#1476 Skrevet September 7, 2010 takk for en hyggelig matpause idag Mats !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1477 Skrevet September 7, 2010 ole petter !!!! innboksen din er kjempe full ................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1478 Skrevet September 7, 2010 takk for hyggelig besøj å stian! Må desverre avbstå fra lunsj iu morgen da jeg drar til vestlandet noen dager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1479 Skrevet September 8, 2010 passa bra det mats men i morgen kunne vi tatt en date hvis du hadde vært hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1480 Skrevet September 8, 2010 Mats : noe peiling hva det ville kosta å reisa taket mitt så jeg fikk en ny ettasje ? Mvh A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1481 Skrevet September 9, 2010 Mats : noe peiling hva det ville kosta å reisa taket mitt så jeg fikk en ny ettasje ? Mvh A tenker du på samme måte som jeg driver med? hele jobben el material pris? er ikke akk gratis;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1482 Skrevet September 9, 2010 Tenker mer på hva jobben koster og hva det koster i material .. Jeg skulle vært snekker ;P Vurderer å utvide å lage en ny ettasje oppe ser du .. for så å leie ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1483 Skrevet September 9, 2010 tipper 500000kr: smil : Svigerfar snakket med en snekker og garasjen min (50kvm) hadde kommet på ca 300000kr så tipper en etasje blir noe dyrere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1484 Skrevet September 9, 2010 Jeg har svidd av 350 og jeg har ikke begynt inne engang, men kommer Ann på åssen Stein du skal ha, kledning og ikke minst om du klarer å få gode priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1485 Skrevet September 9, 2010 blir på borgar i neste uke også Mats !!!! :D mulighet for flere dater da vøtt !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1486 Skrevet September 9, 2010 Takk for det lønner seg ikke da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1487 Skrevet September 9, 2010 Noen av dere pojker som har biltralle ?? =))))))))))))))))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1488 Skrevet September 10, 2010 Oooo , fin e36 i byen med grønne felgær den var kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1489 Skrevet September 10, 2010 Skjer idag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1490 Skrevet September 11, 2010 blir på borgar i neste uke også Mats !!!! :D mulighet for flere dater da vøtt !!! KOnge!!!!!!!!: rock : Marius, kan ikke du kikke på varmeanlegget i bilen en dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1491 Skrevet September 11, 2010 NAMNAM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1492 Skrevet September 11, 2010 flink gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1493 Skrevet September 11, 2010 KOnge!!!!!!!!: rock : Marius, kan ikke du kikke på varmeanlegget i bilen en dag? Date på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1494 Skrevet September 11, 2010 flink gutt Skal du ha deg A8 nå eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1495 Skrevet September 11, 2010 Skal du ha deg A8 nå eller ? ingen kommentar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1496 Skrevet September 11, 2010 Stian: Så bra ut den bilen du snakket om! Men får den for 15 mindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1497 Skrevet September 11, 2010 Stian: Så bra ut den bilen du snakket om! Men får den for 15 mindre jasså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1498 Skrevet September 11, 2010 send den linken en gang til stian, kom bare tom PM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1499 Skrevet September 11, 2010 jasså ? seff! Prisen de har satt er jo hva de ønsker.. Hva de får er en annen ting Bare å prøve den og finne feil(marius finner de fort for deg) hehe og si du tar den for 135 her og nå.. Money talks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1500 Skrevet September 11, 2010 denne det er snakk om eller ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24175694 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...