#2126 Skrevet Desember 7, 2010 ANdreas nevnte noe ser du men da var det ikke det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2127 Skrevet Desember 7, 2010 Da har jeg tegna garage tegning , møte og søknad på torsdag ^^. 16m x 8 skal vell holde det en liten stund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2128 Skrevet Desember 7, 2010 Takk for alle gratulasjoner:) Hvem skal bygge garasjen for deg Andre? For du kan vel ikke bygge større enn 70kvm2 selv? Men ja konge med stor garasje. Selv ble jeg fornøyd med min på "bare" 49.6kvm2. Må bare isolere ferdig så ikke det er -10 inni der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2129 Skrevet Desember 7, 2010 Bjørn Badowski Prøv og send til en av disse Lars Olav Tveito Christian Aadne har selv erfaring med at bjørn kan være dårlig på og svare på PM. Men tror han får x antall slike pmer opp igjenom at det blir for mye..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2130 Skrevet Desember 7, 2010 Det er ikke jeg som skal stå for ansvar for bygginga nei . Jeg skal nokk bare være med. Hvem som skal få gjøre det vet jeg ikke helt sikkert enda , Er utskilling av tomt først. Det blir ganske seriøs bygning skal ha leil oppå. a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2131 Skrevet Desember 7, 2010 aha. Det er jo greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2132 Skrevet Desember 7, 2010 Hvem skal bygge for deg da Andre'`? Og takk for besøket stian:) Og sånn ble besøket seende ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2133 Skrevet Desember 7, 2010 Vet ikke får vell ta det opp på anbud , men har kanskje noen i kikkerten.. ;P hvordan det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2134 Skrevet Desember 7, 2010 Hvem kontakter jeg når det er noe rart med profilen min? Har betalt kontigent men har fått en ekstra profil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2135 Skrevet Desember 7, 2010 Den råten vi fant kan jo INGEN ha sett på visning, Den ligger bak gamle huntonit plater og panel... Koslig å komme på besøk, kjipt vi fant litt råte.. Har forresten de ventilene til deg Stian, jeg glemte de bare på jobb i dag... helt sjef Mats hjelper med noen støttende ord innimellom ingen tvil om at det blir bra selv om det sikkert vil koste litt mer enn først anntatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2136 Skrevet Desember 7, 2010 blei skikkelig koslig i kroken din nå ja !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2137 Skrevet Desember 7, 2010 Ble helt sjef det der Stian!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2138 Skrevet Desember 8, 2010 Nei tenkte ikke på noe spesielt Andre', bare lurte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2139 Skrevet Desember 8, 2010 Okay .. Går det ann å få noen til å gjøre så mye jobb svart? a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2140 Skrevet Desember 8, 2010 du kan sikkert få noen som driver for seg selv til å ta en del av det svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2141 Skrevet Desember 8, 2010 Eller leie inn bekjente svart;) Men det blir en vanskelig sak å ta alt svart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2142 Skrevet Desember 8, 2010 Okay. Jeg ser for meg att jeg støper gulv og vegger , Også jerndragere over. Etter det er det jo å få opp reisverket å få opp takstolene vet ikke hvor lang tid det kan ta? Klarer nokk endel selv også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2143 Skrevet Desember 8, 2010 http://www.facebook.com/photo.php?pid=16058089&id=768190388#!/photo.php?pid=16058090&id=768190388&fbid=10150323214620389 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2144 Skrevet Desember 8, 2010 hmm.. hvem lå breit bak meg med en sølv a4/6 stv tru hehe, opp fra grenland auto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2145 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg ville hvertfall gardert meg med noen før jeg begynte så du får noen til å stå ansvarlig for dette her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2146 Skrevet Desember 8, 2010 hmm.. hvem lå breit bak meg med en sølv a4/6 stv tru hehe, opp fra grenland auto tydeligvis ikke noen med lav bil faaaaaen for en kloss de har satt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2147 Skrevet Desember 8, 2010 Ja det skal gjøres vettu FØrst skille ifra tomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2148 Skrevet Desember 8, 2010 Sånn da er LISTEN kommet på plass!!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197361&page=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2149 Skrevet Desember 9, 2010 Folkens.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25621296 eller http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25532368 Hmmm , dene ene har jo 2.5tdi og kw v3 samt webasto , og den andre har jo 4 motion men 1.9tdi .. Jeg skal kunne dra litt med bilen så 2.5 tdi hadde jo vært best ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2150 Skrevet Desember 9, 2010 siste var jo bøsast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...