#2051 Skrevet November 24, 2010 spessielt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2052 Skrevet November 24, 2010 jan richard lever du altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2053 Skrevet November 25, 2010 idag hadde du blitt imponert over meg moen....... klarte å kutte meg to ganger i låret !! gjennom bhukse og to lag med superundertøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2054 Skrevet November 25, 2010 hehe Hvordan klarte du det da? Også 2 ganger da!! Ble det skikkelig kutt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2055 Skrevet November 25, 2010 det jeg sier. Ikke gi barna skarpe gjenstander de kan skjære seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2056 Skrevet November 26, 2010 Noen som er int i en forrhåldsvis billig vento? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2057 Skrevet November 26, 2010 idag hadde du blitt imponert over meg moen....... klarte å kutte meg to ganger i låret !! gjennom bhukse og to lag med superundertøy Åsså ringte du meg ikke!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2058 Skrevet November 26, 2010 hehe Hvordan klarte du det da? Også 2 ganger da!! Ble det skikkelig kutt eller? nytt blad på kniven som vanlig første kuttet var ikke SÅ ille .... tenkte for meg selv at det var jo ett lite kutt til meg å være så kjørte jeg kniven i låret rett etterpå en god del kraftigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2059 Skrevet November 26, 2010 Åsså ringte du meg ikke!? hehe stressa litt ringer deg etterpå istede jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2060 Skrevet November 26, 2010 (endret) jan richard lever du altså ? Klart jeg lever. Bare masse som skjer for tiden vettu. Nå som jeg skal bli pappa :):), så må det en runde med oppussing og nybil titting på gang vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2061 Skrevet November 26, 2010 he he ja får gratulere litt da blir sikkert bra det richard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2062 Skrevet November 26, 2010 he he ja får gratulere litt da blir sikkert bra det richard Får takke litt også da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2063 Skrevet November 26, 2010 takk for idag Mats synn du ikke kom videre idag Moen !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2064 Skrevet November 26, 2010 Får takke litt også da! syns da det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2065 Skrevet November 26, 2010 takk for idag Mats synn du ikke kom videre idag Moen !!! Det var jo bra du gikk vidre i dag da, Men synd at moen røyk ut.... Jeg vet jo dette for jeg er jo programleder i xfaktor..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2066 Skrevet November 26, 2010 ja håper jeg når langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2067 Skrevet November 27, 2010 ahahahah La meg kl 21.30 i går jeg, så jeg så ikke kondolanse meldingene fra dere.. Men glad på dine vegne Stian at du kom videre! Og Mats, når du er programleder så kan du være mere støttende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2068 Skrevet November 27, 2010 fyyy som jeg lo stemmer jo bra det greiene her !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2069 Skrevet November 27, 2010 Noen som har en dæsj svart skinnfarge her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2070 Skrevet November 27, 2010 nope !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2071 Skrevet November 28, 2010 skjer godtfolk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2072 Skrevet November 28, 2010 ikke en dritt det snør..... Kanskje ut og lufte stjernebilen etterpå...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2073 Skrevet November 28, 2010 kjørt tur retur oslo idag fy for ett vær Frode jeg møtte ved skelsvik idag ? passat som hilsa iallefall :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2074 Skrevet November 28, 2010 hahahahaha kjapp du er a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2075 Skrevet November 28, 2010 hva gjør man ikke for kjærligheten eller litt tørrtrening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...