Anbefalte innlegg

Skifte språk på fis displayet og fjerne pærekontrollen evt endre om på kjørelysene.... er dette noe du kan gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått meg jeg også, men har ikke fått testa den enda :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifte språk på fis displayet og fjerne pærekontrollen evt endre om på kjørelysene.... er dette noe du kan gjøre?

Hvem bil da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en touran 2004 mod han har..

Christian: Hva tar du for reg.reim bytte av f.eks en 1.8T?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen her som kan sveise alu eller sølvlodde?

jeg må få fiksa et par sprekker i oljepickuppen min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen her som kan sveise alu eller sølvlodde?

jeg må få fiksa et par sprekker i oljepickuppen min :)

Gjærseth customs på Stathelle fikser dette i en fei tenker jeg....

:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har starta traktoren idag!

Nice :) er dekket fortsatt punga? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen lakkeringsfolk her med tips ?

Kjerringa skal male opp noen felger. Tenkte og få de lakkert med grunnfargen også la hun male det hun skal også legge klarlakk over igjen.

Spørsmålet er hva kan hun bruke for og male på felgene før klarlakk ? Er dte noe type maling for penselbruk man kan bruke ? tenker på at det ikke blir reaksjon når klarlakk blir lagt på....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen lakkeringsfolk her med tips ?

Kjerringa skal male opp noen felger. Tenkte og få de lakkert med grunnfargen også la hun male det hun skal også legge klarlakk over igjen.

Spørsmålet er hva kan hun bruke for og male på felgene før klarlakk ? Er dte noe type maling for penselbruk man kan bruke ? tenker på at det ikke blir reaksjon når klarlakk blir lagt på....

hvorfor male? skal hu male bamsen i farger? :)

dra til christoffersen, og hør om de har en klarlakk som går over den malingen du skal bruke, evnt kjøp maling der oppe

sikkert muligheter for rabatter der, spess hvis jobben din kjøper ting derfra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en touran 2004 mod han har..

Christian: Hva tar du for reg.reim bytte av f.eks en 1.8T?

Da passer ikke kabelen min for den er det vel canbus på den

Sendt pm om regreim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor male? skal hu male bamsen i farger? :)

dra til christoffersen, og hør om de har en klarlakk som går over den malingen du skal bruke, evnt kjøp maling der oppe

sikkert muligheter for rabatter der, spess hvis jobben din kjøper ting derfra :)

Ja, hu skal male inn noe øyner, munn og labbene og slikt.... : smil :

Ja, christoffersen har sikkert en formening om hva man kan bruke sammen ja....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen ? Må jeg drive å høvle di foringene til innerdøra? /spit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å kjøpe lakk til modellbiler a lars erik ? sånna små dunker også en fin pensel burde vel funke fjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å kjøpe lakk til modellbiler a lars erik ? sånna små dunker også en fin pensel burde vel funke fjell

er ikke sånne burker svindyrt ?

Men om det er overkommelig pris må jo det funke bra. bør funke gull og kjøre over med klarlakk etterpå da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sånne burker svindyrt ?

Men om det er overkommelig pris må jo det funke bra. bør funke gull og kjøre over med klarlakk etterpå da....

deeeeet kan vel hende :P samle inn steinsprutlakk fra flere biler :D ehehhe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte til min store glede på den gamle Caddyen min i Porsgrunn i dag. Sølvgrå Caddy 9KVF med vinduer også i lasterommet og som er rimelig lav (og som fikk foliert bakvinduene og ble lakka helt ned to eiere etter meg). Så nesten like fin ut som før og blir sikkert enda finere når Revolution ML'ene kommer på til våren: ja :.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte til min store glede på den gamle Caddyen min i Porsgrunn i dag. Sølvgrå Caddy 9KVF med vinduer også i lasterommet og som er rimelig lav (og som fikk foliert bakvinduene og ble lakka helt ned to eiere etter meg). Så nesten like fin ut som før og blir sikkert enda finere når Revolution ML'ene kommer på til våren: ja :.

den finner du parkert på engerfeltet om ukedagene. Han som eier den nå jobber på oxum containerservice mener jeg og huske.

ser absolutt ikke gæli ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har trua jeg ;)

Kjør på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en som skulle prøve di på idag om han ikke selger de så får jeg testa de på bilen å sett om det er noe sjangs for å få det bra uten å måtte skifte dekk ;o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.