#2576 Skrevet April 19, 2011 Løp å kjøp gasse prosjekt http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2278336#post2278336 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2577 Skrevet April 19, 2011 Felger med 4x108 ønskes kjøpt gjerne med greie sommerdekk. Alt av innteresse. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=211883 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2578 Skrevet April 19, 2011 da har jeg vært ute med urquattroen å gjort skiens gater farligere. vansklig å kjøre med 2 plata tilton clutch:) hehe noen andre som er som skal ut imorgen kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2579 Skrevet April 19, 2011 da har jeg vært ute med urquattroen å gjort skiens gater farligere. vansklig å kjøre med 2 plata tilton clutch:) hehe noen andre som er som skal ut imorgen kveld? Hva motor har du ? Er ikke umulig jeg finner ut og vil lufte s2en.... Stått stille nå siden isbanekjøringa igrunn...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2580 Skrevet April 19, 2011 Var deg jeg så ca. klokka 1 på Shell? Så fin ut den heftig lyd ikke minst Jeg kjørte forbi deg i en sliten gammel passat Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2581 Skrevet April 19, 2011 Etter mye om og men blei det jaggu bestilling av justerbart til Dieseldyret mitt idag Chip er også på vei ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2582 Skrevet April 20, 2011 Etter mye om og men blei det jaggu bestilling av justerbart til Dieseldyret mitt idag Chip er også på vei ^^, hva diesel dyr har du kjøpt deg ? c4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2583 Skrevet April 20, 2011 Var deg jeg så ca. klokka 1 på Shell? Så fin ut den heftig lyd ikke minst Jeg kjørte forbi deg i en sliten gammel passat Hehe Ja var meg. Jeg har en 20v 2.5 liter i min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2584 Skrevet April 20, 2011 hva diesel dyr har du kjøpt deg ? c4 ? Seat... Og av den grunn så har du nesten ikke lov til å utale deg om det her Marius, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2585 Skrevet April 20, 2011 Etter mye om og men blei det jaggu bestilling av justerbart til Dieseldyret mitt idag Chip er også på vei ^^, Genialt din trance hore! Ser for meg deg i hvite klær og light sticks Men dyser da? Gir jo like mye som chip Men håper du ikke har bestilt slik møkka boks? Og billigere Når kommer senken da? Regner med den skal sleppes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2586 Skrevet April 20, 2011 da har jeg vært ute med urquattroen å gjort skiens gater farligere. vansklig å kjøre med 2 plata tilton clutch:) hehe noen andre som er som skal ut imorgen kveld? Hørtes jo gromt ut dette. Du får si fra hvis du vil teste den mot en gammal sliter som er moden for høggern:o Takk for tips og hjelp med å finne felger gutter men vurderer å selge så får se hva som skjer. Gikk jo veldig fort med salget ditt Andre, hvor havna den hen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2587 Skrevet April 20, 2011 Noen som har en bremsecaliper liggans? Bak høyre side. Golf 3, passer sikkert fra andre biler også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2588 Skrevet April 21, 2011 Noen som er klare for ett nytt mini meet da. På tide med en tur te Helgeroa igjen vel;) Er det noen her inne som har noen greie 14" sommerdekk liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2589 Skrevet April 21, 2011 God påske til hele gjengen! og ikke drikk deg helt ned Andrè.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2590 Skrevet April 22, 2011 Er det kun dekk? eller trenger du med felg? Isåfall så har jeg 2 uten felg og 8 med felger. Felgene er da 4 x 114 Eller ett sett i 15 4 x 100... Alle dekka holder en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2591 Skrevet April 22, 2011 Genialt din trance hore! Ser for meg deg i hvite klær og light sticks Men dyser da? Gir jo like mye som chip Men håper du ikke har bestilt slik møkka boks? Og billigere Når kommer senken da? Regner med den skal sleppes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2592 Skrevet April 23, 2011 Er det kun dekk? eller trenger du med felg? Isåfall så har jeg 2 uten felg og 8 med felger. Felgene er da 4 x 114 Eller ett sett i 15 4 x 100... Alle dekka holder en stund. Høres jo bra ut. Jeg trenger kun dekk. Mulig å ta en titt på de en dag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2593 Skrevet April 23, 2011 Høres jo bra ut. Jeg trenger kun dekk. Mulig å ta en titt på de en dag da. Bare å komme det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2594 Skrevet April 23, 2011 Noen som skal ut og kjøre ikveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2595 Skrevet April 23, 2011 Bare å komme det. Har du ett nummer jeg kan nå deg på da. Noen som skal ut og kjøre ikveld? Tar kanskje en tur ut i morgen kveld;) Har du noen prosjektråd om bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2596 Skrevet April 24, 2011 Jeg vil sitte på med noe som går fort! .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2597 Skrevet April 24, 2011 Mye skal du ha for å kjøre vekk ett par hengerlass med jord Andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2598 Skrevet April 24, 2011 Hvor bor du a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2599 Skrevet April 24, 2011 Klyve;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2600 Skrevet April 25, 2011 Hei og hå godtfolk, Og Andrè...... Lufter ideen om en volleyball match jeg? Møtes en dag for å spille volleyball og prate litt fjas... Er mange baner rundt om så skal vel ikke være noe problem med akk det punktet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...