Anbefalte innlegg

Hva skal du ha gjort? Vet flere som har vært fornøyd med mekonomen verkstedet på kjørbekk...(Bare ikke Heidi;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKal skifte bremser , skifte en foring og skifte bærekule.

Problemet er att umbrakoen på bremse caliper skruene er runda skikkelig så får ikke skifta de med det utstyret jeg selv har.

a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borre ut skruen? Foran el bak? Slags bil er dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha gjort? Vet flere som har vært fornøyd med mekonomen verkstedet på kjørbekk...(Bare ikke Heidi;))

stian er heller ikke fornøyd med de : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nei må ha ting iorden når du reiser dit da vet du;) Men de er greie på pris da...

Men over til noe annet. skal ha etterkontroll på golfen å har jo satt på justerbart etter jeg hadde eu kontroll. Dette er vel ikke noe de kan si noe på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skru den GODT opp :) det gjorde jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. men har vist den en gang. Eneste som var da var en gåen demper (disse ser de jo er nye;)) Også feil med brekk/brems ene siden bak grunnet ødelagt calipter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole petter : det er en vento . dette er forran .. ja skulle nokk ha borra de ut. evt wastegrip tang og varma + slå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nei må ha ting iorden når du reiser dit da vet du;) Men de er greie på pris da...

Men over til noe annet. skal ha etterkontroll på golfen å har jo satt på justerbart etter jeg hadde eu kontroll. Dette er vel ikke noe de kan si noe på?

hadde ting "i orden" så det var ikke no problem .... det var heller reprasjoner og slikt som ikke var på stell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rydder og drekker i garasjen men bilen blir jo ikke ferdig :P snoooodig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. Dere altså.. Mulig å vise LITT seriøsitet ? ;PpPp.. jeg er jomfru og har aldri bada!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur du er i feil fylke for særriøse folk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe useriøst som skjer for tia da? :P

Jeg er i Drangedal hos halve opphavet mitt for tia, reiser ikke før tidligst mandag, og jeg kjeeeeder meg!!

Noe faenskap man bør få med seg til helga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i Drangedal hos halve opphavet mitt for tia, reiser ikke før tidligst mandag, og jeg kjeeeeder meg!!

Du er ikke akuratt i navelen av telemark når du er i Drangedal : haha : Du har sputnik museumet du kan ta en titt på og kjøpe sputnikeffekter :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øl cam er virkelig noe du ikke bør gå glipp av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Erik: Det er jeg da smertelig klar over! :P

Men er litt moro vei inn hit ifra Porsgrunn/Skien da! Grevlingen likte de vertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, skal aldri tilbake dit! sier vel sitt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde da hvertfall dratt på Treungenfestivalen !! :)

http://treungen.no/index.php?forside_valg=2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats : komme å hente nye felga dine en dag da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde da hvertfall dratt på Treungenfestivalen !! :)

http://treungen.no/index.php?forside_valg=2

Takker for tipset, tar meg en tur dit i dag jeg da.

Var til Notodden en tur på bluesfestivalen i går, og kjørte om Skien og Porsgrunn tilbake hit.

Råna noen runder men fant ikke noen andre steder enn ved DownTown at det var folk, og det så egentlig litt rølpete ut..? :P

Men anyway, Treungen i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset, tar meg en tur dit i dag jeg da.

Var til Notodden en tur på bluesfestivalen i går, og kjørte om Skien og Porsgrunn tilbake hit.

Råna noen runder men fant ikke noen andre steder enn ved DownTown at det var folk, og det så egentlig litt rølpete ut..? :P

Men anyway, Treungen i dag :)

Skulle vært på Treungen selv, men håpet om å motta riktig senk og montere dette på bil har holdt meg hjemme sålangt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.