#2501 Skrevet Mars 27, 2011 Ingen som har en bil med hengerfeste som kunne vært med å henta? Mot betaling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2502 Skrevet Mars 27, 2011 Bekalger Andre' har verken bil som kan dra eller lappen til det:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2503 Skrevet Mars 27, 2011 har lappen for BE. Men ikke trekkbil tilgjenngelig idag. Men kan mulig ordne det til uken om du ikke har fått hentet den ?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2504 Skrevet Mars 27, 2011 Jeg har BE også !.. Jeg har spurt om han jeg kjøpte den av klarte å få den nedover, han skulle sjekke litt hva han klarte .. om han ikke kan så hadde det vært veldig fint.. Mulighet er jo å få leid en Caddy på Skien bil eller noe , koster vell 450 kr dagen.. Biltralle har jeg tilgjengelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2505 Skrevet Mars 27, 2011 si ifra når du tenker innover da så blir jeg med deg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2506 Skrevet Mars 28, 2011 KJempe.. Da har jeg mekka tråd om bilen .. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2259407#post2259407 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2507 Skrevet Mars 28, 2011 Løp å kjøp folkens http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210323 Lorinser hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2508 Skrevet Mars 29, 2011 OG DA ER ENDELIG SENK PÅ VEI TIL BRØDBOKSEN MIN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2509 Skrevet Mars 29, 2011 Noen som trenger? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27433740 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2510 Skrevet Mars 29, 2011 Årets første motorsykkeltur gjennomført idag MED stil Takk for koselig tur Olsen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2511 Skrevet Mars 29, 2011 freskt på motorsykkeltur nå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2512 Skrevet Mars 29, 2011 hahah gutta boys! Kenneth Skjønnte vel ikke stort når dere stod der i lederhosen! Bilde for å vise MC klærna til Myhre og Olsen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2513 Skrevet Mars 30, 2011 (endret) ^^, likær vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2514 Skrevet Mars 30, 2011 Folk må få gå i det de vill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2515 Skrevet Mars 30, 2011 lurer jo litt på om du hadde det bilde liggende i privat samling Moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2516 Skrevet Mars 30, 2011 haha Googlet lederhosen under bilder og det var et av de som dukket opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2517 Skrevet Mars 30, 2011 jaja Skyld på det du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2518 Skrevet Mars 31, 2011 Hvis du ser godt etter så er det Anders på det bilde, fra den tiden da han trente og bodde i Hemsedal! Sånn da er den hemmeligheten ute, godt å få det ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2519 Skrevet Mars 31, 2011 da var pulverlakkeringsutstyr ihus så til helgen blir det testing testing på 14" felger. Så om det blir velykket blir det 18" sine sin tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2520 Skrevet Mars 31, 2011 Det blir sikkert strøkent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2521 Skrevet Mars 31, 2011 Hvordan ligger treffet ann? Tror kanskje vi må få ut fingern og lage en tråd under ''treff'' sånn at vi kan få reklamert litt for dette:) Om det er spikret noen dato var ikke valget mellom 22 og 29 mai?(jeg er bortreist 29, ifølge stian er visst jeg bortreist tilvanlig å men denne gangen skal jeg til polen av alle sterder;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2522 Skrevet Mars 31, 2011 jeg tok og ødela det hele en gang til jeg. Føler det er total mangel av interesse blant medlemmer i telemark utenom de vanlige som møter og har meldt sin interesse og sagt de kan hjelpe til. og vi trenger litt fler for ett treff enn disse folkene. Så nå er det for sent og gå ut med noe. Vi får heller ta og prøve oss på en gocart og pizza med vestfold eller agder og håpe at vi blir litt fler aktive medlemmer fra telemark iløpet av sommeren og satse mot ett treff 2012 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2523 Skrevet Mars 31, 2011 Treff må vi ordne Vet ikke om dette er gjort før... men med tanke på lokallagstreff og større treff, så kan vi jo ordne en facebook gruppe, og lage arrangementer for alle treff? Så når vi sikkert ut til fler folk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2524 Skrevet Mars 31, 2011 jeg tok og ødela det hele en gang til jeg. Føler det er total mangel av interesse blant medlemmer i telemark utenom de vanlige som møter og har meldt sin interesse og sagt de kan hjelpe til. og vi trenger litt fler for ett treff enn disse folkene. Så nå er det for sent og gå ut med noe. Vi får heller ta og prøve oss på en gocart og pizza med vestfold eller agder og håpe at vi blir litt fler aktive medlemmer fra telemark iløpet av sommeren og satse mot ett treff 2012 ? Som Lars sier så er det alt for sent nå.. Er jo snart Mai... Men pga huskjøp og totalrenovering av det fremover(fra og med neste fredag) så er det der tiden min kommer til å gå til nå.. Så ikke hatt mulighet til å arrangere ett treff for min del nå i år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2525 Skrevet Mars 31, 2011 Syns egentlig regla er den samme hvert år jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...