#2601 Skrevet April 25, 2011 Så langt tørr jeg ikke avgårde med min traktor beklager.. Var langt nokk å kjøre for mats Skulle lett gjort det hadde jeg hatt litt bedre redskap.. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2602 Skrevet April 26, 2011 Men Vi hadde det trivelig på tur André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2603 Skrevet April 26, 2011 Var humpy ride det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2604 Skrevet April 28, 2011 Har du ett nummer jeg kan nå deg på da. Tar kanskje en tur ut i morgen kveld;) Har du noen prosjektråd om bilen din. Ja ligger under prosjekter søk på audi urquattro 20v. Rasa et lager inne i kassa til cluctch'en på langfredag så venter på noe småtteri å litt skruing så bilen blir bra igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2605 Skrevet April 28, 2011 Sjekk lampa er bra justert a! Må kjøpe nye lamper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2606 Skrevet April 29, 2011 Hva tror dere gutta om å bytte caben i passat 3 b? Passaten er 2000 mod (reg seint i 99) 1,6 l, 190 på tellern, Reg reim og vannpumpe bytta for 60 000 km siden. Eneste ulempa jeg ser er at det kun følger med 1 nøkkel. (hva er det med folk og rote bort nøkkler? 2 av 3 biler jeg har sett på har "mista" ene nøkkelen ) Feil mangler som jeg burde se etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2607 Skrevet April 29, 2011 Hør med Anders, han har jo hatt noen 3b'er eller Marius som skrur på den slags;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2608 Skrevet April 30, 2011 Om du er forberedt på å ikke ta forbikjøringer så hørtes det greit ut. Har nesten alltid hatt bare 1 nøkkel på mine biler også .. Feil og mangler : Rust bakluke , vindusheiser som er ødelagte feks.. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2609 Skrevet April 30, 2011 Skulle jeg hatt passat tror jeg minst jeg ville hatt 1.8l. har 1.6l i golfen og det er igrunn ikke mer enn det må være på den lille bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2610 Skrevet April 30, 2011 1,6 l golf og passat kan absolutt ikke sammenlignes, nå har jeg ikke prøvd 1,8 men hørte en selger fortelle at det ikke var så stor forskjell. Ser ut som det er tatt rust på bakluke og skjerm + at det er noen små rust flekker rundt omkring. Bilen er veldig tight og fin å kjøre. Men har hørt at forstillinga er en svakhet. Skal prøve og få den opp på bukk og se under, så jeg ikke får meg en "fin-fin" overaskelse seinere. Altså trenger jo ikke mer enn 1 nøkkel av gangen, men er jo kjekt å ha 2, sånn bare i tilfelle Men ser jo ebay selger, kan de kodes? så de passer eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2611 Skrevet April 30, 2011 Noen som ikke gjør noe atm så kunne hjulpet meg litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2612 Skrevet April 30, 2011 Er en ganske grei forskjell på 1,6 og 1,8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2613 Skrevet April 30, 2011 Ja den ene er MEGA super dau og den andre er bare super dau men hva skal man med motor i sånn bil da om man ikke skal trekke noe særlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2614 Skrevet April 30, 2011 Selgeren av en 3 bg 1,6 som sa at 1,8 var nesten dau i forhold *salgstriks sikkert* For meg holder 1,6 lenge, og siden den drar bedre enn caben er jeg fornøyd. Farter jo som regel bare rundt i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2615 Skrevet Mai 1, 2011 nå skiller det vel 25 hk og dreimoment på 1.6l og 1.8l så at de går like godt har jeg vondt for å tro.... Men til syvende og sist er det du som må bestemme;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2616 Skrevet Mai 1, 2011 Du har en merkbar forskjell.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2617 Skrevet Mai 1, 2011 Tror jeg klarer meg ganske godt uten de 25 ekstra hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2618 Skrevet Mai 2, 2011 Nå nermer det seg att jeg kan ha noe hjemme hos meg .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2619 Skrevet Mai 2, 2011 Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i solid hundegrind til bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2620 Skrevet Mai 3, 2011 Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i solid hundegrind til bil? Skal du bare et slikt gitter som skiller av bagasjerommet, eller skal du ha helt bur? Ps! Et bur er mye sikrere for hund og folk i bilen ved event. kollisjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2621 Skrevet Mai 3, 2011 Skal du bare et slikt gitter som skiller av bagasjerommet, eller skal du ha helt bur? Ps! Et bur er mye sikrere for hund og folk i bilen ved event. kollisjon. Egentlig så vurderer jeg begge deler, bur til den yngste og bare gitter til den eldste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2622 Skrevet Mai 3, 2011 1,6 l golf og passat kan absolutt ikke sammenlignes, nå har jeg ikke prøvd 1,8 men hørte en selger fortelle at det ikke var så stor forskjell. Ser ut som det er tatt rust på bakluke og skjerm + at det er noen små rust flekker rundt omkring. Bilen er veldig tight og fin å kjøre. Men har hørt at forstillinga er en svakhet. Skal prøve og få den opp på bukk og se under, så jeg ikke får meg en "fin-fin" overaskelse seinere. Altså trenger jo ikke mer enn 1 nøkkel av gangen, men er jo kjekt å ha 2, sånn bare i tilfelle Men ser jo ebay selger, kan de kodes? så de passer eventuelt? Forstillinga er vel en liten svakhet som på alle biler med multilink, men gjelder kanskje i hovedsak 3b og a4 b5. Får kjøpt komplette sett med foringer rundt om på nettet om det skulle bli noe problem Når det gjelder nøkkel kan du jo høre med Grenland Auto, husker ikke helt hvor mye det koster, men trur ikke vi er så dyre på det (med forbehold såklart:p). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2623 Skrevet Mai 3, 2011 Egentlig så vurderer jeg begge deler, bur til den yngste og bare gitter til den eldste. Jeg kan iallefall annbefale 'Kombi-buren' fra Sverige. Vi har et i hver bil, og er superfornøyd. De er meget solide uten irriterende raslelyder:p og med nødutgang for hunden. De lager på mål, så du får buret akkurat slik du vil ha det. Det er også pent. Det ser ikke ut som en slik sølvfarget fengselscelle bak i bilen som mange har.... Her er hjemmesiden deres; http://www.kulltorpspressgjuteri.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2624 Skrevet Mai 3, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2290798#post2290798 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2625 Skrevet Mai 3, 2011 Forstillinga er vel en liten svakhet som på alle biler med multilink, men gjelder kanskje i hovedsak 3b og a4 b5. Får kjøpt komplette sett med foringer rundt om på nettet om det skulle bli noe problem Når det gjelder nøkkel kan du jo høre med Grenland Auto, husker ikke helt hvor mye det koster, men trur ikke vi er så dyre på det (med forbehold såklart:p). På eukontrollen i mars var det bytta ett eller annet i forstillinga. Spurte om pris på nøkkel kosta 2200, uten rabatt selvfølgelig. Så tror ikke det er første prioritert, må først få bytta ut cd-spilleren med en som tåler å kjøre i en dump uten å "miste-seg-selv":o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...