#2626 Skrevet Mai 3, 2011 Jeg kan iallefall annbefale 'Kombi-buren' fra Sverige. Vi har et i hver bil, og er superfornøyd.De er meget solide uten irriterende raslelyder:p og med nødutgang for hunden. De lager på mål, så du får buret akkurat slik du vil ha det. Det er også pent. Det ser ikke ut som en slik sølvfarget fengselscelle bak i bilen som mange har.... Her er hjemmesiden deres; http://www.kulltorpspressgjuteri.se/ Disse ser jo bra ut. Hvordan ligger de i pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2627 Skrevet Mai 3, 2011 Det Ellen tipser om her har jeg ikke sett før, men det ser veldig bra og solid ut. Ellers får man Herkules og Alu Consult her til lands (og hvert jubelår finner man noe brukt som passer i bilen). Dette er solide bur uten "undulatbur-hjalling" under kjøring:p. Når det skal kjøpes ny (men gammel) bruksbil skal jeg helt klart ha et slikt bur. Ser det ligger noen slike bur på Finn nå. Et dobbelt hadde ikke vært dumt baki en Passat/A6. Da sitter begge hundene trygt og når de ikke er der står handleposene stødigere i den ene halvdelen av buret;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2628 Skrevet Mai 4, 2011 Disse ser jo bra ut. Hvordan ligger de i pris? Jeg tror jeg ga 3500,- svenske kroner for det jeg har i A4'ren og i underkant av 3000,-svenske for det i Mini'n. Vi var rett utenfor Strømstad å hentet dem. Men det er et par år siden vi kjøpte det siste nå, så du må nesten ringe å høre på pris. Burene er iallefall meget solide og godkjent av Svensk kennelklubb med tanke på sikkerhet ved kollisjon. Mange bruker disse sammenleggbare burene i bil. Men ved kollisjon kan disse splintre seg opp, og bli rene stikkvåpnet. Skumle greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2629 Skrevet Mai 6, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=212953 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2630 Skrevet Mai 6, 2011 wop wop! Da var hjula på bilen Noen med valse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2631 Skrevet Mai 8, 2011 Stian: På tide å komme deg inn igjen og legge ut bilde av fingern! Org. jekk er ikke bra saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2632 Skrevet Mai 9, 2011 Har stian fått bilen oppå fingern eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2633 Skrevet Mai 9, 2011 Da var v entoen en liten centimeter fra bunnen på senkesettet .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2634 Skrevet Mai 9, 2011 Tøft Legg ut et bilde da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2635 Skrevet Mai 9, 2011 Har ikke justert ned skikkelig bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2636 Skrevet Mai 12, 2011 Avbryter litt i off topic tråden: Blei pappa i går til ei lita jente! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2637 Skrevet Mai 12, 2011 Avbryter litt i off topic tråden: Blei pappa i går til ei lita jente! Grattis. Ble visst pappa inatt jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2638 Skrevet Mai 12, 2011 Grattis. Ble visst pappa inatt jeg å Jhøsses! Grattis te deg å da! Hva fikk dere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2639 Skrevet Mai 12, 2011 Grattis til dere begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2640 Skrevet Mai 12, 2011 Grattis folkens Jeg besto jegerkurs igår ))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2641 Skrevet Mai 12, 2011 Kan ikke noen av dokk kjøpe båten/crosseren eller felgene mine så eg får lødd heim en sånnen? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27776250 ))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2642 Skrevet Mai 12, 2011 Begynner å bli noen unger i huset hos deg Ole Petter;) Gratulerer til dere begge! Håper for dere begge at dere ikke kikket lenger ned enn navelen!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2643 Skrevet Mai 12, 2011 Begynner å bli noen ja så nå er det til doktoren og klipp klipp;) Men rart med det når man har 2 fra før og finner ei som ikke har noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2644 Skrevet Mai 13, 2011 Hvem er det i grenland området som har kjøpt den svarte s4 c4'en med TH lineS? Så den igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2645 Skrevet Mai 13, 2011 Fredrik Hansen fra langesund Han er på forumet, sjekk under medlemmer i Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2646 Skrevet Mai 13, 2011 Aha .. fin bil , grattis til han... hilsa på han igår men tror ikke han forsto så meget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2647 Skrevet Mai 13, 2011 yo, den er min Hvor møtte jeg deg? Kjenner ikke alle bilene til gutta på forumet så vansklig og hilse på alle Men tenkte jeg skulle hive meg med på neste lokal lags møte ! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2648 Skrevet Mai 14, 2011 Aha jeg hilsa på deg i lyskrysset ved Toyota(?) i porsgrunn "Rød" vento.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2649 Skrevet Mai 15, 2011 noen som vet hvem som har kjøpt gamlebilen til Geir Nygård ? Sort audi A4 sedan med full abt styling. fin og lav også. Skal vist være solgt til porsgrunn og denne spottet jeg igår. er AS regget. Noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2650 Skrevet Mai 15, 2011 noen som vet hvem som har kjøpt gamlebilen til Geir Nygård ? Sort audi A4 sedan med full abt styling. fin og lav også. Skal vist være solgt til porsgrunn og denne spottet jeg igår. er AS regget. Noen ? Har sett den flere ganger jeg også, etterlyste den på forumet, men dårlig med respons.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...