#1326 Skrevet August 5, 2010 Hva skal du ha gjort? Vet flere som har vært fornøyd med mekonomen verkstedet på kjørbekk...(Bare ikke Heidi;)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1327 Skrevet August 5, 2010 SKal skifte bremser , skifte en foring og skifte bærekule. Problemet er att umbrakoen på bremse caliper skruene er runda skikkelig så får ikke skifta de med det utstyret jeg selv har. a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1328 Skrevet August 5, 2010 Borre ut skruen? Foran el bak? Slags bil er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1329 Skrevet August 5, 2010 Hva skal du ha gjort? Vet flere som har vært fornøyd med mekonomen verkstedet på kjørbekk...(Bare ikke Heidi;)) stian er heller ikke fornøyd med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1330 Skrevet August 5, 2010 hehe nei må ha ting iorden når du reiser dit da vet du;) Men de er greie på pris da... Men over til noe annet. skal ha etterkontroll på golfen å har jo satt på justerbart etter jeg hadde eu kontroll. Dette er vel ikke noe de kan si noe på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1331 Skrevet August 5, 2010 skru den GODT opp det gjorde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1332 Skrevet August 5, 2010 ja. men har vist den en gang. Eneste som var da var en gåen demper (disse ser de jo er nye;)) Også feil med brekk/brems ene siden bak grunnet ødelagt calipter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1333 Skrevet August 5, 2010 Ole petter : det er en vento . dette er forran .. ja skulle nokk ha borra de ut. evt wastegrip tang og varma + slå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1334 Skrevet August 5, 2010 hehe nei må ha ting iorden når du reiser dit da vet du;) Men de er greie på pris da...Men over til noe annet. skal ha etterkontroll på golfen å har jo satt på justerbart etter jeg hadde eu kontroll. Dette er vel ikke noe de kan si noe på? hadde ting "i orden" så det var ikke no problem .... det var heller reprasjoner og slikt som ikke var på stell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1335 Skrevet August 5, 2010 rydder og drekker i garasjen men bilen blir jo ikke ferdig snoooodig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1336 Skrevet August 5, 2010 Noen som kan være interessert i dette : http://i164.photobucket.com/albums/u25/andreedland/IMAG0134.jpg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1337 Skrevet August 5, 2010 Innkjørt av André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1338 Skrevet August 5, 2010 nei da blei det værre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1339 Skrevet August 5, 2010 hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1340 Skrevet August 5, 2010 Haha.. Dere altså.. Mulig å vise LITT seriøsitet ? ;PpPp.. jeg er jomfru og har aldri bada! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1341 Skrevet August 5, 2010 trur du er i feil fylke for særriøse folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1342 Skrevet August 5, 2010 Er det noe useriøst som skjer for tia da? Jeg er i Drangedal hos halve opphavet mitt for tia, reiser ikke før tidligst mandag, og jeg kjeeeeder meg!! Noe faenskap man bør få med seg til helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1343 Skrevet August 5, 2010 Er det noe useriøst som skjer for tia da? Jeg er i Drangedal hos halve opphavet mitt for tia, reiser ikke før tidligst mandag, og jeg kjeeeeder meg!! Noe faenskap man bør få med seg til helga? Du er ikke akuratt i navelen av telemark når du er i Drangedal Du har sputnik museumet du kan ta en titt på og kjøpe sputnikeffekter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1344 Skrevet August 5, 2010 Øl cam er virkelig noe du ikke bør gå glipp av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1345 Skrevet August 5, 2010 Lars Erik: Det er jeg da smertelig klar over! Men er litt moro vei inn hit ifra Porsgrunn/Skien da! Grevlingen likte de vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1346 Skrevet August 5, 2010 Hva skal du ha gjort? Vet flere som har vært fornøyd med mekonomen verkstedet på kjørbekk...(Bare ikke Heidi;)) Haha, skal aldri tilbake dit! sier vel sitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1347 Skrevet August 6, 2010 Er det noe useriøst som skjer for tia da? Jeg er i Drangedal hos halve opphavet mitt for tia, reiser ikke før tidligst mandag, og jeg kjeeeeder meg!! Noe faenskap man bør få med seg til helga? Du burde da hvertfall dratt på Treungenfestivalen !! http://treungen.no/index.php?forside_valg=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1348 Skrevet August 6, 2010 Mats : komme å hente nye felga dine en dag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1349 Skrevet August 7, 2010 Du burde da hvertfall dratt på Treungenfestivalen !! http://treungen.no/index.php?forside_valg=2 Takker for tipset, tar meg en tur dit i dag jeg da. Var til Notodden en tur på bluesfestivalen i går, og kjørte om Skien og Porsgrunn tilbake hit. Råna noen runder men fant ikke noen andre steder enn ved DownTown at det var folk, og det så egentlig litt rølpete ut..? Men anyway, Treungen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1350 Skrevet August 7, 2010 Takker for tipset, tar meg en tur dit i dag jeg da. Var til Notodden en tur på bluesfestivalen i går, og kjørte om Skien og Porsgrunn tilbake hit. Råna noen runder men fant ikke noen andre steder enn ved DownTown at det var folk, og det så egentlig litt rølpete ut..? Men anyway, Treungen i dag Skulle vært på Treungen selv, men håpet om å motta riktig senk og montere dette på bil har holdt meg hjemme sålangt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...