Anbefalte innlegg

Når skal du melde deg på julebordet da lars erik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes nå faktisk at Dekkpartner på Engerfeltet (Enden av vallemyrene retn moheim) gir meget god service, gjør en meget god jobb, og tar jobben seriøst. : smil : Ingenting negativt om Jons Dekk og felg ;) Men Dekkpartner er vel så bra! Snakk med Jon Flåtelien, dyktig dekkdude : rock :

Enig der, kjenner de folka der egentlig så pleier å bruke de. Men nå gjaldt det retting av felger og det får ikke de gjort ettersom jeg har forstått :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der, kjenner de folka der egentlig så pleier å bruke de. Men nå gjaldt det retting av felger og det får ikke de gjort ettersom jeg har forstått :)

Har aldri vært borti å rette en felg, men i såfall må en snakke med Jon Flåtelien, han som har best greie på felger etc :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke Anders Felghore Moen for at jeg fikk låne garasjen din i dag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjeeeeer

Så du ringte på fredagen. Men var endel pes på arbeid og igrunn glemt og ringe deg opp igjen...

vare noe spess ?

Har du fått nøkkelen til kåken nå eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle bare bestille litt ferdigtrekt :) og no k rør. skal skrive kontrakt på tirsdag og får nøklene 1 desember (onsdag)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke Anders Felghore Moen for at jeg fikk låne garasjen din i dag:)

null stress det :)

skulle bare bestille litt ferdigtrekt :) og no k rør. skal skrive kontrakt på tirsdag og får nøklene 1 desember (onsdag)

får du ikke overtatt til helgen da? :( Jeg som hadde gledet meg til daten på fredagen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

null stress det :)

får du ikke overtatt til helgen da? :( Jeg som hadde gledet meg til daten på fredagen :)

neeei desverre blei det for knapp frist .... både for de som skal rydde ut a huset og for megleren/penger :( men onsdagen skjer det : rock : så da er det litt å titte på til helgen vil jeg tru ! starter med å rive opp gulvteppene i stuene :) skal bli spennende å se hva som er under egentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du skaffe meg kabel stian? lampett

sa du måtte ringe meg : haha : skal få fiksa i morgen håper jeg !! hvis jeg rekker : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian sliter du fortsatt med lite strøm på arbeidskjerra el? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian sliter du fortsatt med lite strøm på arbeidskjerra el? : smil :

tenkte på deg idag :D skal komme innom i morgen etter jobb :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tokk meg bare en øl på sengekanten :) har ikke vært ute siden jeg bydde på huset :D så syns jeg har blitt flink jeg !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg fri fra jobb for og komme bra i gang med spillet...... HEHE :)

Om noen har playseat med G25 /G28 ratt og pedaler så si ifra.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.