kommer.. må ha papirer på at de er riktig stilt inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1306 Skrevet August 2, 2010 Noen plasser må du ha lysjustering andre ikke. andre Når kunne du skifte de tinga på bilen min Marius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1307 Skrevet August 2, 2010 husk å hils når du ser kjent folk Andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1308 Skrevet August 2, 2010 lysjustering må være i orden før du kommer.. må ha papirer på at de er riktig stilt inn.. Da kan jeg jo bare ordne det på jobb og la være å bruke hovedlysa når jeg er der Noen som vet om BT er noe særlig firkanta i Tønsberg egentlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1309 Skrevet August 2, 2010 haha mats! det var deg ja ? ;P jeg kom på det att det er deg rett etterpå jeg hadde kjørt forbi deg.. Tenker ikke på å se hvem som kjører bilene her jeg da jeg nesten ikke kjenner noen ;P Komme å se på felga nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1310 Skrevet August 2, 2010 stiaaan . Jeg har lyst på lys i gangen! .. ligger noen svartinger i garagen som du også skulle sett på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1311 Skrevet August 3, 2010 lars erik , har du enda a6? isåfall har jeg venstre 3 kant deksel på bakdøra helt nytt du kan få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1312 Skrevet August 3, 2010 noen som har en båthenger de låner bort for en billig penge onsdag til torsdag? Helst 5 m lang. Skal hente garasjeport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1313 Skrevet August 3, 2010 stiaaan . Jeg har lyst på lys i gangen! .. ligger noen svartinger i garagen som du også skulle sett på! skal se hva jeg kan få til kukken !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1314 Skrevet August 3, 2010 skal se hva jeg kan få til kukken !!!! Søker elektrikker her også ! Montere dobbelstikk ut av leiligheten..... det vil jeg ikke gjøre selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1315 Skrevet August 3, 2010 Søker elektrikker her også ! Montere dobbelstikk ut av leiligheten..... det vil jeg ikke gjøre selv Å da ber du stian om hjelp? Sjekk først at alle forsikringene er i orden!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1316 Skrevet August 3, 2010 Å da ber du stian om hjelp? Sjekk først at alle forsikringene er i orden!!! eeeeee javel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1317 Skrevet August 3, 2010 Be hvertfall om å se fagbrev osv da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1318 Skrevet August 3, 2010 mats send meg en sms 91648820 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1319 Skrevet August 3, 2010 Be hvertfall om å se fagbrev osv da... nå har de endelig fått ut fingern på bygget mitt !! begynner til mandagen igjen !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1320 Skrevet August 3, 2010 Stian inponerer på rulleskøyter ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1321 Skrevet August 3, 2010 noen som har vacn skiltholder til plastskilta? trenger bare 1 stk.. samt et par klistremerker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1322 Skrevet August 4, 2010 noen som har vacn skiltholder til plastskilta? trenger bare 1 stk..samt et par klistremerker.. trenger stickers jeg å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1323 Skrevet August 4, 2010 hva skal dere med det da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1324 Skrevet August 5, 2010 Sticke i rompa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1325 Skrevet August 5, 2010 Noen som har billig verksted å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...