#2101 Skrevet Desember 3, 2010 Hadde vært supert! Har du tid i helgen? Er slikt lys: (det kommer og går) (lånt bilde) Motorlampa det ja, har igrunn tid nesten når som helst igrunn jeg bare slå på tråden det 918 98 089 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2102 Skrevet Desember 3, 2010 plinger på i morgen eller søndag jeg! Hadde vært greit å få sjekket hva som er galt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2103 Skrevet Desember 3, 2010 aaah.. Nå koser jeg meg.. etter en laang dag så sitter jeg og slapper av i sofaen med en Heineken Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2104 Skrevet Desember 4, 2010 plinger på i morgen eller søndag jeg! Hadde vært greit å få sjekket hva som er galt Den er grei den vettø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2105 Skrevet Desember 4, 2010 Anders : Dagen din er ikke lengre enn noen andre sin ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2106 Skrevet Desember 6, 2010 Går det ikke ann å endre overskrift og sånnt på "gamle" prosjekttråder? Har prøvd å ta kontakt styret, men får ikke svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2107 Skrevet Desember 6, 2010 Går det ikke ann å endre overskrift og sånnt på "gamle" prosjekttråder?Har prøvd å ta kontakt styret, men får ikke svar.. Tenker du på da ? endre titelen i prosjekttråden din ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2108 Skrevet Desember 6, 2010 Tenker du på da ? endre titelen i prosjekttråden din ? Ja, også innhold i tråd nr1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2109 Skrevet Desember 6, 2010 bare å redigere førstte posten det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2110 Skrevet Desember 6, 2010 koslig å ha deg på besøk Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2111 Skrevet Desember 6, 2010 Hvor har du råte ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2112 Skrevet Desember 7, 2010 in the bunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2113 Skrevet Desember 7, 2010 bare å redigere førstte posten det ikke mulig å redigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2114 Skrevet Desember 7, 2010 okay , viste du ikke om det? Andreas westby sa det etter visninga ;P.. Jan erik : jo det går . du dobbeltklikker på Tråden din feks Audi > Audi prosjekter > Jan Eriks superfast bil med vr6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2115 Skrevet Desember 7, 2010 Og forresten noen som skal til horten i nærmere fremtid? Har en forsterker som skulle vært levert der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2116 Skrevet Desember 7, 2010 okay , viste du ikke om det? Andreas westby sa det etter visninga ;P.. Jan erik : jo det går . du dobbeltklikker på Tråden din feks Audi > Audi prosjekter > Jan Eriks superfast bil med vr6. Det funker på nyere tråder, men ikke eldre prosjekttråder mulig jeg leste i retningslinjer at man ikke kan endre tråder etter 6mnd! mulig jeg må lage ny da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2117 Skrevet Desember 7, 2010 aaaah ok ok ;\ det var jo ukos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2118 Skrevet Desember 7, 2010 Det funker på nyere tråder, men ikke eldre prosjekttråder mulig jeg leste i retningslinjer at man ikke kan endre tråder etter 6mnd! mulig jeg må lage ny da.. Ser faktisk jeg heller får ikke endret trådtitelen om bilen min.... Men administratorer kan gjøre dette. Jeg har kun tilgang til dette innenfor telemark lokallag vis ikke kunne jeg hjulpet deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2119 Skrevet Desember 7, 2010 Ser faktisk jeg heller får ikke endret trådtitelen om bilen min.... Men administratorer kan gjøre dette. Jeg har kun tilgang til dette innenfor telemark lokallag vis ikke kunne jeg hjulpet deg. Synd han ikke svarer meg har prøvd 2 ganger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2120 Skrevet Desember 7, 2010 Synd han ikke svarer meg har prøvd 2 ganger.. Hvem prøver du og kontakte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2121 Skrevet Desember 7, 2010 Grættis med dagen idag Ole Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2122 Skrevet Desember 7, 2010 gratulerer ole petter joda hørte at det var en smule fuktig men her var det skjult slik at man ikke hadde sett det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2123 Skrevet Desember 7, 2010 Ah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2124 Skrevet Desember 7, 2010 gratulerer ole petter joda hørte at det var en smule fuktig men her var det skjult slik at man ikke hadde sett det Den råten vi fant kan jo INGEN ha sett på visning, Den ligger bak gamle huntonit plater og panel... Koslig å komme på besøk, kjipt vi fant litt råte.. Har forresten de ventilene til deg Stian, jeg glemte de bare på jobb i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2125 Skrevet Desember 7, 2010 Hvem prøver du og kontakte ? Bjørn Badowski 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...