#2226 Skrevet Januar 22, 2011 Til slikt bruker man pipe og håndtak med 3/4" drivende og et passe langt rør. Har dette liggende hjemme som du kan få låne (litt usikker på om jeg har rør liggende, men det får du sikkert tak i). Dette svikter aldri: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2227 Skrevet Januar 23, 2011 Til slikt bruker man pipe og håndtak med 3/4" drivende og et passe langt rør. Har dette liggende hjemme som du kan få låne (litt usikker på om jeg har rør liggende, men det får du sikkert tak i). Dette svikter aldri: ja :. Har prøvd min 1m latmann + 1m rør. Problemet er at alt vrir seg, fordi traversen ligger på bakken.. så jeg får ikke ordenlig moment på selve muttern. Neste blir vel å løfte hele shiten med motor og travers på hue over skrustikka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2228 Skrevet Januar 24, 2011 Har prøvd min 1m latmann + 1m rør. Problemet er at alt vrir seg, fordi traversen ligger på bakken.. så jeg får ikke ordenlig moment på selve muttern. Neste blir vel å løfte hele shiten med motor og travers på hue over skrustikka Hold igjen med rørtang type stor. har det jeg om du trenger det, har og muttertrekker men høres ut som rørtang og latman er saken da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2229 Skrevet Januar 24, 2011 hvor er det best å godkjenne senk? skien eller notodden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2230 Skrevet Januar 24, 2011 Hold igjen med rørtang type stor. har det jeg om du trenger det, har og muttertrekker men høres ut som rørtang og latman er saken da. Kunne jeg lånt rørtanga denne uka? Tenkte meg opp å skru igjen nå på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2231 Skrevet Januar 25, 2011 hvor er det best å godkjenne senk? skien eller notodden? godkjente s2en med justerbart på skien. Gikk greit det uten store spørsmål eller problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2232 Skrevet Januar 25, 2011 Lars erik! vil du komme å hjelpe meg med mutterne jeg sliter med? jeg skal opp på låven i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2233 Skrevet Januar 25, 2011 Kunne jeg lånt rørtanga denne uka? Tenkte meg opp å skru igjen nå på onsdag Går sikkert fint det, skal se om jeg ikke får tatt meg turen innom verkstedet og hentet den, hvis jeg ikke skal skru ventoen til andre i morra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2234 Skrevet Januar 25, 2011 Lars erik! vil du komme å hjelpe meg med mutterne jeg sliter med? jeg skal opp på låven i morgen sier du jeg er en stor elefant ? siden det var det du trengte for og få løsnet den som du skreiv i ett annet innlegg.... Ja, kan sikkert det.... Når er du der imorgen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2235 Skrevet Januar 25, 2011 godkjente s2en med justerbart på skien. Gikk greit det uten store spørsmål eller problemer. ok.. blei de beryktede klossene brukt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2236 Skrevet Januar 25, 2011 ok.. blei de beryktede klossene brukt da? jeg måtte opp på de ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2237 Skrevet Januar 25, 2011 sier du jeg er en stor elefant ? siden det var det du trengte for og få løsnet den som du skreiv i ett annet innlegg.... Ja, kan sikkert det.... Når er du der imorgen ? haha, neida Jeg tenkte på deg siden du er litt mer handy på biler enn meg Er der fra 12 til 6 pluss/minus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2238 Skrevet Januar 25, 2011 I morgen blir delebilden vraka! folk fra araz kommer å henter den for 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2239 Skrevet Januar 25, 2011 haha, neida Jeg tenkte på deg siden du er litt mer handy på biler enn meg Er der fra 12 til 6 pluss/minus 12 til 6? Hva slags tid er det og holde på ? Jeg er ferdig på arbeid klokka rundt 4 håper jeg. så er jo ikke der oppe før evnt rett før 5 om jeg slipper kø..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2240 Skrevet Januar 25, 2011 12 til 6? Hva slags tid er det og holde på ? Jeg er ferdig på arbeid klokka rundt 4 håper jeg. så er jo ikke der oppe før evnt rett før 5 om jeg slipper kø..... Har fri fra skolen i morgen Kan holde på litt seinere da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2241 Skrevet Januar 25, 2011 Så koseligt da blir det liv .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2242 Skrevet Januar 26, 2011 Tusen takk Lars Erik! Det trengs visst ordenlige mekanikere for å løsne ting her på låven, ikke sånne "urmakere" som megselv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2243 Skrevet Januar 26, 2011 Tusen takk Lars Erik!Det trengs visst ordenlige mekanikere for å løsne ting her på låven, ikke sånne "urmakere" som megselv Gjør seg med 0,1 tonn på krafta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2244 Skrevet Januar 26, 2011 Lars Erik har hjulpet flere i dag ser jeg;) Takk Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2245 Skrevet Januar 26, 2011 Lars Erik har hjulpet flere i dag ser jeg;) Takk Lars jøss, fungerer den enda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2246 Skrevet Januar 31, 2011 Noen som trenger billig bil? Skal selge audien så bare skrik ut om noen er int! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=145459&page=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2247 Skrevet Januar 31, 2011 skarru ha nå a mats ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2248 Skrevet Januar 31, 2011 Familie tralle, Passat eller touran;) med senk ikke sant Stian;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2249 Skrevet Januar 31, 2011 Jeg vurderer å flytte fra låven til André fra første 1.mars.. Noen som er interessert i skruplass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2250 Skrevet Januar 31, 2011 http://www.oag.no/productdetails.php?product=84 detta du har babla om mooooen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...