#1451 Skrevet September 2, 2010 Vet ikke hvordan jeg gjør det!! ;P Men noen av dere traktor lesber som vet om noen som har e36 delebil stående ? evt har mye deler til bmw? Trenger sentrall lås styreenhet & VELDIG VIKTIG = hvit plastikk kopp man tar nedi v tank på!! min har knukket og lekker bensin! (den med ett stikk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1452 Skrevet September 2, 2010 http://www.koed.no evt http://www.gsbildeler.no mye brukt der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1453 Skrevet September 2, 2010 Skulle hatt igår da hehe lekker bensin driten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1454 Skrevet September 3, 2010 Har du skjekket skiltholder Andre'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1455 Skrevet September 3, 2010 Den ligger i garagen ja er ikke til plastskilt i think! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1456 Skrevet September 3, 2010 fack, men har du merker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1457 Skrevet September 3, 2010 Driver ikke med sånn jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1458 Skrevet September 5, 2010 jeg har masse skiltholdere til mettal skilt hvis noen trenger det ...... etterlyser fortsatt merker i klubben meeeeeeen veit ikke helt hvordan det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1459 Skrevet September 5, 2010 hei pus! Lever du ennå? vært stille fra deg nå! Fått nye felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1460 Skrevet September 6, 2010 Hadde i dag ett hyggelig besøk på taket av en liten rocker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1461 Skrevet September 6, 2010 slæddings på naf banen idag kl 5 om noen skal....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1462 Skrevet September 6, 2010 hei pus! Lever du ennå? vært stille fra deg nå! Fått nye felger? hei hei kjekken vært en tur i Egypt så da er det litt begrensa .... satt en kompis på saken så vi får se hva som skjer med felgene .... vært å jobbet på borgar idag så babla litt med en som lakka der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1463 Skrevet September 6, 2010 Hadde i dag ett hyggelig besøk på taket av en liten rocker;) må jo spise i godt selvskap veit du !! skal ikke se bort ifra at jeg kommer innom i morgen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1464 Skrevet September 6, 2010 forventer at bordet er dekket klokken 11 shaaaarp i morgen Mats !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1465 Skrevet September 6, 2010 Stian : han der kompisen din på mekonomen glemte å bestille delene haha.. ordna seg tho.. Noen som har polerings utstyr skulle gått over en runde på bimmern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1466 Skrevet September 6, 2010 forventer at bordet er dekket klokken 11 shaaaarp i morgen Mats !! Null stress det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1467 Skrevet September 6, 2010 årsmodell er det? dieselpumpene pleier å ryke når de nærmer seg 150-200km og er vel ca 20 000krTurboene har vært en svakhet på disse(samme som er på vag) de "gror" fast.. rustbobler i lakken på bakluke.. rust i alle dører osv osv.. bakre bærearmsforinger.. Men veldig gode biler! årsmodell? Står den i nærheten? Da kunne du kommet til meg med den så skulle jeg "scannet" den... Vet akkurat hvor jeg skal se etter feil.. har HELT glemt av den freseren jeg Lars! Kastet den? Hvis ikke kan jeg hente den en kveld denne uka! hej heej 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1468 Skrevet September 6, 2010 hej heej ja? venter på deg fremdeles jeg.... tror den sto der sist jeg titta.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1469 Skrevet September 6, 2010 hehe oki tid til torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1470 Skrevet September 6, 2010 hehe oki tid til torsdag? ordner seg sikkert det på ett vis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1471 Skrevet September 6, 2010 Null stress det;) løøøøvli: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1472 Skrevet September 6, 2010 sender deg melding på torsdag formiddag jeg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1473 Skrevet September 6, 2010 neidasåjoda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1474 Skrevet September 6, 2010 hehe kjeder du deg? Var det bra i de sydlige strøk? Men hadde pokker meg reist ut til dekkspes. og forlangt nye hjul/evt betale for lakking.. De har 0 rett slik de holder på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1475 Skrevet September 7, 2010 hehe kjeder du deg? Var det bra i de sydlige strøk? Men hadde pokker meg reist ut til dekkspes. og forlangt nye hjul/evt betale for lakking.. De har 0 rett slik de holder på.. kjeder meg jeg vøtt var bra i egypt gitt får kjøre nedom de i morgen tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...