#1926 Skrevet November 8, 2010 Lat? hehe først 4 timer på jobb (50% sykmeldt enda) så gikk turen til søpla med div vinduer/takpapp/ plank og etter det har jeg faktisk bært opp 18 pakker takstein til arken. Godt å få byttet taket der. Var virkelig på tide. høres ut som en rolig dag på jobb det der;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet November 8, 2010 hehe: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet November 9, 2010 Stian hvor var det du tok tattoering? Og hvorfor går dere ikke til noen i SKien/Porsgrunn? Er det noen flinke rundt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet November 9, 2010 Åssen går det på låven andrè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet November 9, 2010 JEg tok min tattovering på whitetrash tatto, i å for seg greit, men jeg har en kompis som ikke har vært så heldig kan man si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet November 9, 2010 Minner dere bare på dette! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197361 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet November 9, 2010 Jan Erik : Mangler bare det siste hølet før støyping nuh og har satt opp 2 vegger idag begynte på siste men da ble det mørkt og forbanna lyskasterene mine er jo sunne begge 2 så jeg stakk inn å la gulv heller . I helga må porten inn , har forresten kjøpt isopor til den. Mats : okay hva skjedde? Orker ikke å gå med noe på armen som er sjeiv å jævlig liksom ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet November 9, 2010 BODYART i larvik..... jævli koslig og flink ! Petter er navnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet November 9, 2010 tACK hvor langt er det til larvik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet November 9, 2010 Stian hvor var det du tok tattoering? Og hvorfor går dere ikke til noen i SKien/Porsgrunn? Er det noen flinke rundt her? fordi jeg rett og slett ikke har hatt sansen for noen rundt her... og at det ikke skal bety så mye hvor de ligger bare de er flinke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet November 9, 2010 tACK hvor langt er det til larvik? 20 min fra porsgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet November 9, 2010 Jaja enig der Viktig att det ser bra ut skal jo trossalt gå med det i hele livet =) Men tenkte om det var noen bra her i området så hadde jo det vært best.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet November 9, 2010 Åkay det var jo ikke langt.. Får ta en tlf der en dag da =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet November 9, 2010 danila er flink han er i skien, men er litt sær på hva han vil tattoovere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet November 9, 2010 Okay.. Om du kan anbefale han så kan jeg jo ta en tlf, hvor jobber han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet November 9, 2010 kommer på pm andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet November 9, 2010 Jan Erik : Mangler bare det siste hølet før støyping nuh og har satt opp 2 vegger idag begynte på siste men da ble det mørkt og forbanna lyskasterene mine er jo sunne begge 2 så jeg stakk inn å la gulv heller .I helga må porten inn , har forresten kjøpt isopor til den. Bra jobba Jeg blir med å ta i et tak i helga tenkte du deg på flaska noen av dagene eller? ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet November 9, 2010 mulig jeg rekker en tur til deg på fredag andre !! ...... jævli med overtid for tiden serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet November 9, 2010 Jan erik : Kjempe flott.. Nei jeg tenkte 0 drikking i helga for å få gjort mest mulig Jeg gjør jo nesten mer selv enn når vi er 5 mann som drikker å jobber.. hehe. Ja fint vi må få opp porten å få gipsa litt.. Da kommer det seg fryktelig =).. Kjempe flott Stian! Ledningene ligger klart , bare det så mangler så får jeg gravd over jorda på resten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet November 11, 2010 Minner på¨dette igjen jeg, for det var utrolig god respons på dette;)hehe http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197361&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet November 12, 2010 Passaten til salgs! En bil dere ikke kan ungå å ville ha!! hehe TrÅd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=199975 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet November 14, 2010 Del 2 av tidligkrøkes:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet November 14, 2010 Stian ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet November 14, 2010 andre???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet November 14, 2010 Å du lever enda! Har ikke hørt noe fra deg ser du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...