#2151 Skrevet Desember 9, 2010 Ja helt klart.. Men bøsast er ikke alltid det beste Noen som vet hvor mangen meter det må være fra Husets punkt til enden av tomta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2152 Skrevet Desember 9, 2010 såklart ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2153 Skrevet Desember 9, 2010 (endret) Er vel noe med yttervegg 4 meter fra tomte grensen om ikke nabo bygg blir for nærme osv, i ett tettbegygd strøk så er det noe lenger fra tomtegrense, men kan alltids søke om disp der å, men da må man f eks ha sprinklere på veggen mot nabo bygg osv, Er mye man må sette seg inn i, ta å avtal ett møte med kommunen om dette Andre.... Forreste, skal du bygge nytt nå så gjleder nye byggekrav (DER ER DET MYE Å SETTE SEG INN I!!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2154 Skrevet Desember 9, 2010 Ja skal bygge helt nytt. Leste meg till att det skulle være minimum 4 meter , eller halvparten av høyden til huset. + Det skal kunne gå ett snøras uten å ramme naboen. Lese gjør mester..hehe. Har hatt møte med kommunen idag ). Skal på nytt etter tomta er skilt ifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2155 Skrevet Desember 9, 2010 Fra yttervegg til yttervegg nabo mener jeg det skal være 4m, og fra egen yttervegg til yttervegg egen(garsje,bod,utestue) 1m. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2156 Skrevet Desember 9, 2010 Ja det er korrekt slik jeg har tegna det inn på min tegning.. Flott =) Fra garage til tak , må det være dobbel gipsa for att det skal være brannsikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2157 Skrevet Desember 9, 2010 Ja det er korrekt slik jeg har tegna det inn på min tegning.. Flott =) Fra garage til tak , må det være dobbel gipsa for att det skal være brannsikkert? Skriver yttervegg, men er vel egentlig det "ytterste" punktet på bygget dvs. takrenne f.eks. Dobbel gips mener jeg også er riktig i en garasje ja, lurer på om og hvis du skal ha "himling" at den også må være dobbel gips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2158 Skrevet Desember 9, 2010 Ja støy demping, men tror brannforskriftene sier 2 lag med gips uansett hvis det er etage over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2159 Skrevet Desember 10, 2010 LYKKE TIL I KVELD STIAN. FINALE NESTE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2160 Skrevet Desember 11, 2010 Noen som skal ut idag? Jeg ble sinnsyk gira ;P Skulle egentlig kjøre 10 timer men det slapp jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2161 Skrevet Desember 11, 2010 Noen som skal ut idag? Jeg ble sinnsyk gira ;P Skulle egentlig kjøre 10 timer men det slapp jeg! Jeg må lese til matte eksamen i helga ;P Har du ordnet noe varme i låven André? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2162 Skrevet Desember 11, 2010 tror det bør isoleres litt mer der før dere begynner og fyre.... vis ikke er det ikke store effekten ut av det.... portene foreksempel..... Men blitt kjempe bra der oppe nå ! Fått ut fjøslukta til og med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2163 Skrevet Desember 11, 2010 Jan erik : wtf?? skal du ikke ut . sjeldent .. Har ordnet noe til å få varme i ja , og du trenger ikke rare heatern i rommet ditt for å få varme tenker jeg.. Men må tette igjen litt mer før begynner å varme opp skikkelig , jeg venter på neste lønning som kommer i uka så skal det gipses mer ^^ .. hovedporten skulle vært ny sammen med resten av låven egentlig ;P haha.. ja heldigvis.. ellers hadde jeg rivd hele driten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2164 Skrevet Desember 12, 2010 Takk for besøk i går Stian, synd du ikke vant, men men ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2165 Skrevet Desember 12, 2010 Stian, bytte ut bilen eller? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25679300 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2166 Skrevet Desember 12, 2010 Jan erik : wtf?? skal du ikke ut . sjeldent .. Har ordnet noe til å få varme i ja , og du trenger ikke rare heatern i rommet ditt for å få varme tenker jeg.. Men må tette igjen litt mer før begynner å varme opp skikkelig , jeg venter på neste lønning som kommer i uka så skal det gipses mer ^^ .. hovedporten skulle vært ny sammen med resten av låven egentlig ;P haha.. ja heldigvis.. ellers hadde jeg rivd hele driten Ja skjeldent det hehe Okei, det er bra André Skal feire jul noen dager på hytta etter eksamens styret, så blir jeg nok værans på låven fram til skolestart Kan ta å isolere inni plassen min, også har jeg en liten 2000w vifteovn jeg kan fyre med, hvis ikke du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2167 Skrevet Desember 12, 2010 Plassen din er isolert.. Må bare tette døra og noe i glipene på porten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2168 Skrevet Desember 12, 2010 Plassen din er isolert.. Må bare tette døra og noe i glipene på porten. Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2169 Skrevet Desember 13, 2010 Andre-----------------> Jeg skjønner dere er imponert over skillsene i paint!! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2170 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg må lese til matte eksamen i helga ;P Har du ordnet noe varme i låven André? dæven døtte !!! kom til å tenke på no slo vi følge hjem fra byn i sommer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2171 Skrevet Desember 13, 2010 ikke vis meg a8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2172 Skrevet Desember 13, 2010 Vet du liker det Stian!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2173 Skrevet Desember 13, 2010 ikke vis meg a8 ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2174 Skrevet Desember 14, 2010 oi så stilig, dette hadde vært noe eller hva Stian? Vi får takke Anders Moen for nydelig innlegg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2175 Skrevet Desember 14, 2010 Anders ? eller noen andre ;P.. Jeg har xenon på bilen min nå som ikke funker på den ene sida.. Så skal jeg bare ta i orginale h1 pærer.. Men det er noe koblings greier der og jeg har angst for alt med ledninger.. Noen som kan hjelpe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...