#2476 Skrevet Mars 23, 2011 hohoho dekka vakke så ille som jeg trudde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2477 Skrevet Mars 23, 2011 HAr du fått på sommerslisser el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2478 Skrevet Mars 23, 2011 Slik da var jeg i heimen etter endt tjeneste tid SÅÅÅ tar meg en øl... hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2479 Skrevet Mars 24, 2011 ang treff dato, 29 mai er jeg bortreist(jobb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2480 Skrevet Mars 24, 2011 nå er jo du litt bortreist til vanlig å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2481 Skrevet Mars 24, 2011 HAr du fått på sommerslisser el? nope 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2482 Skrevet Mars 24, 2011 Så har man kjøpt ny bil igjen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2483 Skrevet Mars 25, 2011 (endret) Så har man kjøpt ny bil igjen da.. hvaaaa? håper det er VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2484 Skrevet Mars 25, 2011 Må vel være en bil fra München, så han får tatt i bruk flere av felgene som ligger inne i lagerbeholdninga allerede: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2485 Skrevet Mars 25, 2011 Noe ævdi med overtrykk tipper jeg og quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2486 Skrevet Mars 25, 2011 Han ønsket seg BMW drit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2487 Skrevet Mars 25, 2011 Det skulle egentlig vært en 3 serie e36 M3 ja.. hadde jeg fått brukt noen av felgene jeg har overflødigt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2488 Skrevet Mars 25, 2011 Noen som skal mot hedmark eller nærheten snart? andré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2489 Skrevet Mars 25, 2011 felger nå igjen eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2490 Skrevet Mars 25, 2011 Haha... ja ;p men nå skal di ut av basen og ikke inn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2491 Skrevet Mars 26, 2011 Noen som har bil med hengerfeste ? SKulle ha henta audien imorgen i asker.. Har lånt biltralle men audien ryker idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2492 Skrevet Mars 26, 2011 Andreas, når skal du lakke motorrommet i énern din? Åssen lakk skal du bruke? base så klarlakk typen? Forslag i fra løse luften, lakkere samtidig? jeg skal ta motorrommet mitt å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2493 Skrevet Mars 26, 2011 Det skal lakkes når jeg får arbeidslyst og får tatt meg tid til å sandblåse det. Det blir base med klarlakk på, ja. Har allerede lakk innkjøpt, så det er i bunn og grunn bare meg det står på. Er litt i konflikt med meg selv om jeg skal bruke tid på å EU-godkjenne vinter-Einseren jeg har stående her hjemme eller om jeg skal gjøre en innsats på PL-Einseren og få skilter på den i løpet av sommeren. En ting er i alle fall sikkert: Det første alternativet er det som fører til kortest ventetid for å få gasse fritt rundt i landskapet med en Einser med halvveis fornuftig motor:). Vi kan gjerne lakke i kor: smil :. Ser for meg det er betydelig mindre lystbetont å lakke et motorrom med alle sine kriker og kroker enn det var å lakke utvendig. Det gikk, tatt i betraktning erfaringa til han med lakksprøyta i hånda, nesten påfallende bra;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2494 Skrevet Mars 26, 2011 Ja, jeg ser den, så får du deg en bil å farte rundt i hvertfall Du får fange litt arbeidslyst, nå er det mer behagelig arbeidstemp å!! Jeg skal hvertfall prøøøve så godt jeg kan å lakke motorrom, og starte bilen i løpet av april Hvor kjøpte du lakk? Jeg har bare base liggans. Trenger noe grunning, tynner, og klarlakk + herder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2495 Skrevet Mars 26, 2011 Lakken er fra St. Hanshaugen fargehandel i min nærmeste hovedstad. Du Pont. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2496 Skrevet Mars 26, 2011 Blææ.. Skulle hatt en med bil og henger feste!! Hente audi imorgen i Asker.. Noen som vet om? jeg betaler bensin og mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2497 Skrevet Mars 26, 2011 Blææ.. Skulle hatt en med bil og henger feste!! Hente audi imorgen i Asker.. Noen som vet om? jeg betaler bensin og mat Ventoen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2498 Skrevet Mars 26, 2011 Hadde gjort det hadde den hatt skilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2499 Skrevet Mars 26, 2011 Blææ.. Skulle hatt en med bil og henger feste!! Hente audi imorgen i Asker.. Noen som vet om? jeg betaler bensin og mat Denne du skal hente eller http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=209981 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2500 Skrevet Mars 26, 2011 Det stemmer på en prikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...