#2551 Skrevet April 6, 2011 Hmm.. skulle egentlig på ventoen derfor var det viktig. Men kan være int i de dekka der og til å ha på 90'en.. tho har jeg 3 felgsett med dekk ;p.. Hva pris tenker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2552 Skrevet April 7, 2011 E drit gira på porcshe turbo cup hjul på ventoen i 17" , noen som har eller vet om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2553 Skrevet April 8, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2269025#post2269025 Passat 3b ø.k Om noen vet om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2554 Skrevet April 8, 2011 Da var vi overtatt huset wop wooop ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2555 Skrevet April 8, 2011 Da får vi vel gratulere Anders FelgHore\Bilbytter Moen med ett søtt lite hus;) tihi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2556 Skrevet April 8, 2011 looool 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2557 Skrevet April 10, 2011 Noen som vet hvor man får leid henger med tipp for bil? Og evnt. billig minigraver. (billigere enn 1800kr døgnet som ramirent tar). Grenland har jo dyreste minigraverutleie i landet jo.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2558 Skrevet April 10, 2011 Jeg vet begge , men om det er minigraveren du skal ha oppå så trenger du ikke tipp da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2559 Skrevet April 10, 2011 Nei skal ikke ha minigraver oppå. Skal kjøre vekk endel masse. Fikk akkurat tilbud fra en kar som driver med sånt å han skulle ha 37000kr for jobben. Da gjør jeg det heller selv for 1/4 del.... Hvor får man leid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2560 Skrevet April 10, 2011 Sykt! .. Hvor bor du henne? så kan jeg kanskje komme med traktor og henger.. Ja absolutt .. Skal se om jeg får hørt med en omhan leier ut til andre.. Tror det er 1000kr dagen. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2561 Skrevet April 11, 2011 Kan like godt betale deg noen kr hvis du kommer med traktor og henger ja. Tipper det ikke er mer enn ett par lass hvis du har en standard henger. Hør med han du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2562 Skrevet April 11, 2011 sjekk med kvikk i langesund har har et par stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2563 Skrevet April 14, 2011 Jeg begynner å bli desperat etter 4x100 16/17 felger nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2564 Skrevet April 14, 2011 Jeg har ett sett med 15", men blir kanskje for lite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2565 Skrevet April 14, 2011 Blir for lite ja , har det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2566 Skrevet April 16, 2011 Noen som har lagerbakker? 70-71mm Trenger også en catch tank, hvis noen har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2567 Skrevet April 16, 2011 Noen som har lagerbakker? 70-71mmTrenger også en catch tank, hvis noen har? lagerbakke ? hva er det ? Er det disse som man bruker for og presse perfekt på ytterringen til lageret eller er lagerbakke noe annet ? Om det er det kan jeg sikkert lage i plastic om du ikke får tak i Hvordan gikk det med midtarmlene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2568 Skrevet April 16, 2011 Var på Tor-Arne Moen-utstilling på Fylkesgalleriet på Notodden i dag. Siste dag er i morgen, så om noen ikke veit hva de skal gjøre i morgen er det bare å ta turen: ja :. Jammen traff vi ikke på den turkise Type 3 Notchen vi så på et maleri opp i levende live på veien mot Hjuksebø også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2569 Skrevet April 16, 2011 lagerbakke ? hva er det ? Er det disse som man bruker for og presse perfekt på ytterringen til lageret eller er lagerbakke noe annet ? Om det er det kan jeg sikkert lage i plastic om du ikke får tak i Hvordan gikk det med midtarmlene ? Heter det ikke det? Det er til å presse inn hele lageret den siste cm. Ja må være et helt stykke på ca 71mm Hadde vært gull om du kunne dreia no plast Kan ta et nytt mål i morgen.. hvis ingen hoster opp et sånnt sett. Sjekker armlene i morgen, regner med jeg slår til. Dynamix skinn fargen funker visst på kunstskinn også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2570 Skrevet April 17, 2011 Felger med 4x108 ønskes kjøpt gjerne med greie sommerdekk. Alt av innteresse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2571 Skrevet April 17, 2011 Freddy , jeg har adapter fra 4x108(nav) til 4x100 (felger) om det er av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2572 Skrevet April 17, 2011 Forresten noen som har en billig støvsuger til overs? André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2573 Skrevet April 17, 2011 hvordan går det Andrè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2574 Skrevet April 17, 2011 Det går bra mats , så deg igår kveld i 1 tiden? Hvordan står det til der da? tenkte å svinge innom en dag.. men har hatt endel å gjøre i det siste nå når våren kommer sigende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2575 Skrevet April 18, 2011 Igår satt jeg meg fast etter jeg hadde senka ventoen å satt på traktor dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...