Anbefalte innlegg

har en 2 kanaler fra dynabel liggende hvis noen av dere trenger :)

hvilken type?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom svigerfar med noen folk igår så nå er garasjen reist og tettet med asfaltplater/sutak. Jeg hadde gjort ferdig grunnmur med leca og resten har da skjedd siden fredag ettermiddag. Se om jeg slenger ut ett par bilder i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken type?

2x 150W mener jeg det er ..... den har noen riper men ellers skal den være grei :) kan legge ut bilde når jeg kommer meg hjem fra oslo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir varmepumpe på coop. Er jo sånn medlemstilbud. Så er 15500kr ferdig montert.... Ser samme pumpa ligger på 21000ca andre steder med montering. Garasjen er og tett;)

All ære til svigerfar og gjengen. Dette ble gjort fra fredag ettermiddag til klokka tolv idag.

Veldig mye rart 001 (Large).jpg

Veldig mye rart 002 (Large).jpg

Veldig mye rart 003 (Large).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der du.... den blir god og romslig ser det ut som. Ikke dårlig innsats dette....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja klart man skulle hatt større men denne er akkurat innafor grensa til 50kvm for å slippe så strenge regler. Og fin bred port (5m) Takhøyde er heller ikke gal da det er brukt saksetakstoler. Samtidig som det ser ut til å havne på ca 80000kr. Dette er dog uten isolasjon og gipsplater innvendig. Så tipper rundt 100000kr inkl. alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jippi, da var a6en solgt..... det minker i audi garasjen nå ja :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut Ole Petter! Blir deilig å stå inne å skru tenker jeg!

Spottet en Imola Gul RS4 B7 akkurat på røde skilter.. Noen som vet hvem som har handlet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener jeg så den på fredag sånn kvart over ett i rundkjøringen ved Grenland Auto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Lars! Blir det tdi på deg nå da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke heeelt hva det blir enda.... Står en E46 320D touring til salgs som jeg lurer på og dra og se på iløpet av uka.... Du har jo hatt E46 Anders, Noe jeg bør være oppmerksom på ved ett evnt kjøp ? hva bør jeg passe på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

årsmodell er det? dieselpumpene pleier å ryke når de nærmer seg 150-200km og er vel ca 20 000kr

Turboene har vært en svakhet på disse(samme som er på vag) de "gror" fast.. rustbobler i lakken på bakluke.. rust i alle dører osv osv.. bakre bærearmsforinger..

Men veldig gode biler! årsmodell? Står den i nærheten? Da kunne du kommet til meg med den så skulle jeg "scannet" den... Vet akkurat hvor jeg skal se etter feil.. :)

har HELT glemt av den freseren jeg Lars! Kastet den? Hvis ikke kan jeg hente den en kveld denne uka!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips til folk som legger film på ruter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble ikke bmw denne gang. Kom brått over en kompis som hadde en bil for mye. Så har akuratt vært og hentet meg en Mercedes Benz C200 sedan med autolat. Bilder får heller komme senere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg ble en Audi fattigere i dag gitt : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jeg blei fagmann idag :D

Den gule rs4 `en er Tarjei som driver SS sin :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jeg blei fagmann idag :D

Den gule rs4 `en er Tarjei som driver SS sin :)

: rock :

grattis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til skogen i helga? SOm evt har plass til meg en tur ? Orker ikke noe 3 dagers , dagstur eller noe !

Forresten huset ditt blir meget bra Mats!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv ser det mørkt ut for helgen. Venter på ny LMM for og få bilen igang etter helgens kjøretur. bør komme imorgen, så blir det og få den igang på lørdagen og dobbelsjekke at ting funker så blir det dagstur på Søndagen for min del tenker jeg.

+ at været ikke er meldt det grommaste heller ;) men tror det kan bli artig på banen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til skogen i helga? SOm evt har plass til meg en tur ? Orker ikke noe 3 dagers , dagstur eller noe !

Forresten huset ditt blir meget bra Mats!

Kan sitte på med meg i morra, ring 91898089 om du bli med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv ser det mørkt ut for helgen. Venter på ny LMM for og få bilen igang etter helgens kjøretur. bør komme imorgen, så blir det og få den igang på lørdagen og dobbelsjekke at ting funker så blir det dagstur på Søndagen for min del tenker jeg.

+ at været ikke er meldt det grommaste heller ;) men tror det kan bli artig på banen....

Er det ikke bare bytte den i full fart i dag og bli med i morra da?;)

Kan låne lmm av meg om det går rett vest

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.