#2676 Skrevet Mai 31, 2011 Ingen som tar en dagstur til våler i helga? jeg har eksamen i matte på mandag, og må få tid til å lese i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2677 Skrevet Mai 31, 2011 Lurer på hvem som har den passaten med rust hele veien, lav og banefelger? Det er en fra tønsberg som jobber på røraskogen som eier den: smil : Brunere skal den bli også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2678 Skrevet Mai 31, 2011 Å ja, møtern han nesten daglig, stilig bil, skjeivt skilt osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2679 Skrevet Mai 31, 2011 det stemmer det ja..takstaiv med masse dritt kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2680 Skrevet Juni 1, 2011 Ingen som tar en dagstur til våler i helga? jeg har eksamen i matte på mandag, og må få tid til å lese i helga vi skal innover på søndagen ihvertfall bare å henge seg på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2681 Skrevet Juni 1, 2011 vi skal innover på søndagen ihvertfall bare å henge seg på.... okei vi får se om jeg rekker noe, mondeon til pappa ble kjørt på av en traktor i går, så i dag måtte jeg ordne masse for han ;P Han kjørte hjem fra jobb på ABB i skien, og i krysset ved jernbanestasjonen peisa traktoren over selvom han hadde vikeplikt bare førerdøra som gikk, den spjæla nesten i to litt høyere med den "feste armen" hadde han blitt spidda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2682 Skrevet Juni 1, 2011 Det er en fra tønsberg som jobber på røraskogen som eier den: smil : Brunere skal den bli også Er det snakk en passat B1? så noe sånnt med ratlook i skien for en stund siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2683 Skrevet Juni 1, 2011 Er det snakk en passat B1? så noe sånnt med ratlook i skien for en stund siden Tenker du på den Gule facelift B1'en? Den bor i Porsgrunn rett ved PP-senteret. Er strengt tatt ufrivillig/ikke-planlagt stadig mer rat-look, som et direkte resultat av vedlikeholdet, mistenker jeg;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2684 Skrevet Juni 1, 2011 Tenker du på den Gule facelift B1'en? Den bor i Porsgrunn rett ved PP-senteret. Er strengt tatt ufrivillig/ikke-planlagt stadig mer rat-look, som et direkte resultat av vedlikeholdet, mistenker jeg;). Hehe stemmer jeg er ikke 100% sikker på om det var B1.. farge er jeg heller ikke sikker på den var lavere enn orginal hvertfall, og den hadde hvertfall takstativ med masse gammelt skrot oppå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2685 Skrevet Juni 1, 2011 (endret) Da er det en annen bil. Den jeg tenker på bor i leilighetskomplekset ved sida av PP-senteret, firedørs combicoupe med originale felger med kromma pynteringer. Har flekka lakkskader på sida med en lysere gulfarge. Kan ikke si jeg husker det er noe annet enn i beste fall skistativ på den. Har hittil ikke sett at den har noe bråta på taket. Edit: Bilen jeg tenker på har karosseriet til modellår 1977-1980. Om jeg ikke husker feil har akkurat denne bilen chrom-dørhåndtak, som skulle tilsi at den er en 77-modell:). Denne typen, bare at den på bildet har en annen farge og to færre dører: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2686 Skrevet Juni 1, 2011 Er det snakk en passat B1? så noe sånnt med ratlook i skien for en stund siden Bilde sier vel mer en 1000 ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2687 Skrevet Juni 1, 2011 Tøft den har jeg faktisk ikke sett før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2688 Skrevet Juni 1, 2011 Er det andre medlemmer her fra telemark med vr6? eller noen som kjenner noen? For jeg må få feilsøkt på motoren min, (bytte over deler og teste) for det blir fort unødvendig dyrt å KJØPE hver eneste del en misstenker er feil på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2689 Skrevet Juni 2, 2011 Kenneth fra helgeroa;) Og jeg er endelig hjemme fra sykehuset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2690 Skrevet Juni 2, 2011 Kenneth fra helgeroa;) Og jeg er endelig hjemme fra sykehuset! Var det svar til meg? er han i klubben evnt? Vært syyyk? eller bil oppå fingern du å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2691 Skrevet Juni 2, 2011 Ja, han er i klubben... søk på green goblin eller noe i prosjekt tråden så popper den opp... Var i polen forrige uke å ble syk, så ble lagt inn med høy feber og kulde anfall(om det er noe som heter det)hehe... Skal man teste tålmodigheten sin så er sykehuset stedet(Ting tar tid) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2692 Skrevet Juni 2, 2011 Ja, han er i klubben... søk på green goblin eller noe i prosjekt tråden så popper den opp... Var i polen forrige uke å ble syk, så ble lagt inn med høy feber og kulde anfall(om det er noe som heter det)hehe... Skal man teste tålmodigheten sin så er sykehuset stedet(Ting tar tid) Huffda, bra du kom deg hjem da god bedring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2693 Skrevet Juni 2, 2011 Sort rs2 med orange speil og felger spottet på menstadbrua idag kl2135. Noen lokale som har handlet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2694 Skrevet Juni 2, 2011 Denne har jeg å sett lars, lurer på hvem som har handlet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2695 Skrevet Juni 2, 2011 Den har vært her leeenge Er Jonas(mener å huske det) som har den.. Han er/var medlem her.. Bor på brattsberg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2696 Skrevet Juni 2, 2011 Jonas Lunden som har RS2'n. Går rundt i distriktet, hatt den inne på jobb også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2697 Skrevet Juni 3, 2011 Jonas Lunden som har RS2'n. Går rundt i distriktet, hatt den inne på jobb også. Er en som heter Alexander som kjøpte den her om dagen D er denne vi snakker om ikke sant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2698 Skrevet Juni 3, 2011 okei vi får se om jeg rekker noe, mondeon til pappa ble kjørt på av en traktor i går, så i dag måtte jeg ordne masse for han ;PHan kjørte hjem fra jobb på ABB i skien, og i krysset ved jernbanestasjonen peisa traktoren over selvom han hadde vikeplikt bare førerdøra som gikk, den spjæla nesten i to litt høyere med den "feste armen" hadde han blitt spidda Åssen ser d ut for deg? Tar notchen på henger og kjører over siljan. reiser fra skien litt før halv 6 hvis d ikke blir for tidli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2699 Skrevet Juni 3, 2011 Åssen ser d ut for deg? Tar notchen på henger og kjører over siljan. reiser fra skien litt før halv 6 hvis d ikke blir for tidli Nei jeg får ikke tid til å bli med desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2700 Skrevet Juni 3, 2011 Hadde akk besøk av Stian med nylakka felger:) Ble riktig bra det, moro å vite at de er lakka mens de stod på bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...