#1376 Skrevet August 16, 2010 IKKE kjøp dekk/felg av dekkspesialisten i porsgrunn .............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1377 Skrevet August 16, 2010 å har du kranglet med dem nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1378 Skrevet August 16, 2010 stemmer det ja de trenger mellom 3 til 5 uker på å finne ut at 4 felger som er 4 måneder gamle som flasser er reklamasjon eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1379 Skrevet August 16, 2010 kødder du stian?? Det er bare piss! er vel 14 dager etter kjøpsloven man kan bruke på å reparere feil... hvem snakket du med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1380 Skrevet August 16, 2010 stemmer det ja de trenger mellom 3 til 5 uker på å finne ut at 4 felger som er 4 måneder gamle som flasser er reklamasjon eller ikke Det der er jo rett og slett dårlig da! Noe så forjævlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1381 Skrevet August 16, 2010 Da har jeg blitt lykkelig? eier av en toyota Corolla 1,3XLI E10 WTF ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1382 Skrevet August 16, 2010 Det er skummelt Lars Erik! Jeg har blitt lykkelig eier av noen ekstra kvm jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1383 Skrevet August 17, 2010 Hvis noen trenger et tilbud på forsikring(hus, bil, innbo, reise osv osv) så er det bare å sende meg en PM eller melding på tlf 40013349 Så skal vi se hva vi får ordnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1384 Skrevet August 17, 2010 Det liker vi Lars erik om du skulle trenge en halv råde så har vi en her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1385 Skrevet August 17, 2010 snakka med de fleste der nede egentlig ...... kun en som tokk tak i det der !! han er vel omtrent like gammel som meg trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1386 Skrevet August 17, 2010 idag har rollan fått castrol magnatec 10w40 öhl og nytt filter. Maler som en katt. Fikk også spandert på seg splitter nye BOSCH vindusviskere. Tåkelys påbegynt montert idag og håper og få de ferdig imorgen Senkefjører skal bestilles om ikke alt for lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1387 Skrevet August 17, 2010 på en cårålla ? hufff hva har skjedd med verden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1388 Skrevet August 17, 2010 for mye penger vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1389 Skrevet August 18, 2010 Noen som har noe sted å anbefale for handel av varmepumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1390 Skrevet August 18, 2010 elektro 4 driver vist med sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1391 Skrevet August 18, 2010 billig panasonic varmepumpe på coop bygg... Og ja er AKKURAT samme som de selger til 6-8000 mer andre steder...(selv om de andre forhandlerne sier noe annet..) står svart på hvit på panasonic sin hjemmeside.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1392 Skrevet August 18, 2010 Jeg har LG pumpe:D Anbefales! Men jeg trenger skiltholder til plastskiltene! Noen som skaffer? STIAN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1393 Skrevet August 18, 2010 ingen hjelp å få av meg hahahh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1394 Skrevet August 19, 2010 ingen hjelp å få av meg hahahh kom ann a? Fikser det du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1395 Skrevet August 19, 2010 har faktisk prøvd å bestille i evigheter men ingen respons eller noe tegn til å få bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1396 Skrevet August 20, 2010 Marius, har du den 4 kanals forsterkeren min enda ? Lånte den vell når du hadde traktoren men kom vell aldri så langt og montere den. Hadde vært knall og fått den tilbake.... lurte på litt ice i rållan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1397 Skrevet August 20, 2010 var det deg jeg møtte ved skien bil i dag Andre'? I såfall, greit stuk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1398 Skrevet August 21, 2010 Den forsterkeren har jeg liggende vettu :-) brukte den i traktoren også men bruker den ikke nå lenger så den er bare å hente vettu ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1399 Skrevet August 21, 2010 Mats : med bmwn ? det kan nokk stemme isåfall.. klokkeslett da ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1400 Skrevet August 21, 2010 har en 2 kanaler fra dynabel liggende hvis noen av dere trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...