#1851 Skrevet Oktober 25, 2010 kjenner en ja .... skal se om jeg får ordna nummer Gjørre Børre!! Har han dekkverksted eller ? Send meg nr på 99318775 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1852 Skrevet Oktober 26, 2010 Kjøpt meg en Amazon til idag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1853 Skrevet Oktober 26, 2010 Kjøpt meg en Amazon til idag da en til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1854 Skrevet Oktober 26, 2010 Noen som vet om det er folk i fjorden her som retter opp felger ? Karene som dekkspessialisten i Skien bruker skal visst være proffe. 600-700kr per felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1855 Skrevet Oktober 26, 2010 Karene som dekkspessialisten i Skien bruker skal visst være proffe. 600-700kr per felg Leverte felgene til de i dag. 600,- per felg sa de ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1856 Skrevet Oktober 27, 2010 Men ellers er alt ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1857 Skrevet Oktober 27, 2010 nei... spydde som mannen med ljåen i går kveld/natt utenom det er alt knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1858 Skrevet Oktober 27, 2010 nei... spydde som mannen med ljåen i går kveld/natt utenom det er alt knall sjøsyk eller er det høyden som gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1859 Skrevet Oktober 27, 2010 Denne kablelen er jo 1kv 4x50 , alu ledning , er jo slik de bruker til husstander! Så går jo ann å bruke den? Jeg payer han for skiltplate ja , ble jo enig om det! Må først treffe han før jeg klarer å betale vett Trenger forresten port typ isolert , 244 x 230 cm, Gjør ikke noe om den er litt høyere! mulig jeg har feil ...... men denne kabelen kan kun brukes til første fordeling ..... dette er en e verks kabel bla bla bla ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1860 Skrevet Oktober 27, 2010 nei... spydde som mannen med ljåen i går kveld/natt utenom det er alt knall skulle ikke du hente noe her hos meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1861 Skrevet Oktober 27, 2010 jo, men formen er ikke helt på topp(sov til halv 2 i dag(men var oppe fra 06.30 til 0900 for å sjekke om formen var grei for jobb, noe den ikke var) Så orket ikke i dag.. skal vel på jobb igjen i morgen(HATER å være syk/borte fra jobben!) Så kan svinge innom i morgen formiddag hvis du er hjemme? hva kom den på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1862 Skrevet Oktober 27, 2010 skal ut å ''trimme'' etter kidden har lagt seg så kan jeg sykle oppom deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1863 Skrevet Oktober 27, 2010 den er go! tar du med rainx`en og? må få tatt rutene mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1864 Skrevet Oktober 27, 2010 skal ut å ''trimme'' etter kidden har lagt seg så kan jeg sykle oppom deg;) hahahhahahahahahahahaha: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1865 Skrevet Oktober 27, 2010 Ikke alle er like lekre anlagt som deg vettu Pus! Trener for julebordsesongen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1866 Skrevet Oktober 27, 2010 Ikke alle er like lekre anlagt som deg vettu Pus! Trener for julebordsesongen! tydeligvis ikke trener til hjulebordsesongen selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1867 Skrevet Oktober 27, 2010 hahahh sånn kan det gikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1868 Skrevet Oktober 27, 2010 hahahh sånn kan det gikk haha det stemmer Tror vi må kjøpe oss grevlinger jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1869 Skrevet Oktober 27, 2010 haha det stemmer Tror vi må kjøpe oss grevlinger jeg neida ..... din tur til å kjøre neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1870 Skrevet Oktober 27, 2010 hahahh sånn kan det gikk hva har du gjort nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1871 Skrevet Oktober 27, 2010 quattro sladd mens snuten kikka på gjennom rundkjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1872 Skrevet Oktober 27, 2010 og da ble det bot? eller værre? eller var de bare imponert over sladden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1873 Skrevet Oktober 28, 2010 Spørs vel på hvem han møtte;) Vet om mange i Larvik som har mista lappen for å leke seg... Men kan jo være han var heldig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1874 Skrevet Oktober 28, 2010 han fikk vel bot, lappen beholdt han... Fikk en telefon samtale fra to typer som bare fniste å lo... Guttunger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1875 Skrevet Oktober 28, 2010 og da ble det bot? eller værre? eller var de bare imponert over sladden? klarte jo en hel runde blei ganska fin sladd igrunn blir nok en fin fin bot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...