#1751 Skrevet Oktober 7, 2010 Haha.. Tipper jeg rektikt tar du nesten like mye som en proff detailer .. Mye tok du av han da? Har ikke så mye riper jeg , har mere vaske swirls og ru lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1752 Skrevet Oktober 8, 2010 Fy faen! LEvere bilen på noe SKien bil skjer IKKE mer.. Faen for en plass! Fortelling: Leverte bilen TOrsdag for eu godkjenning Fredag kl 7:30. Ringer Møller bil kl 10-11 ca og lurer på hvordan det går , nei bilen er ferdig for lengst, (RING Å GI BESKJED DA????) Kommer bort og setter meg ned med kundebehandler og går igjennom feil: 1. Feil dekk står det (DET ER INGEN feil dekk! , de er inn under den 5% lovlige rulleomkretsen, Ja men de var feil sa kundebehandleren fordi de tok i innerskjermene, (snakka med han som hadde hatt bilen etterpå og han sa som så: Nei det var ikke noe feil med dekka eller felga men han tenkte siden jeg likevell skulle godkjenne senkesettet så kunne jeg bare ta det med det samme) (Felga sto også som feil og disse hadde han ikke GIDDA å sjekka om det var feil inpress på!.. Her er det jo låv med avvik på 7 frem eller tilbake.. SÅ han satt bare feil på det..... 2.Han har skrevet på senking ikke innført vognkort (Helt iorden). 3. Han har skrevet på DÅRLIG sikt pga soting framme , ok greit aldri vært noe problem før men det er ok , DET som er greia her er att.. Xenonen som er ettermontert med ballaster som er synlige har han IKKE sakt noe på(her må en jo ha (elektrisk justerbar lykte justering for att det skal være litt lovlig, men Sotinga OG SLITTE FORINGER I MUltilink framme har han heller ikke skrevet noe på! Greit med feila rett skal vær rett , Det som er er att han kundebehandleren tar SERIØST en time på å skrive dette inn på hiddenen.. Blir ferdig med det å spør litt spørsmål skal handle en ventil og lurer på VW audi rabatt , men NEI det var IKKE aktuelt uten noe kort.. (ser den men for faen jeg har jo kjøpt deler over alt andre plasser og det går greit uten kort!) Kommer ut så står VINDUET mitt oppe!!!! Den heisen er slitt så den ruta går seint opp, så da hadde han bare gitt faen å bare la den stå oppe , Tenk om det hadde begynt å regne??? Jeg går inn igjen og lurer på hva faen det her er for noe.. Og han sier jeg skal høre med mekanikeren , Jo de hadde vært 3 mann for å prøve å få opp ruta.. DET TOK MEG 10 sec å få opp vinduet avleine.... Starter jeg bilen da etter dette tullet , så har de faen meg klart å ødelagt en bremseslange (som de sier var veldig dårlig fra før).. Så har kjørt bilen uten bremser... Sa fint til de att det her er ikke bra... Appåtil kosta det over 600 for eu kontroll. Er det bare meg eller blir det for dumt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1753 Skrevet Oktober 8, 2010 Personlig har jeg god erfaring der. (dog bare med delelagret;)) Høres drøyt ut dette ja. En grunn for at jeg ikke bruker merkeverkstedet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1754 Skrevet Oktober 8, 2010 snakka med en på telefrost som hadde sitti på med nye eieren ..... han syns det gikk greit må få tatt en titt på cruising sleden en dag !! Så du spurte om dette i tråden til Lars Erik. Her ern! Plass til større og bredere felger bak på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1755 Skrevet Oktober 8, 2010 Delelageret har jeg heller IKKE god erfaring med.. Kjøpte vindusviskere kom hjem og gjett om det var FEIL vare.. Endte med att ruta knuste da broderen ikke fikk det til å la ner viskeren uten blad på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1756 Skrevet Oktober 8, 2010 Fy faen! LEvere bilen på noe SKien bil skjer IKKE mer.. Faen for en plass! Fortelling: Leverte bilen TOrsdag for eu godkjenning Fredag kl 7:30. Ringer Møller bil kl 10-11 ca og lurer på hvordan det går , nei bilen er ferdig for lengst, (RING Å GI BESKJED DA????) Kommer bort og setter meg ned med kundebehandler og går igjennom feil: 1. Feil dekk står det (DET ER INGEN feil dekk! , de er inn under den 5% lovlige rulleomkretsen, Ja men de var feil sa kundebehandleren fordi de tok i innerskjermene, (snakka med han som hadde hatt bilen etterpå og han sa som så: Nei det var ikke noe feil med dekka eller felga men han tenkte siden jeg likevell skulle godkjenne senkesettet så kunne jeg bare ta det med det samme) (Felga sto også som feil og disse hadde han ikke GIDDA å sjekka om det var feil inpress på!.. Her er det jo låv med avvik på 7 frem eller tilbake.. SÅ han satt bare feil på det..... 2.Han har skrevet på senking ikke innført vognkort (Helt iorden). 3. Han har skrevet på DÅRLIG sikt pga soting framme , ok greit aldri vært noe problem før men det er ok , DET som er greia her er att.. Xenonen som er ettermontert med ballaster som er synlige har han IKKE sakt noe på(her må en jo ha (elektrisk justerbar lykte justering for att det skal være litt lovlig, men Sotinga OG SLITTE FORINGER I MUltilink framme har han heller ikke skrevet noe på! Greit med feila rett skal vær rett , Det som er er att han kundebehandleren tar SERIØST en time på å skrive dette inn på hiddenen.. Blir ferdig med det å spør litt spørsmål skal handle en ventil og lurer på VW audi rabatt , men NEI det var IKKE aktuelt uten noe kort.. (ser den men for faen jeg har jo kjøpt deler over alt andre plasser og det går greit uten kort!) Kommer ut så står VINDUET mitt oppe!!!! Den heisen er slitt så den ruta går seint opp, så da hadde han bare gitt faen å bare la den stå oppe , Tenk om det hadde begynt å regne??? Jeg går inn igjen og lurer på hva faen det her er for noe.. Og han sier jeg skal høre med mekanikeren , Jo de hadde vært 3 mann for å prøve å få opp ruta.. DET TOK MEG 10 sec å få opp vinduet avleine.... Starter jeg bilen da etter dette tullet , så har de faen meg klart å ødelagt en bremseslange (som de sier var veldig dårlig fra før).. Så har kjørt bilen uten bremser... Sa fint til de att det her er ikke bra... Appåtil kosta det over 600 for eu kontroll. Er det bare meg eller blir det for dumt? Dette hørtes ikke bra ut nei. Må ha vært stressa han mekanikeren da, er jo greit å få opp vinduet ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1757 Skrevet Oktober 10, 2010 Noen som har lyst å kjøre meg til Herre å hente audien ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1758 Skrevet Oktober 10, 2010 Fikk ordna det Hva bruker jeg til vask av motorrom? Ser sikkert ikke dødsbra ut oppi der , trenger noe jeg kan få kjøpt imorgen så ikke noe bestille fra Sør Korea hos en stakkars barn som jobber for faren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1759 Skrevet Oktober 10, 2010 Freddy : vi hadde noe fyringsproblem igår , husker du det ? hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1760 Skrevet Oktober 10, 2010 Hehe ja akkurat det husker jeg godt, men det er vel omtrent det også. Jeg får si som Mats hvor ble dere av: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1761 Skrevet Oktober 10, 2010 Hahahaha! ;P.. Jeg fyrte jo mer på meg selv .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1762 Skrevet Oktober 10, 2010 for å si det sånn .... hvor blei alle av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1763 Skrevet Oktober 11, 2010 du Anders, husker du hva du sa på lørdagen om gå\trå\el biler fra vw el audi? at bare bmw hadde bøse sånne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1764 Skrevet Oktober 11, 2010 du har jo en her på ebay, men drøy pris http://cgi.ebay.co.uk/Genuine-Audi-Auto-Union-Type-C-Pedal-Car-1-2-Scale_W0QQitemZ280535100120QQihZ018QQcategoryZ137893QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1765 Skrevet Oktober 11, 2010 se på gæppen da !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1766 Skrevet Oktober 11, 2010 alt som gæpes har kan senkes kan! er vel obligatorisk å senke en sånn om han har det... Prisen ødelgger litt, 3200 nok kr plussmva og frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1767 Skrevet Oktober 11, 2010 investering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1768 Skrevet Oktober 11, 2010 du Anders, husker du hva du sa på lørdagen om gå\trå\el biler fra vw el audi? at bare bmw hadde bøse sånne? jøss har de fått ut fingern de og! pris på noe slik i el. mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1769 Skrevet Oktober 11, 2010 Den er elektrisk den der, topp fart 10til 12 kmt.... har den i TT å! men jobber du i morgen anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1770 Skrevet Oktober 11, 2010 jobber hver dag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1771 Skrevet Oktober 11, 2010 ja hvis du er der fra morgenen av så kommer jeg, når åpner dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1772 Skrevet Oktober 11, 2010 09.00 er der da jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1773 Skrevet Oktober 11, 2010 pappa ville ansette deg Mats .... så kan jo dere diskutere og planlegge sammen :D:D hahahahh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1774 Skrevet Oktober 11, 2010 du har nr mitt stian;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1775 Skrevet Oktober 12, 2010 LEgger Marius om dekk? 780 kroner for å legge om dekk.. Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...