#1526 Skrevet September 12, 2010 noen som kunne tenkt seg ett møte på onsdag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1527 Skrevet September 12, 2010 Samma for meg. Onsdag er sikkert en bra dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1528 Skrevet September 12, 2010 passer sikkert det, kl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1529 Skrevet September 12, 2010 18 er jo sikkert ikke dum tid ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1530 Skrevet September 12, 2010 kunne jo være jeg fikk slept kroppen min bort en tur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1531 Skrevet September 12, 2010 vw fest.....??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1532 Skrevet September 12, 2010 18 er jo sikkert ikke dum tid ? jeg kan fra kl 7.... må være litt familie far etter jobb serdu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1533 Skrevet September 12, 2010 vw fest.....??? Ingen dum ide'... Vi kan ha langbord i garasjen hos Anders;) jeg har spoplate til overs Jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1534 Skrevet September 13, 2010 .. BRA tattoo sjapper i byen ? any ideas`?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1535 Skrevet September 13, 2010 ok der jeg tok, men vil nok tro det finnes bedre, har en kompis som ikke har vært helt heldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1536 Skrevet September 13, 2010 AKkuratt har en som jeg tok litt billig plass , har nokk brukt dårlig blekk , Klør på den av og til.. Best place please 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1537 Skrevet September 13, 2010 Der stian tok å mala armen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1538 Skrevet September 13, 2010 Funker sikkert der .. har ikke studert hans tho.. Hvor var det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1539 Skrevet September 13, 2010 bodyart larvik Petter heter han og er flink ..... hils fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1540 Skrevet September 13, 2010 hvis alle tar med vinkelsliper med flapsdisk eller sånn ståltråd disc så er det full fest i garasjen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1541 Skrevet September 13, 2010 Kan sikkert rydde ut av garasjen her. Mangler port og dør men skal vel klare å holde varmen alikevel;) Edit. Har forresten noe div alkohol jeg skulle blitt kvitt (sånn går det når man er familiefar) som jeg kan sette fram... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1542 Skrevet September 13, 2010 Hvis alle tar med godt arbeidsmot så kan vi vær hos meg .. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1543 Skrevet September 13, 2010 Kan sikkert rydde ut av garasjen her. Mangler port og dør men skal vel klare å holde varmen alikevel;) Edit. Har forresten noe div alkohol jeg skulle blitt kvitt (sånn går det når man er familiefar) som jeg kan sette fram... har litt div som brenner hvis det skulle bli kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1544 Skrevet September 13, 2010 Bare si når det passer det. Gjerne til lørdagen for min del.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1545 Skrevet September 13, 2010 Hvis alle tar med godt arbeidsmot så kan vi vær hos meg .. haha kan være fare for at det blir litt vildt da tror jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1546 Skrevet September 13, 2010 Det ligger noe i det du sier der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1547 Skrevet September 13, 2010 hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1548 Skrevet September 13, 2010 NÅ da får tåkelys imorgen.. .. Noen som vil kjøpe? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1549 Skrevet September 15, 2010 Tror vi ta ett lokallagwsmøte i forbinnelse med en fest, tror flere kommer da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1550 Skrevet September 15, 2010 bedre det ja Moen stiller jo med danseplatting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...