#2701 Skrevet Juni 3, 2011 hold kjeft mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2702 Skrevet Juni 3, 2011 hehe, han sa dem ble bra da..? bilde?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2703 Skrevet Juni 3, 2011 hold kjeft mats hva er problemet Andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2704 Skrevet Juni 3, 2011 å.. jeg kødda bare siden du ikke tok med meg på besøkslisten ;P.. Brus fikk du og.. takken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2705 Skrevet Juni 5, 2011 Noen må få ut bilder av bilen til Stian, det trengs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2706 Skrevet Juni 5, 2011 litt spesielt etter min mening men LIKÆRE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2707 Skrevet Juni 5, 2011 Syns det er utrolig bøllete jeg, vekker hvertfall oppsikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2708 Skrevet Juni 5, 2011 Og sånn går det med de som prøver seg med andre merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2709 Skrevet Juni 6, 2011 Din bil? toledoen der ruster sikkert fra hverandre snart, en kamerat hadde en sånn og den hadde ekstra lufting under bilen ;P Tdi motoren er bra da Bilen til Stian ble tøff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2710 Skrevet Juni 6, 2011 hei hei Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2711 Skrevet Juni 6, 2011 Din bil? toledoen der ruster sikkert fra hverandre snart, en kamerat hadde en sånn og den hadde ekstra lufting under bilen ;PTdi motoren er bra da Bilen til Stian ble tøff!! Bilen til Marius;) Stian heiv en flaske interiørrens på bålet, stod en haug med biler rundt, men bare denna som ble truffet, heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2712 Skrevet Juni 6, 2011 hei hei Telemark velkommen tilbake som medlem vår lokallagsleder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2713 Skrevet Juni 6, 2011 god aften hahahhah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2714 Skrevet Juni 6, 2011 Er det noe jeg ikke har fått med meg? ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2715 Skrevet Juni 6, 2011 stian har ikke vært medlem nå på ett par -tre -fire mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2716 Skrevet Juni 6, 2011 Ånei Hehe Noen som har tenkt seg til Østfold området denne uka? Jeg skulle hatt henta noen småting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2717 Skrevet Juni 7, 2011 blei no tull da jeg ikke fikk somla meg til å betale medlemskapet så kom ikke inn på den gamle profilen hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2718 Skrevet Juni 7, 2011 Er det noen som tilfeldigvis skal kjøre hjem fra Østfold området i kveld eller i morgen? Skulle henta noen deler enten i knapstad eller han møter meg i Moss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2719 Skrevet Juni 7, 2011 noen som vet hvem som har kjøpt gamlebilen til Geir Nygård ? Sort audi A4 sedan med full abt styling. fin og lav også. Skal vist være solgt til porsgrunn og denne spottet jeg igår. er AS regget. Noen ? Tenker det er Alexander Pedersen, jobber på REC på herøya... Pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2720 Skrevet Juni 8, 2011 den bor ved veien til sykehuset har jeg sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2721 Skrevet Juni 8, 2011 Thomas, var det deg jeg møtte på vallemyrene i dag tidlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2722 Skrevet Juni 8, 2011 Var nok ikke det... Har ikke vært på den kanten idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2723 Skrevet Juni 9, 2011 Thomas, var det deg jeg møtte på vallemyrene i dag tidlig? Og om det er meg Thomas du sikter til så er det mye mulig! Kjører til og fra grenland auto over vallemyrene hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2724 Skrevet Juni 9, 2011 Å ok, da var det nok det gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2725 Skrevet Juni 9, 2011 Golfen er nå klar til godkjenning krysser fingre for at alt går smurt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...