#2776 Skrevet Juni 21, 2011 jæææ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2777 Skrevet Juni 21, 2011 Nå fikk jeg større bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2778 Skrevet Juni 21, 2011 Hva vurderer du å bestille da Torstein ? Regner med det har 4 ringer ? Blir ikke Audi. Blir diesel. Ikke forvent noe spennende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2779 Skrevet Juni 21, 2011 Blir ikke Audi. Blir diesel. Ikke forvent noe spennende. Hyundai i10 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2780 Skrevet Juni 21, 2011 De kommer ikke med diesel. Tenkte mer i retning Fiat Strada 1,3 Multijet. Bestilt show-skilter til 100'n også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2781 Skrevet Juni 21, 2011 Torstein da.. http://www.justinbieberzone.com ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2782 Skrevet Juni 21, 2011 5 kroner pr klistremerke også hare blitt men bare å plinge på !! 98049272 Flott, må ha 4 klistremerker og 2 skiltplater da, til nye skilta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2783 Skrevet Juni 22, 2011 inget problem bor i porsgrunn så bare å plinge når du er i området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2784 Skrevet Juni 22, 2011 Da ser det ut til at toyotan til kjerringa forsvinner iløpet av uka..... Ny bruktbil er handlet. vw vento denne gangen. Håper og få hentet den iløpet av fredagen så helgen kan gå til litt shine ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2785 Skrevet Juni 25, 2011 Spotta en golf MK5(oransje) 3 dørs med r32 styling, noen som vet hvem det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2786 Skrevet Juni 25, 2011 inget problem bor i porsgrunn så bare å plinge når du er i området Flott flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2787 Skrevet Juni 26, 2011 Ble et lite impulskjøp denne helga... Etter en hel sesong uten båt så ble jeg jaggu skibsreder igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2788 Skrevet Juni 26, 2011 Så lenge alle her er utrolig aktive på treff, så lurte jeg på om det er noen treff i nærmeste fremtid? Hadde vært moro å tatt en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2789 Skrevet Juni 26, 2011 20 august vacn rudskogen 21 august oslotreffet også er det gatebil innimellom. Jeg lurte på og prøve og ta turen på begge disse treffene med nyinnkjøpte ventoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2790 Skrevet Juni 26, 2011 Jeg prøver å ta helga på rudskogen hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2791 Skrevet Juni 27, 2011 Back 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2792 Skrevet Juni 27, 2011 Faen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2793 Skrevet Juni 27, 2011 crap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2794 Skrevet Juni 27, 2011 Dere kommer ikke til himmelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2795 Skrevet Juni 28, 2011 men vi kommer hjem til Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2796 Skrevet Juni 28, 2011 (endret) Lars Erik: Har fortsatt CD`en med bildene av bilen din i bilen Må møtes endag, må jo se på "toledoen" din også hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2797 Skrevet Juni 28, 2011 Lars Erik: Har fortsatt CD`en med bildene av bilen din i bilen Må møtes endag, må jo se på "toledoen" din også hehe ahh, fra union ? Ja, de må jeg ha snart "toledoen" ja.... er mye likt mellom vento og toledo tror jeg! bare få justerbart i hus og teddy felgene på så blir det smuuuud Jess, vi må snakkas! bare gi ett pling en dag eller så plinger jeg deg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2798 Skrevet Juni 29, 2011 Ikke akk Stian høyde, men ok for familiebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2799 Skrevet Juni 29, 2011 Vedder på at du kommer til å kjøre av den skvett lappen kanskje kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2800 Skrevet Juni 29, 2011 Kjørt med den siden April, sliter den til;) Før subbet den i hver sving nå er det bare i ganske krappesvinger! alt går bra med litt tilvenning! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...