#2201 Skrevet Januar 4, 2011 Hehe.. Gått på wow smellen igjen , og skal kanskje ut å reise en tur snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2202 Skrevet Januar 6, 2011 idag var det jo litt snø ute hohoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2203 Skrevet Januar 6, 2011 Snø sier du ? Ja, det har du rett i. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26175012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2204 Skrevet Januar 8, 2011 Snø sier du ? Ja, det har du rett i. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26175012 Mulig å få litt ett henger lass med snø? Trenger litt til toppen av hodet til det store snø monsteret jeg holder på å lage! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2205 Skrevet Januar 8, 2011 Mulig å få litt ett henger lass med snø? Trenger litt til toppen av hodet til det store snø monsteret jeg holder på å lage! Bare og komme og hente. Ny fersk snø på lager idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2206 Skrevet Januar 15, 2011 Skjer her a folkens ? jeg tror telemark er den døveste lokallaget inne her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2207 Skrevet Januar 15, 2011 Skjer her a folkens ? jeg tror telemark er den døveste lokallaget inne her på forumet Mulig det Lars Erik^^ jeg skal opp til andré etterpå å skru på vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2208 Skrevet Januar 17, 2011 LALAL , jeg skulle godkjenne senkesett idag , alt gikk fint helt til jeg skulle oppå de klossene ((((((((((((( Må stille den opp 1cm framme , tok nesten i ved sving ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2209 Skrevet Januar 17, 2011 Noen som har ett tastatur og mus som de har til overs å selge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2210 Skrevet Januar 17, 2011 LALAL , jeg skulle godkjenne senkesett idag , alt gikk fint helt til jeg skulle oppå de klossene ((((((((((((( Må stille den opp 1cm framme , tok nesten i ved sving ;P På hvem bil? Lot de deg justere der nede eller? Var oppom tidligere i kveld! Hadde besøk av en i klassen, og vi fikk gjort litt jeg må bli kvitt noe søppel snart! du skal ikke avgårde med noe du også tilfeldigvis? Kommer folka i morgen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2211 Skrevet Januar 17, 2011 på a6n! , Og jeg var så hissig på SKien bil husker dere det? De hadde gjort feil og jeg skulle få gratis etterkontroll , skal få de til å justere opp bilen 1 cm pr side også yay slipper jeg gjøre noe selv! Ah okay , Jeg skal nokk ikke avgårde før snøen er borte nei =).. De kommer onsdag så du vi hadde fått brøyta å greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2212 Skrevet Januar 18, 2011 på a6n! , Og jeg var så hissig på SKien bil husker dere det? De hadde gjort feil og jeg skulle få gratis etterkontroll , skal få de til å justere opp bilen 1 cm pr side også yay slipper jeg gjøre noe selv! Ah okay , Jeg skal nokk ikke avgårde før snøen er borte nei =).. De kommer onsdag så du vi hadde fått brøyta å greier? Så greit da! hva gjorde dem feil? Nei jeg skjønner! har fri på onsdag, tar nok å fyller opp passaten da. Okei, ja jeg så det måtte nok ha traktor til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2213 Skrevet Januar 18, 2011 Alt gjor de feil .. Du får gjøre det.. Hehe jupp , det var meg og bestefar som ordna det, min traktor er jo pungtert (( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2214 Skrevet Januar 20, 2011 håhåhåhåhhåhå jeg burde vært i du gjør det riktig tråden full henger med materialer og smokk i bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2215 Skrevet Januar 20, 2011 håhåhåhåhhåhå jeg burde vært i du gjør det riktig tråden full henger med materialer og smokk i bakken tok du bilde? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2216 Skrevet Januar 20, 2011 glemte menne kommer da flere lass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2217 Skrevet Januar 21, 2011 (endret) Er det noen som har en kraftig muttertrekker til utlån? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2218 Skrevet Januar 21, 2011 Hva skjer idag folkeeens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2219 Skrevet Januar 21, 2011 Hva skjer idag folkeeens? lurer litt på det samme igrunn... Kjerringa skal ut på middag med gamlejobben så vet ikke hva jeg skal gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2220 Skrevet Januar 21, 2011 Kunne tenkt meg å gassa litt jeg faen ikke gassa siden jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2221 Skrevet Januar 21, 2011 vurderer selv og ta mærscha ut og gi den en vask...... og kanskje ut og kjøre ikveld..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2222 Skrevet Januar 22, 2011 taaaaddaaaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2223 Skrevet Januar 22, 2011 Er det noen som har en kraftig muttertrekker til utlån? ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2224 Skrevet Januar 22, 2011 Hva skal du løsne da eller skru te;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2225 Skrevet Januar 22, 2011 (endret) Hva skal du løsne da eller skru te;) Mutterne på navene forran, 32mm 12kant vet ikke helt hva dem kalles.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...