#2351 Skrevet Februar 27, 2011 Skifte språk på fis displayet og fjerne pærekontrollen evt endre om på kjørelysene.... er dette noe du kan gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2352 Skrevet Februar 27, 2011 har fått meg jeg også, men har ikke fått testa den enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2353 Skrevet Februar 27, 2011 Skifte språk på fis displayet og fjerne pærekontrollen evt endre om på kjørelysene.... er dette noe du kan gjøre? Hvem bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2354 Skrevet Februar 27, 2011 Er en touran 2004 mod han har.. Christian: Hva tar du for reg.reim bytte av f.eks en 1.8T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2355 Skrevet Februar 28, 2011 Takk Moen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2356 Skrevet Februar 28, 2011 er det noen her som kan sveise alu eller sølvlodde? jeg må få fiksa et par sprekker i oljepickuppen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2357 Skrevet Februar 28, 2011 er det noen her som kan sveise alu eller sølvlodde?jeg må få fiksa et par sprekker i oljepickuppen min Gjærseth customs på Stathelle fikser dette i en fei tenker jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2358 Skrevet Februar 28, 2011 skjer a folkens ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2359 Skrevet Februar 28, 2011 Jeg har starta traktoren idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2360 Skrevet Februar 28, 2011 Jeg har starta traktoren idag! Nice er dekket fortsatt punga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2361 Skrevet Februar 28, 2011 noen lakkeringsfolk her med tips ? Kjerringa skal male opp noen felger. Tenkte og få de lakkert med grunnfargen også la hun male det hun skal også legge klarlakk over igjen. Spørsmålet er hva kan hun bruke for og male på felgene før klarlakk ? Er dte noe type maling for penselbruk man kan bruke ? tenker på at det ikke blir reaksjon når klarlakk blir lagt på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2362 Skrevet Februar 28, 2011 noen lakkeringsfolk her med tips ? Kjerringa skal male opp noen felger. Tenkte og få de lakkert med grunnfargen også la hun male det hun skal også legge klarlakk over igjen. Spørsmålet er hva kan hun bruke for og male på felgene før klarlakk ? Er dte noe type maling for penselbruk man kan bruke ? tenker på at det ikke blir reaksjon når klarlakk blir lagt på.... hvorfor male? skal hu male bamsen i farger? dra til christoffersen, og hør om de har en klarlakk som går over den malingen du skal bruke, evnt kjøp maling der oppe sikkert muligheter for rabatter der, spess hvis jobben din kjøper ting derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2363 Skrevet Februar 28, 2011 Er en touran 2004 mod han har.. Christian: Hva tar du for reg.reim bytte av f.eks en 1.8T? Da passer ikke kabelen min for den er det vel canbus på den Sendt pm om regreim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2364 Skrevet Februar 28, 2011 hvorfor male? skal hu male bamsen i farger? dra til christoffersen, og hør om de har en klarlakk som går over den malingen du skal bruke, evnt kjøp maling der oppe sikkert muligheter for rabatter der, spess hvis jobben din kjøper ting derfra Ja, hu skal male inn noe øyner, munn og labbene og slikt.... Ja, christoffersen har sikkert en formening om hva man kan bruke sammen ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2365 Skrevet Februar 28, 2011 Neida , har vært å lappa det idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2366 Skrevet Mars 1, 2011 Hva faen ? Må jeg drive å høvle di foringene til innerdøra? /spit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2367 Skrevet Mars 1, 2011 hva med å kjøpe lakk til modellbiler a lars erik ? sånna små dunker også en fin pensel burde vel funke fjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2368 Skrevet Mars 1, 2011 hva med å kjøpe lakk til modellbiler a lars erik ? sånna små dunker også en fin pensel burde vel funke fjell er ikke sånne burker svindyrt ? Men om det er overkommelig pris må jo det funke bra. bør funke gull og kjøre over med klarlakk etterpå da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2369 Skrevet Mars 5, 2011 er ikke sånne burker svindyrt ? Men om det er overkommelig pris må jo det funke bra. bør funke gull og kjøre over med klarlakk etterpå da.... deeeeet kan vel hende samle inn steinsprutlakk fra flere biler ehehhe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2370 Skrevet Mars 5, 2011 Møtte til min store glede på den gamle Caddyen min i Porsgrunn i dag. Sølvgrå Caddy 9KVF med vinduer også i lasterommet og som er rimelig lav (og som fikk foliert bakvinduene og ble lakka helt ned to eiere etter meg). Så nesten like fin ut som før og blir sikkert enda finere når Revolution ML'ene kommer på til våren: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2371 Skrevet Mars 6, 2011 Møtte til min store glede på den gamle Caddyen min i Porsgrunn i dag. Sølvgrå Caddy 9KVF med vinduer også i lasterommet og som er rimelig lav (og som fikk foliert bakvinduene og ble lakka helt ned to eiere etter meg). Så nesten like fin ut som før og blir sikkert enda finere når Revolution ML'ene kommer på til våren: ja :. den finner du parkert på engerfeltet om ukedagene. Han som eier den nå jobber på oxum containerservice mener jeg og huske. ser absolutt ikke gæli ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2372 Skrevet Mars 6, 2011 Thomas heter han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2373 Skrevet Mars 8, 2011 Ps av noen felger jeg lurer litt på : http://img200.imageshack.us/img200/9575/dsc0105gx.jpg Er det håp? Hmmm?! skulle hatt den litt lavere med litt mer camber ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2374 Skrevet Mars 8, 2011 Har trua jeg Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2375 Skrevet Mars 8, 2011 Var en som skulle prøve di på idag om han ikke selger de så får jeg testa de på bilen å sett om det er noe sjangs for å få det bra uten å måtte skifte dekk ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...