#1551 Skrevet September 15, 2010 Jeg kan stille med en sponplate, da denne fungerer som bord!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1552 Skrevet September 15, 2010 haha Men klar for litt sosialt jeg! Men skal jeg ha det i garasjen så må noen ta med anlegg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1553 Skrevet September 16, 2010 Kan ta med golfen jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1554 Skrevet September 16, 2010 og jeg har en gammel boomblaster;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1555 Skrevet September 16, 2010 haha Men klar for litt sosialt jeg! Men skal jeg ha det i garasjen så må noen ta med anlegg.. har da to cervin vega som lager litt liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1556 Skrevet September 16, 2010 Da kommer elektrikeren for 3 dag i morgen: eek : Tør ikke tenke på hva den regninga blir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1557 Skrevet September 16, 2010 Da kommer elektrikeren for 3 dag i morgen: eek : Tør ikke tenke på hva den regninga blir... høhøhø gla jeg er på riktige sia av regningene hva driver han med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1558 Skrevet September 16, 2010 Han har satt på overspenningsvern, koblet til den 3 fasen, byttet sikringsskap, lagt opp egent kurs til varmtvannstank. Dette har tatt nesten 2 dager. Så det er jo greit for det har jeg fått en fastpris på. Men så er det rart hvordan det baller på seg. Jeg ville splitte kursen til stue/kjøkken da den var sammen. Greit nok men siden vi først er igang så ble det plutselig nye kabler og stikk i stua til 16a istedenfor 10a...Og komfyren hadde jo bare 16 så der ble det nye kabel og 20a. Men han har heldigvis med en skolegutt som banker kabel så er gratis arbeidskraft;) Også hadde jeg 2 reservesikringer så han trenger bare 1 i tilegg.... Alle kabler ligger nå i gangen så skal bare gjennom veggen til kjøkken og stue og kobles til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1559 Skrevet September 16, 2010 rektig rektig timene flyr når det blir ting ekstra hvis man ikke har alt i bilen ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1560 Skrevet September 16, 2010 Han har hatt en tur for å hente ting så han har hatt det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1561 Skrevet September 16, 2010 ANDERS! jeg glemte å komme innom ;P er du der imorgen? Har hatt så mye å gjøre idag !.. måtte rydde garagen så det var plass til ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1562 Skrevet September 16, 2010 Er der i morgen til kl 4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1563 Skrevet September 16, 2010 Okay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1564 Skrevet September 16, 2010 Han har hatt en tur for å hente ting så han har hatt det meste. godt å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1565 Skrevet September 16, 2010 det var en god longboard runde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1566 Skrevet September 17, 2010 Epic Skatboard Moonwalk - watch more funny videos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1567 Skrevet September 17, 2010 Stian------ Bestill til lokallaget da http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2087426#post2087426 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1568 Skrevet September 18, 2010 Pappa fikse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1569 Skrevet September 18, 2010 Noen som har bekjent som skrur mye svart? Skulle ha fixa noen ting på bmwn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1570 Skrevet September 18, 2010 hva skulle du ha fiksa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1571 Skrevet September 18, 2010 Pappa fikse ok...si ifra når du har fått nok til meg da Lille gull!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1572 Skrevet September 18, 2010 Bremseband e36 , og sikkert noe småting til , skal lev den på eu! hva skulle du ha fiksa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1573 Skrevet September 18, 2010 Kan da vel ikke være sørste problemet å fikse;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1574 Skrevet September 18, 2010 Fo sho men jeg har ikke bukk , og jeg er ikke typen så skrur uten ting er iorden ;P. (bukk , verktøy) ! Så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1575 Skrevet September 18, 2010 Du er fesen med andre ord;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...