#2526 Skrevet Mars 31, 2011 Syns egentlig regla er den samme hvert år jeg! Ja er jo sånn når man har ting som skal ordnes.. Det burde jo du vite av alle Du har jo vært igjennom det samme.. Og det krever jo sitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2527 Skrevet Mars 31, 2011 SÅ handler det litt om prioriteringer også , skal/vil man få til noe må man kanskje ofre litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2528 Skrevet Mars 31, 2011 SÅ handler det litt om prioriteringer også , skal/vil man få til noe må man kanskje ofre litt.. For å si det sånn: Jeg prioriterer heller å bruke fritiden på å gjøre huset ferdig før jeg skal bruke fritiden på å planlegge/arrangere et treff.. Men som jeg har sagt hele tiden, så har det aldri vært noe problem å hjelpe til under treffet med rigging etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2529 Skrevet Mars 31, 2011 Da svarer jeg med å si : Isammen er vi sterke.. Det er veldig vanskelig/mye stress for 1 person å få til ett helt treff avleine , men om vi kan bare gjøre litt vær , å gjerne si ifra hva vi kan hjelpe med så hjelper det på hele opplegget. Jeg sier ikke du skal droppe hus oppussinga for å ordne ett biltreff , men en kveld for å bare inkludere seg å planlegge for eksempel , hjelper masse Jeg snakker ikke direkte til deg men til "Alle".. nå skal ikke jeg komme her som ny medlem i lokallags laget å si hva folk skal gjør, bare my cents.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2530 Skrevet Mars 31, 2011 Ja er jo sånn når man har ting som skal ordnes.. Det burde jo du vite av alle Du har jo vært igjennom det samme.. Og det krever jo sitt.. Ja Nå må du ikke føle at den var direkte rettet mot deg Anders, men regla ble den samme i fjor, at vi ikke klarte å få til ett treff, noe jeg syns er synd.. På disse møtene vi har hatt(sorry at jeg ikke kom på det forrige møte) så har det blitt sagt flere ganger at det er ikke så mye pes å ha ett treff,vi har allerede ordnet sted, gjelder å få spikret en dato og finne ut hvem som skal gjøre hva...Lars har fikset plass, hvem skal ordne kiosk(vi hadde vel noen på blokka) og det er fikset hvilket pokaler som skal deles ut..Har aldri fikset ett treff,men hva mer må ordnes? premier? Og om treffet er i slutten av Mai, så har du godt av en dag fri fra huset(det trenger man som reglel i ny og ne KompisMoen;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2531 Skrevet Mars 31, 2011 hva med å planlegge ett treff sammen med vestfold gjengen? Kanskje vi da kan få til flere folk som ønsker treff? eller agder ellerno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2532 Skrevet April 2, 2011 Da er familie bilen slept litt ned! Takk Marius og Anders! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2533 Skrevet April 2, 2011 Kom seg litt nå ja.. Nå mangler du takvinge , votex front "leppe" og kanskje ny bakdel på fangeren lakkert så er du der André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2534 Skrevet April 2, 2011 Takk, Men blir neppe noe frontleppe, ikke helt min kopp med varmsjokoladedrikk;) men blir lakkert helt ned med ny bakdel fanger og vinge;) en gang........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2535 Skrevet April 2, 2011 Jøss , da vet jeg ikke om vi snakker om samme front "leppe" , den jeg tenker på er jo cleanere enn orginalen som er svart. Korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2536 Skrevet April 2, 2011 nja, vi får se Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2537 Skrevet April 2, 2011 Jeg er igrunn helt enig med Lars Erik. Før man snakker om treff bør man kanskje få noe fart på lokallaget (er vel mer enn de 6-7 som bruker møte opp her i Telemark?) Jeg vet ikke hva som skal til jeg? Handler vel litt om prioriteringer og. (Ikke myntet på deg nei Anders;)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2538 Skrevet April 3, 2011 sykaste prosjektet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2539 Skrevet April 3, 2011 Noen rundt her som har gravemaskin/traktor og vil ha en liten jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2540 Skrevet April 3, 2011 Hva skal du ha gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2541 Skrevet April 3, 2011 SKal grave vekk noe jord ved garasjen og ett hull på 4x4m i plenen til "bod". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2542 Skrevet April 3, 2011 Da er ikke Gravförer Edland mannen;) Har du sett hullet han laga i låven eller? heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2543 Skrevet April 4, 2011 bla bla bla , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2544 Skrevet April 5, 2011 Skulle ikke dratt igang en vaske dag snart da, ute hos kenneth eller noe? der er det jo relativ stor tomleplass!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2545 Skrevet April 5, 2011 hohoho da var sommerfelger betalt Mats: Hysj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2546 Skrevet April 5, 2011 Ja du vet jo at jeg kan holde på sånt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2547 Skrevet April 5, 2011 Coool 4 u! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2548 Skrevet April 5, 2011 Lars erik! show us some shiny teddies ffs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2549 Skrevet April 6, 2011 Noen som har 2/4 205/40/17 liggendes? pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2550 Skrevet April 6, 2011 Noen som har 2/4 205/40/17 liggendes? pm har noen 205/45 17". 2 av dem er slicks og 2 andre er fult levende. Finfin farge med litt hjulspinn på de og lukter som de skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...