#2826 Skrevet Juli 6, 2011 da er den prøve montert.. gjenstår bare å skjære litt for eksos og tilhengerfeste så er den klar for litt lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2827 Skrevet Juli 6, 2011 Vær forsiktig når du skjærer da!.. har du ikke avtagbart hengerfeste? trenger vell ikke kappe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2828 Skrevet Juli 6, 2011 jo har avtagbart men må skjære ut på undersiden. alt er ferdig merket så er bare å følge linja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2829 Skrevet Juli 6, 2011 Blir nok kledelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2830 Skrevet Juli 6, 2011 Blir nok kledelig ja håper d Men Andre kan vi ikke sette en dato for et lite treff da hvis du hadde plass til en liten gjeng?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2831 Skrevet Juli 7, 2011 Lørdag 23?.. Har du forresten den orginale nedre del av fangeren ? kompis av meg trenger ny. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2832 Skrevet Juli 7, 2011 Lørdag 23?.. Har du forresten den orginale nedre del av fangeren ? kompis av meg trenger ny. André Du får lage en egen tråd her på lokallaget og lufte idèen Andrè Tipper det blir god stemning om det går i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2833 Skrevet Juli 7, 2011 ja seff be han ringe meg så blir vi nok enige:) 23 er jo selfølgelig jeg på jobb igjen hehe men må jo bare sette en dato for å samla gjengen.. kan ikke du lage en tråd på et lite lokaltreff den dagen så vi kan se hvor mange som kan Jeg lager en liten tråd om d er noe interesse for et lite møte en gang i mnd eller no. må prøve å få litt fart i den gjengen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2834 Skrevet Juli 7, 2011 Hehe.. det er sant .. Tja hva med lørdag den 30? .. helga etterpå reiser jeg bort og blir borte ei stunn. Gidder ikke lage tråd før vi har funnet en passende dato. Joakim hva skal du ha for den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2835 Skrevet Juli 7, 2011 Hehe.. det er sant .. Tja hva med lørdag den 30? .. helga etterpå reiser jeg bort og blir borte ei stunn. Gidder ikke lage tråd før vi har funnet en passende dato. Joakim hva skal du ha for den ? en 5hundrings må vel vere greit med tanke på treffet hos deg så må nesten du bare bestemme deg for en dato. hvis d skal passe for meg så kan d ikke vere seinere en den 16 hehe etter d så er jeg vekk 1 mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2836 Skrevet Juli 7, 2011 16 er jeg optatt, men den 15'ende kan gå.. Fredagen den 15.. hvordan passer det for gjengen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2837 Skrevet Juli 7, 2011 Jeg kan da ihvertfall.. men sleng ut en tråd på den 15 så får vi bare prøve å samle så mange vi kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2838 Skrevet Juli 7, 2011 Den 15 kan jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2839 Skrevet Juli 7, 2011 se der ja da er vi allerede 3 stk hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2840 Skrevet Juli 7, 2011 15 går fint for meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2841 Skrevet Juli 7, 2011 passer perfekt den 15 dagen etter oppkjøring (håper det går bra) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2842 Skrevet Juli 7, 2011 passer perfekt den 15 dagen etter oppkjøring (håper det går bra) Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2843 Skrevet Juli 7, 2011 jævli te liv a gutter KANON BRA ... høres veldig bra ut Edland ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2844 Skrevet Juli 7, 2011 Har en liten plan om bil tur i ferien, men er det snakk om neste fredag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2845 Skrevet Juli 7, 2011 Uff ja faen det blir såpass nærme.. hehe.. 2 dagers på meg da Neste fredag ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2846 Skrevet Juli 7, 2011 Ok, hadde vært konge dette André. Skal sjekke opp når jeg skal avgårde en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2847 Skrevet Juli 7, 2011 Ja, gjør det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2848 Skrevet Juli 7, 2011 ingen som har løftebukk, har noe som er løst under bilen, men finner ikke hva... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2849 Skrevet Juli 7, 2011 Husker ikke på om jeg skal på postgirobygget den 15, eller 16.. Men er det konsert den 16 bør jo detta gå bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2850 Skrevet Juli 7, 2011 passer perfekt den 15 dagen etter oppkjøring (håper det går bra) Sjåfør du da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...