#1901 Skrevet November 4, 2010 Så absolut, men du har alt for høybil stian;) Skal hilse fra kidden og si takk for klistermerke! godt krabaten likere så søt atte ...... nesten så jeg også får lyst til å leke meg litt i senga med fruen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1902 Skrevet November 4, 2010 Gratulere med bilde av bilen din i kalenderen Marius:) Morro det Flink fotograf vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1903 Skrevet November 4, 2010 konseeeeeert og øl likere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1904 Skrevet November 4, 2010 Så bra ut det da! "litt" modernisering innvendig bare Hvordan var tillstanden på det? Blir det kjøp? Men plass til garasje der da? type større enn du står i nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1905 Skrevet November 4, 2010 tillstanden er ok, litt å ta tak i inne, men man trenger ikke å rive inn til beinet.. er med en liten garasje der som er litt større enn der coupen står nå.. Svarer for stian jeg:D han er nok ikke i tilstand til å kommentere akk nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1906 Skrevet November 4, 2010 Hvilket hus var det? FIkk ikke opp noe på linken jeg! I sag my pants until my ass shows , i even slap hoes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1907 Skrevet November 4, 2010 Også jeg var på visning (så bilen til Stian utenfor og han var sikkert ikke fornøyd da han skulle ha ut biilen sin - sorry) i Skogveien 2. For vårt vedkommende blir det nok ikke noe av (selv om det smerter) da krypkjelleren mest egner seg for vin og edderkopper, ikke går under hele huset og lufteventilene er stappet igjen med Glava. Pumpelukta slo ut da jeg åpna døra og det var så mye våt gjørme at jeg burde hatt gummistøvler. Regner med at dette har fått stå slik i mange år og det er ikke godt for gulv og bjelkelag på lang sikt. På loftet var det to takbjelker som nøkkelen gikk rett inn i. Huset var gørfint, det på sin måte. Men kjelleren ødela totalt for mitt vedkommende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1908 Skrevet November 4, 2010 Andreas: skal du flytte til skien/porsgrunn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1909 Skrevet November 4, 2010 Blir jo jeg som må flytte på meg, siden Beate ikke vil bosette seg i Drøbak;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1910 Skrevet November 4, 2010 hehe er vel som det er Gjelder å høre på sjefen hehe Men bra det så vi får hørt en mk1 på gassere her i fjorden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1911 Skrevet November 5, 2010 Også jeg var på visning (så bilen til Stian utenfor og han var sikkert ikke fornøyd da han skulle ha ut biilen sin - sorry) i Skogveien 2. For vårt vedkommende blir det nok ikke noe av (selv om det smerter) da krypkjelleren mest egner seg for vin og edderkopper, ikke går under hele huset og lufteventilene er stappet igjen med Glava. Pumpelukta slo ut da jeg åpna døra og det var så mye våt gjørme at jeg burde hatt gummistøvler. Regner med at dette har fått stå slik i mange år og det er ikke godt for gulv og bjelkelag på lang sikt. På loftet var det to takbjelker som nøkkelen gikk rett inn i. Huset var gørfint, det på sin måte. Men kjelleren ødela totalt for mitt vedkommende. ganske bra oppsumert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1912 Skrevet November 5, 2010 Også jeg var på visning (så bilen til Stian utenfor og han var sikkert ikke fornøyd da han skulle ha ut biilen sin - sorry) i Skogveien 2. For vårt vedkommende blir det nok ikke noe av (selv om det smerter) da krypkjelleren mest egner seg for vin og edderkopper, ikke går under hele huset og lufteventilene er stappet igjen med Glava. Pumpelukta slo ut da jeg åpna døra og det var så mye våt gjørme at jeg burde hatt gummistøvler. Regner med at dette har fått stå slik i mange år og det er ikke godt for gulv og bjelkelag på lang sikt. På loftet var det to takbjelker som nøkkelen gikk rett inn i. Huset var gørfint, det på sin måte. Men kjelleren ødela totalt for mitt vedkommende. ja det var litt å gjøre der gikk så fint å komme seg ut atte ..... men hvis det blir kjøp så er det bare å komme innom på en aldri så liten fest !! du veit jo hvor det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1913 Skrevet November 6, 2010 skjer idag a guttær ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1914 Skrevet November 6, 2010 huff.. ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1915 Skrevet November 6, 2010 sliten Andre'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1916 Skrevet November 6, 2010 Meget.. ;P lagt meg god middag nå så er det å få naboen evt noen andre til å ronke meg .. liten powernap så håper vi på formen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1917 Skrevet November 6, 2010 høhøhøhø jeg melder meg IKKE frivillig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1918 Skrevet November 6, 2010 ;P.. Sikker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1919 Skrevet November 7, 2010 Imorgen begynner jeg på jobb igjen etter 10 uker hjemme:( faen å fort tia har flydd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1920 Skrevet November 7, 2010 Imorgen begynner jeg på jobb igjen etter 10 uker hjemme:( faen å fort tia har flydd hehe Skal nok se at det blir deilig å komme i vanlig rutine igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1921 Skrevet November 8, 2010 Ja var greit det, deiig å ha gjort noe i løpet av dagen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1922 Skrevet November 8, 2010 jøss...... trudde ikke du dreiv å jobba 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1923 Skrevet November 8, 2010 faktsik hatt en tur på jobb idag jeg å etter 6 mnd sykmelding. Værste var jo å stå opp til klokka igjen: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1924 Skrevet November 8, 2010 hahah hvis det var det værste så har du bare blitt lat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1925 Skrevet November 8, 2010 Lat? hehe først 4 timer på jobb (50% sykmeldt enda) så gikk turen til søpla med div vinduer/takpapp/ plank og etter det har jeg faktisk bært opp 18 pakker takstein til arken. Godt å få byttet taket der. Var virkelig på tide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...