#2401 Skrevet Mars 12, 2011 Stian : kjøøøp Jeg har 215 på mine 19" .. diggesen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2402 Skrevet Mars 13, 2011 spennende.... akuratt bestilt pulverlakkeringsutstyr så da blir det og prøve og pulverlakkere teddy felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2403 Skrevet Mars 13, 2011 spennende.... akuratt bestilt pulverlakkeringsutstyr så da blir det og prøve og pulverlakkere teddy felgene tøft! kan du lakke caliperne mine da? hva koster sånnt utstyr? hvor bestilte du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2404 Skrevet Mars 13, 2011 de selger pulver og utstyr på gasolin. Men jeg kjøpte på ebay. blir fort ett par tusen med frakta og slikt. nå må jeg først prøve utstyret. Men blir sikkert ikke noe problem og få pulverlakkert opp smådeler og slikt. om teddyene blir bra så står 18" for tur. så da må jeg lage meg ett kabinett som jeg har tegning i hode på hvordan skal få til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2405 Skrevet Mars 13, 2011 Da bærer det snart ut i garasjen for en makeover på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2406 Skrevet Mars 13, 2011 Du får legge ut bilder av resultatet 240kr for 1kg pulver er ikke ille! kanskje du får noen jobber etterhvert har du en egnet ovn å bruke? fruen hadde nok ikke likt stekte bamser på kjøkkenet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2407 Skrevet Mars 13, 2011 har en komfyr som jeg har satt på jobben som jeg tenkte og bruke til dette om det blir suksess. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2408 Skrevet Mars 13, 2011 noen som har hjulbue valse som kan hjelpe meg med og massere opp skjermene på mærscha en dag ? skulle hatt dratt dem litt ut og lagt inn valsen på skjermen. forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2409 Skrevet Mars 13, 2011 Vurderer å kjøpe meg valse.. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2410 Skrevet Mars 13, 2011 Har sett noen nye valser gå for rundt 2500 bare, kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2411 Skrevet Mars 13, 2011 partsandretards har kampanje pris på dette nå til 1990,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2412 Skrevet Mars 13, 2011 Ligger hjulbuevalse til 1595,- påhttp://www.gasolin.no til info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2413 Skrevet Mars 13, 2011 nå begynner vi og snakke priser.... Gasolin er jo tvers over gata nesten så er ikke lange gåturen..... Litt dumt og kjøpe valse for 2 hjulbuer føler jeg da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2414 Skrevet Mars 13, 2011 nå begynner vi og snakke priser.... Gasolin er jo tvers over gata nesten så er ikke lange gåturen..... Litt dumt og kjøpe valse for 2 hjulbuer føler jeg da..... Kjøper du valsa å bruker den til det du trenger den til. Også leier du den ut for en hundrelapp el noe også har du snart tjent den inn igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2415 Skrevet Mars 13, 2011 Takk for hjelpen i kveld guttÆr! Får se om jeg får knipset et par bilder i morgen å få lagt dem ut i tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2416 Skrevet Mars 13, 2011 Ey mannen , om jeg kjøper hjulbue valsa.. VIl du leie den av meg for 100 kroner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2417 Skrevet Mars 14, 2011 bare hyggeliiiig Mooooooon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2418 Skrevet Mars 14, 2011 Dere må si ifra da så jeg får komt ut å snakka litt piss Jeg holder på med litt bil jeg og av og til.. : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2419 Skrevet Mars 14, 2011 Vakkert: ja :. Passer som hånd i hanske under den romslige familiebilen:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2420 Skrevet Mars 14, 2011 Hvor får jeg tak i propp til bakvinduet mitt? Det som står i der nå vet jeg jammen ikke hva er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2421 Skrevet Mars 14, 2011 hopppppppsannnnn det passa bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2422 Skrevet Mars 14, 2011 Hvor får jeg tak i propp til bakvinduet mitt? Det som står i der nå vet jeg jammen ikke hva er! parts and retards har tatt inn slike i glass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2423 Skrevet Mars 16, 2011 Noen som trenger? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2247969#post2247969 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2424 Skrevet Mars 16, 2011 Trenger jo egentligt ei veranda dør.. men bah!!#%! hvorfor har jeg så mye å bruke pengene på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2425 Skrevet Mars 16, 2011 Hehe, skal nok leite lenge etter en norsk produsert dør til den prisen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...