#2326 Skrevet Februar 18, 2011 Må vel få lufta seg litt vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2327 Skrevet Februar 18, 2011 Ja lurer på det! Får teste passelaten skulle ønske jeg hadde hatt pigg.. Men hvordan hadde det blitt å sprayet på klister på dekka føre jeg dro utpå? Det blir kanskje slitt vekk fort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2328 Skrevet Februar 18, 2011 GLEDER SEG TIL ISEN IMORGEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2329 Skrevet Februar 18, 2011 Er bestemt at det koster 100,- for kjøring Usikker på om jeg skal.... Får se Ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2330 Skrevet Februar 19, 2011 når åpner det på banen? Og noen som har vei beskrivelse fra Porsgrunn? Og er det lov og komme i ford også? ====) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2331 Skrevet Februar 19, 2011 langangen var heeeelt sjef idag !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2332 Skrevet Februar 19, 2011 Noen som skal til langangen i morgen ? Tenkte å ta turen hvis jeg ikke holder på for lenge med isolering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2333 Skrevet Februar 22, 2011 Skal noen til Langangen til helga? Har piggdekk på bilen etter å ha vært i Sigdal, men om "det skjer noe" utsetter jeg å bytte tilbake til vanlige vinterdekk ei uke til:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2334 Skrevet Februar 22, 2011 jeg kan ikke denna helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2335 Skrevet Februar 22, 2011 Tenkte jeg skulle prøve å få tatt meg en tur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2336 Skrevet Februar 22, 2011 gled dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2337 Skrevet Februar 22, 2011 Noen som trenger 17" Oz felger? Jeg trenger playstation 3 med black ops bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2338 Skrevet Februar 23, 2011 noen her som har sandblåse utstyr for og blåse over 4 felger i 14" ? evt glassblåse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2339 Skrevet Februar 25, 2011 Takk for hjelpa mats Isammen er vi sterke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2340 Skrevet Februar 25, 2011 Sammen er vi en byggmester André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2341 Skrevet Februar 25, 2011 Når på morgenen/formiddagen har folket for vane å starte med sånn derre sladding ute i Langangen? Og er det slaps og klin nedenfor også (slik det dessverre er her)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2342 Skrevet Februar 25, 2011 her er det yr, er vel 0 grader så er ikke slaps enda men blir nok fort tipper jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2343 Skrevet Februar 25, 2011 her er det yr, er vel 0 grader så er ikke slaps enda men blir nok fort tipper jeg... Balle:(. Da er vi sikra klisterføre på søndag, om ikke annet. Bra jeg har hund som kan dra meg;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2344 Skrevet Februar 25, 2011 er redd det nnærmer seg slutten på iskjøring der.... sist helg begynte det og sprekke opp på isen. og med mildegrader idag og yr så tror jeg det ikke bør bevege seg utpå der nå gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2345 Skrevet Februar 25, 2011 er redd det nnærmer seg slutten på iskjøring der.... sist helg begynte det og sprekke opp på isen. og med mildegrader idag og yr så tror jeg det ikke bør bevege seg utpå der nå gitt.... Så trist. Men best å være på den sikre sida. Er jo kjett å bli skrevet om i TA og Varden fordi man må heve bilen (men kanskje greit at de skriver om noe annet som skjer i Langangen som ikke omfatter et eller annet med HA;)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2346 Skrevet Februar 26, 2011 Komme opp på skotfoss her er det sladde forhold! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2347 Skrevet Februar 26, 2011 Da får man vel heller ta seg en tur til Oftevann på Høydalsmo en helg da. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=204172 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2348 Skrevet Februar 26, 2011 da var sommerfelgene for 2011 for mærscha kommet ihus. Helt nye brock B1 8,5&10x17" morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2349 Skrevet Februar 27, 2011 Hvem er det som har VAGCOM her i fjorden som kan hjelpe meg litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2350 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har, trenger hjelp med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...